


Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
С мотора ще ти трябват ЕГР, турбо, турбо пътища, интеркулер, компютър. Има разлики между двато мотора, макар и разликата да е само 15к.с и 20нм.
- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Взех двигател от пасат,дано всичко е ок номера на мотора е същият АЖМ 013 412 това са 116 конски сили?
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Йордан Й написа:Взех двигател от пасат,дано всичко е ок номера на мотора е същият АЖМ 013 412 това са 116 конски сили?
AJM 85KW/285Nm
ATJ 85KW/310Nm

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
сменя се картера и фунията на маслената помпа от пасатския мотор с твоите и напред
успех
успех
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
искам да питам колегата Йордан Й
какво стана сас проблема най-накрая оправи ли се ?
какво стана сас проблема най-накрая оправи ли се ?
- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
ами оправи се да с нов двигател
- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Колеги искам да ви попитам,мога ли да сложа спортен филтър и каква е файдата? Мерси
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Йордан Й написа:Колеги искам да ви попитам,мога ли да сложа спортен филтър и каква е файдата? Мерси
колега няма смисъл от страна на вървежа,ако сложи6 панелен единственото хубаво е 4е може6 да си го 4исти6 със спреи и няма да купува6 филтри.успех
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
gogovaseev написа:Йордан Й написа:Колеги искам да ви попитам,мога ли да сложа спортен филтър и каква е файдата? Мерси
колега няма смисъл от страна на вървежа,ако сложи6 панелен единственото хубаво е 4е може6 да си го 4исти6 със спреи и няма да купува6 филтри.успех
Да, ама хубавия панелен е около 100 и кусур лева, за тия пари ще си вземеш 10 обикновени филтъра

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Йордан Й написа:ами оправи се да с нов двигател
Сподели как се напасна двигателя - в пасата е надлъжен?

- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Не всичко е точно...
Колеги искам да ви попитам,на стария ми двигател бях настройл дюзите 180 и след това на 220 градуса,когато ги центровах 2рия път на 220 ми се струваше че върви много по добре,а сега с новия несъм ги пипал,както са си на него ги сложих,но нещо неми харесва как въврви няма я тягата като преди,и ми се струва ,че по бурзо качва обороти това възможно ли е и има ли разлика между настройките?
Колеги искам да ви попитам,на стария ми двигател бях настройл дюзите 180 и след това на 220 градуса,когато ги центровах 2рия път на 220 ми се струваше че върви много по добре,а сега с новия несъм ги пипал,както са си на него ги сложих,но нещо неми харесва как въврви няма я тягата като преди,и ми се струва ,че по бурзо качва обороти това възможно ли е и има ли разлика между настройките?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
hooligan_sk написа:Йордан Й написа:ами оправи се да с нов двигател
Сподели как се напасна двигателя - в пасата е надлъжен?
блок- глава са еднакви ,така 4е не е трудно да се прехвърли оборудването на единия мотор на другия
колега ,а защо не пробваш с твоите дюзи

- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
Ами те дюзите са си моите от голфа но просто ги преместих без да ги центровам на пасатския двигател и там ми се струва че неса както бяха на голфа...
Както ви казах няма я тая тяга при настъпване преди от 2до3 оборота те залепяше сега него усещам тва а и оборотите веднага скачат на 3,явно иска по големи обороти при този двигател...
Както ви казах няма я тая тяга при настъпване преди от 2до3 оборота те залепяше сега него усещам тва а и оборотите веднага скачат на 3,явно иска по големи обороти при този двигател...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Голф 4 116 к.с. -> 131 к.с.
търси проблема на друго място
-не е в това 4е мотора е друг

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта