дайте процедура за лесно палене в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот mirkata 4020 » Сря 15 дек 2010 12:57


fastedy написа:
lion_heart002 написа:Нещо не виждам смисъл да си изтощаваш акумулатора преди да палиш,ама айде...Та процедурата е,пръскаш със спрея,и въртиш направо без да подгряваш...

има го като похват.подгрява електролита и стартовия ток е по силен.естествено всичко си има
граници

Да бе подгрява го..то ако за десет секунди светкавицата го подгрява тоз електролит,то нощем на път трябва да бъка кат'на баба ми лютеницата дет я вари в бакърената тава.
Просто е някаква илюзия това.




fastedy
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 8:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот fastedy » Сря 15 дек 2010 13:02


номера го знам от руснак.а на път имаме зареждане а не разреждане


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Fen » Сря 15 дек 2010 13:09


fastedy написа:сипал сьм алпин дизел но днес видех зор.ако има нещо елементарно като добавка например. :oops:


Колко литра алпин дизел си сипал? Какво е съотношението спрямо предишната нафта?


fastedy
Мнения: 27
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 8:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот fastedy » Сря 15 дек 2010 13:12


Fen написа:
fastedy написа:сипал сьм алпин дизел но днес видех зор.ако има нещо елементарно като добавка например. :oops:


Колко литра алпин дизел си сипал? Какво е съотношението спрямо предишната нафта?

20.бях ударил дъното


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот 1z » Сря 15 дек 2010 13:19


fastedy написа:
Fen написа:
fastedy написа:сипал сьм алпин дизел но днес видех зор.ако има нещо елементарно като добавка например. :oops:


Колко литра алпин дизел си сипал? Какво е съотношението спрямо предишната нафта?

20.бях ударил дъното


да не е налапала боклуци или въздух от ,,дъното''


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот bkunev » Сря 15 дек 2010 13:47


zmn написа:
Колега, а кое е "светкавицата" и кое е "пружината" ???


Светкавицата е пресвяткането с дългите, само че го задържаш и светят постоянно. А за пружината (спиралата) колегата има в предвид символа (лампата) за подгревни свещи.


Гледам, че някой колеги се ориентиарат правилно кое кое е :lol: :lol: Дълеч съм от мисълта, че хората мислещи си за фотоапарат и колело не са ме разбрали...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот milmar » Сря 15 дек 2010 13:53


mirkata 4020 написа:
fastedy написа:
lion_heart002 написа:Нещо не виждам смисъл да си изтощаваш акумулатора преди да палиш,ама айде...Та процедурата е,пръскаш със спрея,и въртиш направо без да подгряваш...

има го като похват.подгрява електролита и стартовия ток е по силен.естествено всичко си има
граници

Да бе подгрява го..то ако за десет секунди светкавицата го подгрява тоз електролит,то нощем на път трябва да бъка кат'на баба ми лютеницата дет я вари в бакърената тава.
Просто е някаква илюзия това.


Не знам от кога караш кола и тази зима коя поредна ти е като шофьор , но метода е съвсем сериозен и ефективен , а и напълно обясним :idea: . Но един колега каза , че си има граници :idea: , иначе зимата щяхме да си оставяме вечер колите на дълги :lol: .

ПП От моя опит : дизел за да запали в големия студ , трябва да му се осигури еднократно , но "яко" завъртане , т.е. трябва да запали от първия път . Иначе е обречен , малко акумулатори имат сила за второ добро развъртане . Остават си и други "гъдели" като натиснат до края съединител при палене :) .
Но тези (-5) градуса са нищо , все още не съм си и помислял за тези подробности по зимното палене , засега слизам и паля , това е 8) .

Последна промяна от milmar на Сря 15 дек 2010 13:59, променено общо 1 път.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот lion_heart002 » Сря 15 дек 2010 13:58


Е аз като тръгне да ми прави номера акумулатора купувам нов...Такива трикове според мен са напълно излишни освен ако не е колкото да запалиш за да си отидеш да си купиш нов...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот milmar » Сря 15 дек 2010 14:00


lion_heart002 написа:Е аз като тръгне да ми прави номера акумулатора купувам нов...Такива трикове според мен са напълно излишни освен ако не е колкото да запалиш за да си отидеш да си купиш нов...


Не е от акумулатора приятелю :D , а от студа . Въпрос на химичен процес , 7-8 клас , предмет химия ? И нов да си вземеш , все си е така :idea: .


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот lion_heart002 » Сря 15 дек 2010 14:05


Последния акумулатор дето го взех беше с повишен стартов ток(повече на брой плочи).Както казах,при читав акумулатор този трик ми се струва излишен...

-Дай да не си говорим за образование...


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Marto_VN » Сря 15 дек 2010 14:56


Аз си паля без проблем..
Дизела си го купувам само от РОМ-Петрол , и наситина има разлика...
акумулатора и свещите са нови, и въпреки това не върти така бясно :) като лятото , когато паля , но пали от 3-4 оборот - според мен е нормално. Естествено ,че ще върти по-бавно , след като е било изразходвано известно количество ток за подгряващите свещи - та нали това им е предназначението ,и като си свършат работата - т.е. подгреят - е нужно много по-малко услие за заплаването да двигателя...


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот bkunev » Сря 15 дек 2010 15:37


Както каза колегата milmar натиснатия съединител също спомага за по лесно първоначално развъртане на мотора. Това също е вярно. Така че прочети смислените мнения в тази тема и утре "по росата" пробвай и пиши резултата...


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот lion_heart002 » Сря 15 дек 2010 15:41


За това за съединителя-спор няма!


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот freezone » Сря 15 дек 2010 15:49


На диагностика не съм ходил да гледат свещите и акумулатора.
Свещите уж бачкат ама дали подгряват едновременно много много не ми се вярва :).Акомулатор 45Аh -вярно слаб е ,но сутрин паля.Добавки не слагам,на 10 кила нафта половин кило бензин.Маслото ми е на MANOL 15w40.
С две думи читав ли е дизела пали :да:


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот lion_heart002 » Сря 15 дек 2010 15:55


Именно,затова насочих колегата към спрей...Ако свещите и акумулатора са ок-остава компресия,при палене на утрепан от каране дизел зимно време спрея помага страшно много!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта