


Въпрос за обслужване на горивен филтър 1.9 tdi Golf
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за обслужване на горивен филтър 1.9 tdi Golf
Филтъра са пълни, за да не се налага като запалиш да форсираш като луд докато помпата го напълни с нафта. В противен случай ще изгасне и ти трябва силен акумулатор и яки нерви докато запалиш без да го прецакаш и него. Щом вече си запалил ясно е, че останалият по системата въздух отдавна е в резервоара. Щом имаш проблем единият вариянт е по време на паленето да ти е "паднал" акумулаторът. Другият вариант е системата все още да взима въздух от някъде. Виж пробката дали е затегната добре и ако има гумено уплътнение дали е на мястото си. Провери и маркучите да не са се напукали докато си правил смяната. Ако пазиш стария филтър пробвай с него как е, защото просто може да си купил кофти филтър. Успех!
Re: Въпрос за обслужване на горивен филтър 1.9 tdi Golf
Openeye написа:На горивния филтър от долу има една врътка, нещо като капачка (номер 10 на снимката).
Въпроса е следния: Обслужва ли се филтъра по някакъв начин, това някакъв утайник ли е? Прави ли се нещо на определени километри, какво се препоръчва...????
Филтъра ми е сравнително нов на 5000км.
Колега това отдолу можете да го третирате и като дренаж ако искате, ноо.
Мойта колица е с 1.9 тди 1з ауди б4.
Елемента който се сменя от горивния филтър е същия като твоя на схемата. Тази врътка аз я изхвърлям като сменям филтъра, защото там се завива датчик който незнам какво отчита. Но в едно съм сигурен, че не е за източване на боклуците утаени от горивото. Просто се сменя. Но може и да има изключения при вашите коли да се точи от там, и да не се сменя.
Незнам дали за е правилно, но мен един мастор' ме посъветва на всяка смяна на масло да сменям и трите филтъра.
лека и спорна на всички съфорумци:)
Re: Въпрос за обслужване на горивен филтър 1.9 tdi Golf
jollycatman написа:Филтъра са пълни, за да не се налага като запалиш да форсираш като луд докато помпата го напълни с нафта. В противен случай ще изгасне и ти трябва силен акумулатор и яки нерви докато запалиш без да го прецакаш и него. Щом вече си запалил ясно е, че останалият по системата въздух отдавна е в резервоара. Щом имаш проблем единият вариянт е по време на паленето да ти е "паднал" акумулаторът. Другият вариант е системата все още да взима въздух от някъде. Виж пробката дали е затегната добре и ако има гумено уплътнение дали е на мястото си. Провери и маркучите да не са се напукали докато си правил смяната. Ако пазиш стария филтър пробвай с него как е, защото просто може да си купил кофти филтър. Успех!
Палих я като давах ток от запалена кола точно по тая причина.Всичко е ок с маркучите не са нацепени и са стегнати колата е 2004та.Филтъра е бош,ако не е дефектен го изключвам и него,акумулатора също е ок.Това болтче отгоре значи е за наливане на гориво така ли?
Интересува ме какво трябва да направя ако има дори и малко въздух?
Благодаря
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта