VW Polo 2F относно двигател AAV
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
VW Polo 2F относно двигател AAV
Колеги здравейте, имам един въпрос но не мога да приложа снимка. Та... купих си Поло 1992-ра 1.3 карбуратор, мислех че е Пиербург, но отворих кутията на въздушният филтер и от долу видях карбуратора и пише Бош,след което се заслушах, когато паля се чува бензинова помпа... погледнах до задна дясна гума и там ми беше помпата. Въпроса ми е има ли вероятност това Поло да е моно инжекция, защото не съм виждал карбуратор с бензинова помпа , пък има компютър и ламбда сонда... ? 
Re: VW Polo
колега един приятел имаше такова поло 1.3 моно.претърпя инцидент с него и след известно време си купи пълна инжекция.нз каква марка му е бил карбуратора но и двете полота имаха едни и същи бензинови помпи до задня дясна гума.надявам се да съм ти бил полезен.поздрави
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: VW Polo
Щом си с ел.помпа - значи е моно инжекцион, AAV ли са буквите на мотора?
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo
Благодаря ви колеги, буквите на мотора не съм ги гледал още
но ще ги проверя.
- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: VW Polo
колега имаш две помпи едната е в резервара сменял съм ги двете.
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo
Да AAV е мотора мерсри за инфото , ако може някой да ми пише още работи за тва поло че нямам никва представа за половерите и за този мотор 
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Супер колега мерси мнооого 
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Послушай на работещ двигател , ако има ромолене в дясна част / десен предн калник / водната помпа е пътник - от разбит лагер има 1 постоянно ромолене. Помпата е на агренажния ремък и ако се блокира става голям проблем с клапаните.
Забр. компа на колата може да се тества с Ваг Ком с кабела с двойни черна и бяла букси. Кормилна рейка е проблематична при тези коли - няма читава по моргите.
Понякога задна чистачка блокира - оправя се лесно. Спътник е ръждата по заден капак над стъклото точно под чистачката / корозира отвътре от заварките/.
Ако имаш проблем с панта на врата - пиши на лични.
Иначе мършата лапа 6л/100 км градско и драпа добре на светофари.Сега карам такава мърша понеже продадох пасата.
Забр. компа на колата може да се тества с Ваг Ком с кабела с двойни черна и бяла букси. Кормилна рейка е проблематична при тези коли - няма читава по моргите.
Понякога задна чистачка блокира - оправя се лесно. Спътник е ръждата по заден капак над стъклото точно под чистачката / корозира отвътре от заварките/.
Ако имаш проблем с панта на врата - пиши на лични.
Иначе мършата лапа 6л/100 км градско и драпа добре на светофари.Сега карам такава мърша понеже продадох пасата.
- porko
- Мнения: 337
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: Русе
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
kris11 написа:Послушай на работещ двигател , ако има ромолене в дясна част / десен предн калник / водната помпа е пътник - от разбит лагер има 1 постоянно ромолене. Помпата е на агренажния ремък и ако се блокира става голям проблем с клапаните.
Забр. компа на колата може да се тества с Ваг Ком с кабела с двойни черна и бяла букси. Кормилна рейка е проблематична при тези коли - няма читава по моргите.
Понякога задна чистачка блокира - оправя се лесно. Спътник е ръждата по заден капак над стъклото точно под чистачката / корозира отвътре от заварките/.
Ако имаш проблем с панта на врата - пиши на лични.
Иначе мършата лапа 6л/100 км градско и драпа добре на светофари.Сега карам такава мърша понеже продадох пасата.
Как ги докарваш 6 на 100 във Варна не ми е ясно.Аз едва ги докарвам до 8 на 100 в Русе.
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
porko написа:Как ги докарваш 6 на 100 във Варна не ми е ясно.Аз едва ги докарвам до 8 на 100 в Русе.
Фолклор...

-
me4o_1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 22 дек 2009 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Smolqn Bg
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Пичове, аз имам същия Кенеф. Както писаха по-горе рейката е проблемна, а нова е около 120-140лв. Иначе за горене (моя е с 4 дълги скорости, на 2-ра 100км/ч на газ) на бензин малко го покарах и ми изгоря нагнетателната помпа, ама на газ прави разход от 6.5-10/100км.
- Escape
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин, София
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Какво става, когато изгори тази нагнетателна помпа, не може да гнете бензин ли
, какви пари са имаш ли идея 
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
Зависи коя от двете изгори
Честито имамаш 2 броя, една захранваща в резервоара и една поддържаща налягането точно пред бензиновият филтър е
Честито имамаш 2 броя, една захранваща в резервоара и една поддържаща налягането точно пред бензиновият филтър е
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 2F относно двигател AAV
porko написа:kris11 написа:quote]
Как ги докарваш 6 на 100 във Варна не ми е ясно.Аз едва ги докарвам до 8 на 100 в Русе.
1.Избор на час за тръгване -избягвам навалицата и стоенето на светофар по 15 мин.
2.Марширура ми в такъв: сутрин -центъра ,новия крайезерен път и в посока Метро.
/От светофара на Златното лале до крайезерния на мъркащ ПХ. Засолване до 80 и инерция и спиране на кръговите без спирачки. По тази път в 8:30 и 16 часа няма навалица. Към 16:30 обаче вече има. Освен това където ходя има доста наклони позволяващи каране на ПХ .
Не карам газ спирачки. Мършата е с 5 скорости.Временно съм с нея наложи се да продам Пасата. Сега се оглеждам за една 7 местна "речна Риба"
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта