


проблем с лампичката за акумулатора
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 15 дек 2010 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
проблем с лампичката за акумулатора
на ниски обороти премигва лампичката на таблото за акумолатора,сменил съм диодна група и четко държател,след включване на консуматор кото фарове например угасва а генератора зарежда нормално.каде може да епроблема
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем с лампичката за акумулатора
добре дошъл!и при мен е така.мислех че не зарежда ,но като застудя нямам проблеми с паленето.карай и си свиркай!
не е зле и да замериш динамото и да провериш ремъка дали е обтегнат

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Обикновено не е проблем примигването на бавни обороти без товар . Като включиш фаровете и светодиодчето изгасва . Така беше на Голф-ето ми , а не е да не съм мерил напрежения , генератора си зареждаше добре
. Имам и обяснение за "явлението"
, свързано е с преклонната възраст на генератора , но така или иначе не е фатално . Няма да се оправи просто със смяна на четките примерно , но ако все пак не си ги сменял - прегледай (смени) ги защото износени или заклинили четки влошават още повече нещата .


-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: проблем с лампичката за акумулатора
абсолтно така е и при мене , смених четките, ремака , опънат е както трябва , но пак си свети на ниските, затова само газ и тва е 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с лампичката за акумулатора
И при мен примигва така сега в студа, сутрин като запаля, меря на акумулатора - дава 12.4 волта, значи не зарежда. Като покарам 2-3 минути, спира да мига, меря на акумулатора - 14.4 волта, значи почва да зарежда. Когато колата е карана скоро, почва да зарежда веднага при палене. Не мога да си обясня тези изпълнения. Явно нещо замръзва от студа. 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 15 дек 2010 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чирпан
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Благодаря на всички!Щего потрая май още малко и ще взема да сменя генератора щото ме дразни
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Здравейте, да ме извини колегата че ползвам неговата тема , но имам следния проблем VW Т4 2.4 дизел ААВ.Преди известно време светна лампата на генератора, смених релето с четките. Сега генератора зарежда но лампата свети слабо и не угасва нацяло. Интересното е че когато махна кабела който отива към лампата(тънкия) генератора си зарежда и лампата продължава да свети слабо.Не знам освен реле-регулатора дали няма някакво реле за лампата и дали нещо не е дало накъсо. Та ако някой има идея 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Smislov написа:....Не знам освен реле-регулатора дали няма някакво реле за лампата и дали нещо не е дало накъсо. Та ако някой има идея
Не би трябвало да има реле , може да има някаква утечка заради която свети светодиода при изключено кабелче към генератора . А ти как установи , че генератора си зарежда нормално в този случай ? Нормалното е да не "иска" да се самовъзбуди , т.е. да не зарежда . Има шанс да "тръгне" ако изфорсираш до по-височки обороти ....
Re: проблем с лампичката за акумулатора
milmar написа:Smislov написа:....Не знам освен реле-регулатора дали няма някакво реле за лампата и дали нещо не е дало накъсо. Та ако някой има идея
Не би трябвало да има реле , може да има някаква утечка заради която свети светодиода при изключено кабелче към генератора . А ти как установи , че генератора си зарежда нормално в този случай ? Нормалното е да не "иска" да се самовъзбуди , т.е. да не зарежда . Има шанс да "тръгне" ако изфорсираш до по-височки обороти ....
Колега, първоначално като запаля светодиода свети силно и след като увелича оборотите загасва , но остава да свети слабо. Мерих напрежението на заряд от 13.5 до 14.2В. Мисля че това е нормално.По принцип и на други същи бусове първоначално като запалиш докато не вдигнеш малко оборотите лампата не изгасва.Явно трябва напрежението да достигне някаква стойност за да угасне светодиода. Иначе без обороти напрежението е 13.5 В без да е изгаснал светодиода.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Тошо Тодоров написа:на ниски обороти премигва лампичката на таблото за акумолатора,сменил съм диодна група и четко държател,след включване на консуматор кото фарове например угасва а генератора зарежда нормално.каде може да епроблема
Има много просто решение на 90% от случаите в тази тема..................

Корозирала връзка на масата.Взимате един по-як кабел и прекарвате нова маса от алтернатора до купе и - на акумулатора.Хич не си губете времето да търсите къде е лошата връзка-може да е навсякъде по купето.
Ха сега дайте 50лв(ще ви посоча и банкови сметки) за тежката електротехническа работа


Малко и майтап да стане

- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: проблем с лампичката за акумулатора
gancho написа:Тошо Тодоров написа:на ниски обороти премигва лампичката на таблото за акумолатора,сменил съм диодна група и четко държател,след включване на консуматор кото фарове например угасва а генератора зарежда нормално.каде може да епроблема
Има много просто решение на 90% от случаите в тази тема..................![]()
Корозирала връзка на масата.Взимате един по-як кабел и прекарвате нова маса от алтернатора до купе и - на акумулатора.Хич не си губете времето да търсите къде е лошата връзка-може да е навсякъде по купето.
Ха сега дайте 50лв(ще ви посоча и банкови сметки) за тежката електротехническа работа![]()
Малко и майтап да стане
Колегата Ганчо е прав, проблема в 90% от така наречените утечки е от липса или слаба маса при автомобилите или "0" при променливотоковите монофазни и трифазни вериги в бита и производството.
Re: проблем с лампичката за акумулатора
gancho написа:Тошо Тодоров написа:на ниски обороти премигва лампичката на таблото за акумолатора,сменил съм диодна група и четко държател,след включване на консуматор кото фарове например угасва а генератора зарежда нормално.каде може да епроблема
Има много просто решение на 90% от случаите в тази тема..................![]()
Корозирала връзка на масата.Взимате един по-як кабел и прекарвате нова маса от алтернатора до купе и - на акумулатора.Хич не си губете времето да търсите къде е лошата връзка-може да е навсякъде по купето.
Ха сега дайте 50лв(ще ви посоча и банкови сметки) за тежката електротехническа работа![]()
Малко и майтап да стане
Колега, задавам си един въпрос : ако е лоша масата към купе, ще върти ли стартера

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: проблем с лампичката за акумулатора
Smislov написа:gancho написа:Тошо Тодоров написа:на ниски обороти премигва лампичката на таблото за акумолатора,сменил съм диодна група и четко държател,след включване на консуматор кото фарове например угасва а генератора зарежда нормално.каде може да епроблема
Има много просто решение на 90% от случаите в тази тема..................![]()
Корозирала връзка на масата.Взимате един по-як кабел и прекарвате нова маса от алтернатора до купе и - на акумулатора.Хич не си губете времето да търсите къде е лошата връзка-може да е навсякъде по купето.
Ха сега дайте 50лв(ще ви посоча и банкови сметки) за тежката електротехническа работа![]()
Малко и майтап да стане
Колега, задавам си един въпрос : ако е лоша масата към купе, ще върти ли стартера
Може да върти, може и да не върти-зависи от връзката минус на акуто и корпус на стартер.
Първия ми пост се отнася при недозареждане на акумулатора при ниски обороти и сменени четки,реле и диоден блок.И представлява лоша връзка: корпус стартер-акумулатор.
Дано съм се изразил правилно

Re: проблем с лампичката за акумулатора
Здравейте, вече се шашнах с тази лампичка
. Откачам кабела който е за лампата, запалвам качам малко оборотите лампата намаля светенето си и алтернатора зарежда.Не мога да си обясня защо се задейства лампата след като е откачен кабела ? Според мен тя трябва да си свети постоянно.Включвам лампа между плюса на алтернатора и изхода за лампата, когато запаля двигателя тя угасва. Това ме навежда на мисълта , че с алтернатора всичко е наред, но има нещо след кабела.Нямам схема и не знам къде излиза, през реле ли минава или нещо друго. 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта