Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да какви
Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да какви
какво толкова му е на този мотор и какви по точно проблеми създава просто някои ако има да сподели предварително благодаря
Последна промяна от hooligans на Пет 04 юли 2014 19:10, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието
Причина: Оправих заглавието
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Моят е на 210000км минимум и все още работи добре 

- lpishinov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Смолян
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Проблемите на мотора идват от немърливост. Нужно е да се използва подходящо масло и да се сменя редовно, особено преди зимата. Аз карам такова и това ми мнение е изградено на базата на моя( макар и малък) опит и от всички теми които съм изчел.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
lpishinov написа:Проблемите на мотора идват от немърливост. Нужно е да се използва подходящо масло и да се сменя редовно, особено преди зимата. Аз карам такова и това ми мнение е изградено на базата на моя( макар и малък) опит и от всички теми които съм изчел.
И никога не прави промивка преди новото масло, че тези тънки маслени магистрали могат да се подпушат. И не на последно място - двг. не подлежи на основен ремонт, защото се деформира блока /не си заслужава усилието и парите/

-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Колега маслинков само 1.0 аер ли е с такъв блок дето не подлежи на ремонт.
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Колега, аз почти 2 години карах 1.0mi AEV. Това беше колата, която ме "накара" да остана в този форум. Изключително здрава и непретенциозна кола. Разбира се смяна на консумативи и задължителното обслужване не съм пропускал, но от тук натам нищо повече и само каране. Извънгр. 5литра, градско / Враца/ 7-8 литра. Много зависи от дебелината на гумите особено зимата. Това е от мен. Поздрави.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
janko_danev написа:Колега маслинков само 1.0 аер ли е с такъв блок дето не подлежи на ремонт.
С нашите "майстори" май не е само за този двг., ама за него е сигурно.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Всички 999 кубикови са въпросните проблемни.
1043cc са различен, по-стар тип мотор и те не са толкова проблемни.
1043cc са различен, по-стар тип мотор и те не са толкова проблемни.
- PzKpfW
- Мнения: 241
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Според ремонтните ръководства при двигателите с код AER и ALL коляновия вал се сменя заедно с блока, тъй като дори само отхлабването на петите води до тяхната деформация. Интересно дали някъде не се продават неоригинални пети с лагери, които да могат да се поставят на този двигател. Ако някой е виждал, нека сподели
Тъй като аз карам 3 години такъв двигател мога да кажа, че ако е бил поддържан с подходящо за него масло, което се сменя редовно той без проблем може да изкара над 200 000км. При мене пише 150 000 и нямам никакъв луфт в лагерите на коляновия вал. Заминали са ми сегментите, но заради лошото масло, с която я е карал предишния собственик. При колите внос от Италия е масова практика да се слага лошо масло и да не се сменя навреме. Заради високите обороти на които работи AER лошото масло му се отразява много по-зле, отколкото на други двигатели.
Препоръчвам ако някой иска да купува кола с такъв двигател да свали капака на клапаните и да види дали има налепи от старо нагоряло масло вътре. Когато си купувах моята кола аз не проверих и затова сега си имам ядове с висок разход на масло. При мене дебелината на отлаганията се измерваше в сантиметри
Но въпреки всичко двигателчето има тяга и не ме е оставило на път нито веднъж.

Тъй като аз карам 3 години такъв двигател мога да кажа, че ако е бил поддържан с подходящо за него масло, което се сменя редовно той без проблем може да изкара над 200 000км. При мене пише 150 000 и нямам никакъв луфт в лагерите на коляновия вал. Заминали са ми сегментите, но заради лошото масло, с която я е карал предишния собственик. При колите внос от Италия е масова практика да се слага лошо масло и да не се сменя навреме. Заради високите обороти на които работи AER лошото масло му се отразява много по-зле, отколкото на други двигатели.
Препоръчвам ако някой иска да купува кола с такъв двигател да свали капака на клапаните и да види дали има налепи от старо нагоряло масло вътре. Когато си купувах моята кола аз не проверих и затова сега си имам ядове с висок разход на масло. При мене дебелината на отлаганията се измерваше в сантиметри

-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
То сигорно като сменяме съеденителя се криви блока защото кутията е хваната за него.
Аз съм вадил средната пета и смених аксеалните пластини защото имаше луфт на вала наляво-надясно и всичко е нормално.Пластините бяха 18лв.-колбеншмит.Всичко се продава за този мотор.
Щом продават ориг.части значи се сменят.Иска се знание за сила на затягане,последователност и ...,
макар че от много знание аз още не съм оправил моята.Моторите на полотата са супер,те страдат от трансмисии.Поздрави.
Аз съм вадил средната пета и смених аксеалните пластини защото имаше луфт на вала наляво-надясно и всичко е нормално.Пластините бяха 18лв.-колбеншмит.Всичко се продава за този мотор.
Щом продават ориг.части значи се сменят.Иска се знание за сила на затягане,последователност и ...,
макар че от много знание аз още не съм оправил моята.Моторите на полотата са супер,те страдат от трансмисии.Поздрави.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Мдаа - няма спецификации за ремонт на коляновия вал и сила на затягане за тези двг. в нито едно ръководство. "Малките кучета не се ваксинират, а сменят" 

-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
Бре баси работата,maslinkov какво ще правим като ни се скапят двигателите ,че в тая криза неможем да купим
други.Моита вече е на 250 000 по километраж.
други.Моита вече е на 250 000 по километраж.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 15:01, променено общо 1 път.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
аз карам ибиза с АЕР по цял ден на пълна газ(то иначе нестава ) за сега никакви проблеми малко подхарчва масло ама нема как то тая кола за да може да се движиш нормално без да пречеиш трябва да я караш до 4500/5000 оборота а и за дълго е малко гадно че са и яко къси скоростите дига 165 и бие прекъсвач на пета 

Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако да
mapis написа:какво толкова му е на този мотор и какви по точно проблеми създава просто някои ако има да сподели предварително благодаря
Вече година и половина съм във форума и карам такова/АЕР/ поло. Много пъти се замислям и даже се чудех, дали да не пусна тема.
Защо се плюе толкова по тоя мотор при положение, че във форума 50% от темите - "Проблем с . . . " са за смятания за "най-добър" 1,4 и разновидностите му.
Ако разгледаш темите ще забележиш, че 10-тина човека формират мнението за тоя двигател - според останалите просто е слаб.
Не ми казвайте, че 999 АЕР не се кара масово, та за това са толкова малко проблемите по него - примерно 1 тема на 10 - 15. Ако някой иска нека пусне тема - "С какъв двигател/код е вашето Поло".
Просто във форум, където 2/3 от коментарите включват " . . . начи на 5000об със 190 км/ч . . ." и т.н. / като колегата по-горе, който го карал със 165км и му било малко/ ,та тука за такъв /999 кб/ мотор добра дума няма да чуеш /По книга м/у другото му дават мах скорост 139км/ч /.
Останалите си ги караме и си свиркаме

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта