ktamen написа:Гредите на тавана образуват рамка, но ламарината играе ролята на диагонал за да е устойчива тази рамка. Аз съм се качвал с голфа странично върху бордюр и в резултат тавана се вдлъбна защото диагоналното натоварване беше твърде голямо, така, че си помисли добре преди да режеш - цялото купе ще започне да се усуква много по-лесно.
Иначе поликарбоната наистина е суперздрав люковете на батискафите се правят от поликарбонат и издържат 1000 атмосфери налягане, само, че старее доста бързо особено от слънчевите лъчи, освен това е мек и се драска лесно, само след година ще си промени драстично цвета. Дори купето да не се усуква уплътняването ми се струва много сложно, а ако се усуква направо - мисия невъзможна. Ако все пак решиш да режеш ъглите трябва да са заоблени иначе от ъглите ще тръгнат пукнатини по ламарината.
а при кабриото как е ?