Другата гума е с такъв грайфер:
Съпоставка между двете:
JC написа:Задължително 4 еднакви гуми, дори при еднакви размери , но разл. марки пак има разлика във височината на гумите, а и сцеплението е важно![]()
Ако не са еднакви гумите ще скапеш Халдекс съединителя, двата моста трябва да се въртят с еднакви скорости и съответно това се постига с еднакви гуми
mupk0 написа:Принципно двата тип гуми според шарка/възраст имат различно сцепление,което е факт.На всяка една кола е препоръчително да се кара с един и същ тип гуми.Защото сцеплението на всяко едно колело е еднакво(това сцепление което зависи от гумата),но доста хора из България карат с различни гуми и едва ли ще е огромен проблем.Все пак ако имаш финансовата възможност 4 нови еднакви гуми и си пей сърце ,а тези може да ги продадеш:)
strqsko написа:Търкаляй си ги няма ядове.
stanko_71 написа:Няма значение сцеплението а диаметъра на предни и задни да е еднакъв,премери с едно въженце обиколката на различните модели и ако нямат много разлика ги слагай.
И естествено поголемите отпред,проблем е когато предните са значително помалки ,тогава правят повече обороти и "лъжат"халдекса че боксуват и той се вкл. а точно когато е включен трябва предния и задния мост да се въртят с еднакви обороти.
dobrin написа:Най-добрият вариант е да са еднакви като марка, модел, размер и степен на износване.
Ако нямаш възможност за това по една или друга причина, е добре да са със сходна шарка и зъдължително със сходно износване. Един приятел с Audi B4 Quattro с различно износени гуми на преден и заден мост се завъртя много неприятно и обра една мантинела. Така че имай го наум.
hooligans написа:
За мен е недопустимо да се кара с различни гуми, пък да не говорим за 4motion
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта