VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
S BeNziN v KruVtA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 14 май 2008 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот S BeNziN v KruVtA » Сря 24 ное 2010 23:26


Колеги,моята бангия (голф 3 VR6 2.8 1995) ме мъчи с една постоянно генерирана грешка
00515 Camshaft Position Sensor
Short to B+ (G40)
Това чудо няма оправия, смених въпросния датчик с нов(с поръчка от Германия)
всички кабели съм прегледал и "прозвънял" сигнала би трябвало да стика до компа 100%
с допълнително захранване и маса пак не става
и все си излиза рекорда ми е 5 мин да не дава грешка :lol:
не се влиае от режим на работа или от други фактори
общо взето когато и е кеф
някои някакви идеи да има ???
такова чудо не ми се беше случвало !!!




m33333
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот m33333 » Съб 27 ное 2010 14:04


След смяна на предни накладки на А6 99год. лампата на таблото свети оранжево и не гасне. Опитах 17 инструменти 7 рекорд и изключих индикацията за накладки после отново я включвам и отново свети .Свалям слагам акумулатор пак така . Някакви идеи да го оправим с ваг кома ?


m33333
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Разчитане лог от 1з голф

Мнениеот m33333 » Съб 27 ное 2010 19:36


Малко съдействие лог от 1з голф .На високи обороти прекъсва -като гледам лога дебитомера май е горе-долу добре. Горивото обаче нз как точно да го чета .проверка на центровка ч дава даже под червената черта (синя нормално, зелена колата върви, червена еко)това имам като допирни точки. Единя лог е от центровката, -него пък въобще нз как се чете. наското е сменян ангренаж и нз дали е зацепен както трчява, но центровката ми се вижда зле . някакви идеи ???Мерси предварително...

http://img573.imageshack.us/img573/9959/003008010.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/4674/centrovka.jpg


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Разчитане лог от 1з голф

Мнениеот policevidin » Съб 04 дек 2010 18:34


m33333 написа:Малко съдействие лог от 1з голф .На високи обороти прекъсва -като гледам лога дебитомера май е горе-долу добре. Горивото обаче нз как точно да го чета .проверка на центровка ч дава даже под червената черта (синя нормално, зелена колата върви, червена еко)това имам като допирни точки. Единя лог е от центровката, -него пък въобще нз как се чете. наското е сменян ангренаж и нз дали е зацепен както трчява, но центровката ми се вижда зле . някакви идеи ???Мерси предварително...

http://img573.imageshack.us/img573/9959/003008010.jpg

http://img8.imageshack.us/img8/4674/centrovka.jpg


Колега погледни тук:
ТУК 3-та стр. има снимки
И тук


А сега на въпросът ми:
Колеги от къде мога да разбера кода ХХХХХ за даден АБС модул (примерно за Ауди еС3) понеже във форумите пише че като се смени датчика за ЕСП-то треа да се ресетне за да си разпознае стойностите на новият датчик.
TUK

I Tuk
Е обяснено как и защо но за по-новият модел АБС-и а Този за който питам е МК20 а не МК60


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот anonimko » Нед 12 дек 2010 20:30


Интересуваме как да върна компа и дросела в базисните настроики с vcds 908 след като бяха трити грешките в сервиз и променени стойности в компа с лъжата че ще върви повече и гори по-малко,ама младите вярват че ще летят мужду другото колата е поло 1.6 AEE,а също така са блокирали и прекъсвача на газта -кара се само на бенз сега аз трябва да оправям грешките на брат ми.Благодаря предварително


tapoto
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 май 2007 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот tapoto » Пон 13 дек 2010 15:40


Колата нещо е много мудна и ме посъветваха да почистя дебитомера но той си беше чист затова ми се иска да го проверя с VCDS-lite на кои групи трябва да направя лог двигателя е 1.8 -125 к.с.
Благодаря.


tish
Мнения: 71
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 13:51
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1.6 ABU
Местоположение: Айтос

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот tish » Вто 21 дек 2010 18:32


Здравейте колеги! Закачих си днес колицата и ми даде следните грешки:

00771 - Fuel Level Sensor(G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor(G17)
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit(Add) Not Reached

Автомобила е Голф 4 1.8 AGN с газов инжекцион (ако има значение).

Ще се радвам, ако можете да помогнете.
Благодаря предварително!
Поздрави!


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот Lisho » Вто 21 дек 2010 23:04


tish написа:Здравейте колеги! Закачих си днес колицата и ми даде следните грешки:

00771 - Fuel Level Sensor(G)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00779 - Outside Air Temp Sensor(G17)
00561 - Mixture Adaptation
15-00 - Adaptation Limit(Add) Not Reached

....!


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот drago_tr » Вто 11 яну 2011 19:40


Колеги..подскажете ми ,имаше в една тема един линк, където можеше да напишеш грешката и веднага ти излиза информация за нея ...но не е ростеч :roll: Темата беше само с 1 или 2 мнения.
:banghead: Защо ми убягва тая тема...пребих се от търсене :banghead: :037:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот drago_tr » Вто 11 яну 2011 19:53


Темата не я намерих...но намерих линка :applause:

http://www.ardio.ru/dtclib.php


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Bel

Мнениеот владислав » Вто 25 яну 2011 11:06


Здравейте с тази грешка може ли да се кара или компа е влязъл в сервизен режим:
16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Махнах вторият катализатор и от там е грешката.
В момента пак го сложих и няма грешка, за в бъдеще да знам ако го махна дали е проблем тъй като малко е запушен.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Bel

Мнениеот policevidin » Сря 26 яну 2011 19:53


владислав написа:Здравейте с тази грешка може ли да се кара или компа е влязъл в сервизен режим:
16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Махнах вторият катализатор и от там е грешката.
В момента пак го сложих и няма грешка, за в бъдеще да знам ако го махна дали е проблем тъй като малко е запушен.

Принципно някои от колите не понасят отстраняванв на катализатора и като го махнеш колата се побърква, започва да мени обороти, забива ................ Това предполагам е заради ламбда сондата, тя не може да дава коректни данни понеже игорелите газове преминават твърде бърно покрай нея и тя ОШАШАВЯВА... :Mr Green Fun
Цък


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: 16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Bel

Мнениеот владислав » Пет 28 яну 2011 10:37


Ами при мен ги нямаше горните симптоми които е писал колегата, но май имаше повишена консумация на гориво, а и май нещо не вървеше като хората не можех да тествам тъй като валеше сняг.
Аз карах около 300 км. без този катализатор, даже лампата на чека не беше светнала, но я имаше грешката през ВАГ-КОМ. Четох в нета, че една Шкода и една Бора са карали така и уж нямало проблем, чудех се след време как да процедирам, освен да лъжа втората сонда, но аз побързах да сложа катализатора.

П.С. катализатора си го сложих във Видин и цената на работа беше на двойна цена от София, яка работа сме в града тъй като и аз съм видинчанин (макар, че в момента не живея там).


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот nasttii » Вто 01 фев 2011 19:02


здр да попитам за ето тия грещки на един приятел с бора v5 98г бензин
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 071 906 018
Component and/or Version: MOTRONIC M3.8.3 HS V05
Software Coding: 00010
Work Shop Code: WSC 01317
2 Faults Found:

01165 - Throttle Body Control Module (J338)
20-00 - Malfunction in Basic Setting
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
нещо с дроселовата клапа е свързано ,но какво точно мерси предварително


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM - работа и грешки

Мнениеот Lisho » Сря 02 фев 2011 8:58


nasttii написа:здр да попитам за ето тия грещки на един приятел с бора v5 98г бензин
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 071 906 018
Component and/or Version: MOTRONIC M3.8.3 HS V05
Software Coding: 00010
Work Shop Code: WSC 01317
2 Faults Found:

01165 - Throttle Body Control Module (J338)
20-00 - Malfunction in Basic Setting
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
нещо с дроселовата клапа е свързано ,но какво точно мерси предварително


17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached - дроселовата клапа не достига долният предел.Може би иска да кажат, че клапата не може да се затвори.А причини много.Например натрупана мизерия по клапата или след почистване не е адптирана.
"...Редко но бывает, когда дроссель не адаптируется и после тщательной промывки. Если причина потенциометр - то на выброс. Но чаще - моторчику не хватает усилия на закрытие заслонки в начальный момент адаптации. В этом случае ему нужно помочь, нажав на "язычок", жестко связанный с осью. С 5-6-й попытки удается его "раскачать". Проверено многократно...." взето е от тук

Последна промяна от Lisho на Сря 02 фев 2011 13:15, променено общо 1 път.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта