dancing_niki написа:Съгласен съм, че купето ще си загуби якостта, но в никакъв случай няма да се сгъне ако се оставят основните укрепващи греди.
И след това ще се чака първата дупка или първото качване на бордюр или първото вдигане на крик.
dancing_niki написа:Съгласен съм, че купето ще си загуби якостта, но в никакъв случай няма да се сгъне ако се оставят основните укрепващи греди.
SANDO 1 написа:Снощи случайно попаднах по Дискавъри на Рейндж Ровъра от Уест Коуст дето ги тунинговат.
И ония какво направиха: изрезаха един огромен правоъгълник в покрива и после го направиха с плексиглас или поне така го преведоха,като не оставиха никакви греди.Просто дупка и от горе Плексиглас
SANDO 1 написа:Снощи случайно попаднах по Дискавъри на Рейндж Ровъра от Уест Коуст дето ги тунинговат.
И ония какво направиха: изрезаха един огромен правоъгълник в покрива и после го направиха с плексиглас или поне така го преведоха,като не оставиха никакви греди.Просто дупка и от горе Плексиглас
KirilGeorgiev написа:Този джип е смятан още в завода че ще е без таван не е просто отрязан с флекса.Като гледам си твърдо решен да да си осакатиш колата
ktamen написа:Колко е здраво стъклото е твърде спорен въпрос, но със сигурност няма начин да се свърже така стабилно за ламарината, че да се използва здравината му. И кой е тоя материал дето е по-здрав от ламарината? Просто си написах мнението, че ако тръгне да реже колегата, наистина ще си търси друга кола. Той да си преценя какво да прави.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта