1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.
Неска с Ventoman се сабрахме да огледаме ТДИ-тата кое колко пуши колко вее от щеката и капачката на главата.Тои сподели че към интеркулера му има масло,отворихме мои и при мен беше по зле.Та вапроса ми е има ли някои които с точност знае колко трябва да е омаслено и до какво води това?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
В тръбите пак не е много добре,но страшното става като почне да пълни кулера!Доста спорих с един приятел,че всички 2-ки събират по 4.5 литра моторно масло,а той ми твърди,че сипва по 6 литраAchim Lauritzen написа:Турбо компресора.Аз досега не съм виждал турбо дизел които да няма масло в тръбите


- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Има и нещо друго: масло идва и от маркуча на капака на разпр. вал. Той е свързан към взъдуха идващ от филтъра, м/у турбото и филтъра. По голяма част от маслото е от там а не от турбото. Ако турбото изпуска масло, то ще има и в горещата част, както и в изгорелите газове: син пушек. Само и аз се чудя колко е нормалното количество масло което двигателя хвърля от там? Аз имам 2 дизела- опел 2.0 ДТИ и фв 1,7 с турбо и интеркулер, и двата хвърлят масло в интеркулера въпреки че на фв-то турбото е чисто ново. Така че аз съм почти 100% за маслото от капачката на разпр. вал
интересно какво ще кажат майсторите...

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
веселин написа:В тръбите пак не е много добре,но страшното става като почне да пълни кулера!Доста спорих с един приятел,че всички 2-ки събират по 4.5 литра моторно масло,а той ми твърди,че сипва по 6 литраAchim Lauritzen написа:Турбо компресора.Аз досега не съм виждал турбо дизел които да няма масло в тръбите"Той кулера охлажда маслото,и затова...."
Нещо не го разбрах тва ако може по подробно да кажеш.
Моито масло беше в трабата от турбото(горната)и си имаше.И аз се досетих че неможе кола без тва нещо,ама мисалта ми е дали не вреди нещо тва масло,щото там на трабата има един датчик които 100% се цапа.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
А провери ли си тръбата за въздух след пластмасовия гофриран маркуч/не от страната на дебитомера-а от другата/.Там имаш един мъркуч за изгорелите газове,и малък мъркуч към вакума на компа.Виж там какво е положението-става наклеп от малсо и понякога запушва малкия отвор за вакума на компа. Опитай-ще ти стане оща по интересно и чудно ако е така.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
несъм гледал дали омаслява-а и не ми се гледа нещо-че както ма пере съчмата-ще разколача и мотора и турбото.Rabbit_TDI написа:А това какво общо има с маслото от турбото.Колко е голям тоя маркуч-дебел като на интеркулера и за въздух,или тънак каго датчик за налягане.SMELL твоита омаслява ли интеркулера
Versache как да разбера точно колко е пуснала в кулера.То пуснатото всъщност не отива ли в мотора и да изгаря.
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Rabbit_TDI написа:Versache как да разбера точно колко е пуснала в кулера.То пуснатото всъщност не отива ли в мотора и да изгаря.
Ми начина е един. Демонтираш кулера(което не е много просто) и от долния отвор от където влиза въздуха можеш да го излееш. Дори ак се вгледате в долната част на кулерите си ще видите че отдолу са леко тумбести - нещо като малки картери и 5 санта на горе започва същинското тяло.
Преди две седмици един пасат В5,5 2003 година 131 коня ТДИ на 70 000 км - ударен влезе за ремонт при моя тенекеджия и познайте като демонтираха кулера имаше масло. Той ми каза че при него до сега не е видял кола без масло в кулера. От любопитство питах и найдобрия майстор на АУДИ и ФВ във Варна, който ми поддържа и моите коли и той го потвърди. Каза че и на мойта сега да отвори кулера и там малко масло няма начин да няма.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта