дайте процедура за лесно палене в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Ljubon » Сря 15 дек 2010 15:56


lion_heart002 написа:Е аз като тръгне да ми прави номера акумулатора купувам нов...Такива трикове според мен са напълно излишни освен ако не е колкото да запалиш за да си отидеш да си купиш нов...

Да си чувал случайно, че авто акумулаторите "заспиват" при много ниски температури? И независимо, че имат заряд, в тази летаргия, в която се намират изобщо не могат да дадат максималния стартов ток, на който са способни. Нещо повече, рязкият товар на "заспал" акумулатор е пагубен за него. Правилно колегите препоръчват пускането на по-слаби консуматори преди палене. Затова, ако не спазваш елементарни правила и се правиш на баровец, по-често ще ходиш до магазина за нови. :012:




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот hooligan_sk » Сря 15 дек 2010 15:57


Тая сутрин си беше -10 отвсякъде :shock Паля много хубаво с Бош 95 ампера и стартов ток 830. Явно и свещите са ок :deal


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот rosen79 » Сря 15 дек 2010 15:59


Дългите светлини ако за теб са слаби консуматори......Аз процедирам по друг начин.Пускам вентилатора на парното на 2-ра степен преди и преди да запаля го гася.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот mupk0 » Сря 15 дек 2010 16:01


Номера с дългите работи и вече 3та зима си го практикувам.Пускам ги за 2-3секунди,давам контакт с парно на 1,докато изгасне лампата за водата(бензинова кола),връщам контакта и спирам всичко и паля чакмак :) Същото предполагам важи и за дизелите,само че се гледат подгревните свещи.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Ljubon » Сря 15 дек 2010 16:07


rosen79 написа:Дългите светлини ако за теб са слаби консуматори.......

Много по-слаби от стартовия ток. 120 вата => 10А. Величината на стартовия ток е трицифрено число... :да:


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот lion_heart002 » Сря 15 дек 2010 16:12


Утре сутрин ще го пробвам това с фаровете... :beer


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Marto_VN » Сря 15 дек 2010 18:12


lion_heart002 написа:Именно,затова насочих колегата към спрей...Ако свещите и акумулатора са ок-остава компресия,при палене на утрепан от каране дизел зимно време спрея помага страшно много!



После да не трябва да го насочваш , към някой майстор да му сменя гарнитурата на главата обаче ;)
Щото точно моята се прецака -> от старт-спрей ;) , малко е опасно с него, все пак на караме трактори и редосеялки.А си превишил повечеко да пръснеш - колата трака като наковалня....
Но всеки си решава сам за себе си.А за спрея трябват според мен 2 човека освен ако колегата ,не е светквица , да врътка стартера и едновременно да пръсне спрея , защото по-принцип така се прави ....


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот freezone » Сря 15 дек 2010 18:31


Понякога не става въпрос за смяна само на консумативи(ремъци,ролки,свещи и тн),рано или късно идва време за глава,цилиндри,клапани!Сичко триещо се рано или късно се износва от многото километри


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 18:58


Колеги не знам при мен тая тъпа пружинка изобщо не се задържа, само чувам релето като цъка и това е снощи я бях оставил навън и тази сутрин въртя 2 3 сек. преди да запали. Все още не съм ходил да гледам свещите, ама ще видим. Преди да си купя кола бях трърдо против тея ДИЗЕЛИ, но като се качих малко или много си промених мнението. Обаче като дойде тая зима и пак започвам да ги псувам тея печки. Бензина няма лято няма зима пари по-един и същи начин макар че те пък си имат и други дефекти.

hooligan_sk написа:Тая сутрин си беше -10 отвсякъде :shock Паля много хубаво с Бош 95 ампера и стартов ток 830. Явно и свещите са ок :deal


Не знам ама аз като се интересувах от нови акумулатори гледах като моя бош 75Ап с някакъв стартов ток и беше 350 лева, а за твоя представям си колко пари си дал :) Макар че като дойде време да сменям акумулатор изобщо няма да се замисля и пак ще си взема бош.Също говорят че тея AC Delco също били много добри.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот dancing_niki » Сря 15 дек 2010 21:07


Ако се съмнявате в колегата с мнението за фаровете, нека ви кажа при мен как стоят нещата. Давам на контакт, свещите греят, стартера отлепва само шалтера. Акумулатора наистина си заминава, а и свещите са 6. Оставам колата... да речем 30-тина секунди без никаква консумация и после пали без проблеми. Точно както го е описал колегата със стартовия ток и събуждането на акумулатора. Вярно е че си купих и автомобила със скапан акумулатор, на който може и утре да му дойде времето, но все пак има логика в това което казва колегата.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот vladko1001 » Сря 15 дек 2010 21:33


"Също говорят че тея AC Delco също били много добри."
батко владко отдавна ви говори за чичо -алфред чемпион/AC :mrgreen: / че е измислил свещите...и моето първо поло/ауди50/ набор 1978г. го обзаведох с медни/cooper/ свещи на AC-DELKO... :beer


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот red.devilll » Сря 15 дек 2010 21:48


lion_heart002 написа:Ако имате проблеми с дизелите въпреки всичко(тоест мотора е с ниска компресия)-спрей за лесно палене!Работи!!!За дизел и бензин е еднакъв!

:screwy :screwy :screwy :screwy :screwy КОлега ти :screwy имаш ли ? Тези мизерии ползвал ли си ги досега да видиш какви детонации има? Знаеш ли какъв стрес е за мотора ? по добре с някой дездорант


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот DA@KA » Сря 15 дек 2010 21:54


Палене със спреи на личната си кола,това никога няма да го причиня.Със спреи само Форд се пали :bishop


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот tdi fen » Сря 15 дек 2010 22:02


по-добре да походиш пеша или с градсия транспорт отколкото да палиш със спрей


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Ivelin » Сря 15 дек 2010 22:19


а бе ще ви питам какво мислите за спрея ако сте отишли нейде из горите и не иска да запали сутринта :-).
Но за всекидневно палене ... и аз не бих причинил това на колата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999 и 29 госта