TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bozgo
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 13 май 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: TDI в студа

Мнениеот bozgo » Чет 16 дек 2010 11:22


krasyncho написа:Не оставяйте двигателя да работи на празен ход прекалено много след като сте го запалили . Единствения начин да загреете дизел двигател е като го карате.


Здравейте колеги,
На мен ми се случва да си оставя колата запалена 10-20 мин. Докато отвърне малко мотора. Явно правя грешка, по писаното по-горе. Били се аргументирал колега, естествено ако не те затруднява и имаш време. До какви негативи води загряването на колата на празен ход.

Благоаря предварително:)




Потребителски аватар
Shakez
Мнения: 160
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 11:05
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBAB
Местоположение: Sofia

Re: TDI в студа

Мнениеот Shakez » Чет 16 дек 2010 12:04


Хабиш нафта, без никакъв ефект! Трябват ти около 15-тина секунди за да раздвижиш маслото и оттам нататък, караш. Иначе и аз, тъй като досега бях карал само бензини /с леки изключения/ си мислех, че като върти на място ще загрее...ама нанайси :Mr Green Fun


bozgo
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 13 май 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: TDI в студа

Мнениеот bozgo » Чет 16 дек 2010 12:14


колега остави нафтата, тя не е от решаващо значение. 300 гр на час ади да е приблизително -+100 грама.
това не е проблем дали няма други негативи:)


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: TDI в студа

Мнениеот gancho » Чет 16 дек 2010 12:17


bozgo написа:
krasyncho написа:Не оставяйте двигателя да работи на празен ход прекалено много след като сте го запалили . Единствения начин да загреете дизел двигател е като го карате.


Здравейте колеги,
На мен ми се случва да си оставя колата запалена 10-20 мин. Докато отвърне малко мотора. Явно правя грешка, по писаното по-горе. Били се аргументирал колега, естествено ако не те затруднява и имаш време. До какви негативи води загряването на колата на празен ход.

Благоаря предварително:)

Ако не ти е затапен ЕГРклапана-по-бързо зацапваш смукателния колектор.Като работи колата на място 10-15 мин ЕГР е отворен.А също зацапваш и геометрията на турбината.
Поне аз така съм чел,ако бъркам някой по-просветен да ме поправи :beer


Tolsan
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в багажника, под щората.

Re: TDI в студа

Мнениеот Tolsan » Чет 16 дек 2010 13:22


Колеги, колко ще струва смяна (труд) на 4 подгревни свещи. Пасат Б5 1.9 tdi 90к.с.?


bozgo
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 13 май 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: TDI в студа

Мнениеот bozgo » Нед 19 дек 2010 17:19


gancho написа:
bozgo написа:
krasyncho написа:Не оставяйте двигателя да работи на празен ход прекалено много след като сте го запалили . Единствения начин да загреете дизел двигател е като го карате.


Здравейте колеги,
На мен ми се случва да си оставя колата запалена 10-20 мин. Докато отвърне малко мотора. Явно правя грешка, по писаното по-горе. Били се аргументирал колега, естествено ако не те затруднява и имаш време. До какви негативи води загряването на колата на празен ход.

Благоаря предварително:)

Ако не ти е затапен ЕГРклапана-по-бързо зацапваш смукателния колектор.Като работи колата на място 10-15 мин ЕГР е отворен.А също зацапваш и геометрията на турбината.
Поне аз така съм чел,ако бъркам някой по-просветен да ме поправи :beer


Да да разбрах:)
моя мотор е 1Z, и не ми е затапен егр клапана. И турбото мисля, че няма променлива геолетрия.
но с две думи казано ми стана ясно:)
живи здрави всички

п.п радвайте се от все сърце на снега, мен много ме кефи да карам на сняг:)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: TDI в студа

Мнениеот red.devilll » Нед 19 дек 2010 18:18


Tolsan написа:Колеги, колко ще струва смяна (труд) на 4 подгревни свещи. Пасат Б5 1.9 tdi 90к.с.?

Едно тръбно ключе номер 10 и 10-15 минути работа


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: TDI в студа

Мнениеот KirilGeorgiev » Нед 19 дек 2010 18:48


Tolsan написа:Колеги, колко ще струва смяна (труд) на 4 подгревни свещи. Пасат Б5 1.9 tdi 90к.с.?

Отиди в сервиз защото тези свещи имат навик да се късат.Предполагам че не е повече от 20лв :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: TDI в студа

Мнениеот drago_tr » Нед 19 дек 2010 21:25


red.devilll написа:
Tolsan написа:Колеги, колко ще струва смяна (труд) на 4 подгревни свещи. Пасат Б5 1.9 tdi 90к.с.?

Едно тръбно ключе номер 10 и 10-15 минути работа


Задължително ги отвивай на загрял мотор :!: :012:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: TDI в студа

Мнениеот gancho » Пон 20 дек 2010 10:58


drago_tr написа:
red.devilll написа:
Tolsan написа:Колеги, колко ще струва смяна (труд) на 4 подгревни свещи. Пасат Б5 1.9 tdi 90к.с.?

Едно тръбно ключе номер 10 и 10-15 минути работа


Задължително ги отвивай на загрял мотор :!: :012:

Колеги,паля колата в гараж,вчера температура 7.5 гр.-колата запали без проблеми,но ми направи впечатление,че мирише подобно на рейс Чавдар(не точно де mhihi )Значи лошо изгаряне,усетих накъде отиват нещата mhihi и хоп - при проверка с мултицет от 4 работи само 1.Свалих първата-гледам-БОШ.
Та питането ми е каква марка слагат заводски(може да са огигиналните още mhihi )и къде да търся Читави свещи и каква цена са??
пасат Б5,1,9ТДИ,110кс,AFN
:beer


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот mshbul » Пон 20 дек 2010 19:46


Аз си купих Искра. Бяха по 12лв някъде преди 1 година.
Иначе слагат Бош оригинално. Ама са над 2 пъти по-скъпи.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Ivelin » Пон 20 дек 2010 19:49


gancho написа:Колеги,паля колата в гараж,вчера температура 7.5 гр.-колата запали без проблеми,но ми направи впечатление,че мирише подобно на рейс Чавдар(не точно де mhihi )Значи лошо изгаряне,усетих накъде отиват нещата mhihi и хоп - при проверка с мултицет от 4 работи само 1.Свалих първата-гледам-БОШ.
Та питането ми е каква марка слагат заводски(може да са огигиналните още mhihi )и къде да търся Читави свещи и каква цена са??
пасат Б5,1,9ТДИ,110кс,AFN
:beer

Колега Боша е към 26 лв. Аз си взех беру (мислех че такива се слага оригинално ама май не) към 21-22 лв.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: TDI в студа

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пон 20 дек 2010 19:50


Аз взех 2 бр. NGK по 22лв бройката, но утре ще я нося на еладжия че не ми свети лампата на подгрева и си мисля че не отива ток до свещите, а реално 4-те свещи си работят вече.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: TDI в студа

Мнениеот K » Чет 23 дек 2010 16:34


Дааааам, при мен се оказа термостат. Направо беше "изгърбен" горкия. Сложих нов на Wahler и сега си кове 90 градуса от раз. Предстои обаче смяна на темп. датчик, който ме ядосва. Стрелката пада до доло и пак се вдига.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот Fen » Чет 23 дек 2010 17:09


K написа:Дааааам, при мен се оказа термостат. Направо беше "изгърбен" горкия. Сложих нов на Wahler и сега си кове 90 градуса от раз. Предстои обаче смяна на темп. датчик, който ме ядосва. Стрелката пада до доло и пак се вдига.


Накара ме да се замисля и аз за термостат. Нямам проблеми със загряването, но много ме дразни това, че като се набия в някое яко задръстване и колата почва да охлажда ...Особено ако съм пуснал здраво парното може сигурно и 10 градуса да падне. В момента, в който се раздвижи колоната обаче доста бързо се връща на 90 градуса.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта