Малко помощ AAZ..

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Съб 11 дек 2010 20:31


Колеги забелязах, че когато колата работи на място, осветлението на таблото се променя(ту свети по-силно, ту по-слабо)и когато я форсирам също свети по-силно.Замерих алтернатора и зарежда(13.97-14.26), но постоянно се променя напрежението.
Възможно ли е да е от помпата(зададено е закъснение)и от там да играят оборотите, съответно и напрежението на алтернатора.
Ако някой знае да помага.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот ventotdi » Съб 11 дек 2010 21:12


колега , закъснението и предварението на помпата не карат оборотите да шават ... тук си говорим поне за 100 оборота разлика ли ? ако щават тея обороти си мисля да пробваш със стенд на разпръсквачи ... но защо да не е от помпата !? Колега имаш ли въздух в системата ...огледай се внимателно


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Съб 11 дек 2010 21:33


въздух сега не съм гледал дали има, но скоро я бях гледал и няма.Това взе да се получава от както малко се застуди.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот milmar » Нед 12 дек 2010 1:08


Насочи вниманието си към генератор , по-точно четки и регулатор . Можеш да пробваш да смениш регулатора , той си върви с четките и е 20-тина лева .


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Нед 12 дек 2010 1:13


Забелязах, че динамото се тресе доста силно и при лек натиск се балансира.Прехвърчаха и искри и след като го натисна спират.Май трябва да се регулира динамото


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот bobocamaro » Нед 12 дек 2010 1:16


Къде хвърчат искри? Това не е нормално и алтернатор не се регулира. Смени му регулатора, както ти е казал колегата. А за искри се надявам четките да са му крайно износени. Да не са пробиви по намотки и дивотии...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот milmar » Нед 12 дек 2010 1:18


Сигурно няма добра маса :idea: .
Искри около мястото на закрепване ?


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Нед 12 дек 2010 8:36


Да, точно около мястото на закрепване.При подаване ма малко газ се уравновесява и ги няма тези проблеми.Къде се намира този регулатор?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот buller » Нед 12 дек 2010 11:09


С какъв обтегач си, та имаш тези вибрации mhihi
Определено проблемът е в алтернатора...


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Нед 12 дек 2010 17:24


Беше се лашнал болта, който държи динамото за двигателя отгоре.Както и да е стегнах го и вече няма проблем с това.Смених и акумулатора понеже моя беше заминал, но след като сложих новия лампата ма маслото започна да премигва в движение.От време на време спира после пак и така.Притегнах и повечето маси които видях, но няма резултат


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот emo-gar » Нед 12 дек 2010 20:12


Нещо оборотомера да ти прекъсва?Защото има връзка с алтернатора-оттам взима данни за обороти,а пък те от своя страна могат да ти накарат лампата за масло да мига.Писано е доста за тия взаимовръзки с ламБата...Виж буксата към алтернатора,тънките жичлета..Едва ли е от новия акумулатор..


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Нед 12 дек 2010 23:22


Спира и се пуска стрелката на скоростомера.Имам чувството ,че таблото се е прецакало нещо.Възможно ли е?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот emo-gar » Пон 13 дек 2010 9:46


Скоростомера или оборотомера?


Потребителски аватар
detozex
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas/Sofiq

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот detozex » Пон 13 дек 2010 18:20


Скоростомера!Снощи оставих минуса откачен и преди малко го закачих и за сега проблема се оправи.Дано да си остане така и повече да не ме дразни.Съветвам колегата с подобен проблем да пробва същото.Поне 12 часа да е с разкачена клема на минуса.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Малко помощ AAZ..

Мнениеот emo-gar » Пон 13 дек 2010 19:45


Абе нещо не "връзвам" тая работа с откачане на акумулатора на мотор AAZ,в таблото не знам да има нещо по-сложно от аналогова електроника(за стрелките),най-много брояча на километража да е "цифрова" работа.Така се прави на кола с компютър,на тази машина не влияе по отношение работа на мотора.Нещо кабелно ще да е причина.Или да се предположи,че в следствие на лоша маса на генератора е имало нерегламентирани пулсации в захранването-оттам да "цъфне" я стабилизатора в таблото,я някоя схемка...,мисля всички уреди(скоростомер,оборотомер,бензиномер,температуромер,схема за предвар.сигнализация за масло) да се хранят от вградения стабилизатор(10в.)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D, tdi fen и 28 госта