дайте процедура за лесно палене в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ognjano
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 7:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот ognjano » Съб 18 дек 2010 17:53


go4o.m написа:абе вие само дето карате дизели да ви попитам кога за последно сменихте горивният филтър в бг нафтата има парафин като се натрупа при минусови температури става като тапа сменете си филтрите


Лятото имах проблем с двигателя, какво ли не смених, накрая ми казаха и горивния филтър да сменя.
След 2 години и половина и минати близо 55 000 км. направих смяна на горивния филтър. От любопитство след като го свалих развих отдолу пробката, за да видя какво ще изтече.

Ако искате ми вярвайте, изтече ЕДИНСТВЕНО И САМО бистра нафта и нищо друго. Зареждам само от ЛУКОЙЛ. Предимно на бензиностанцията в Младост 4 до Бизнес парка.

Поздрави.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот ventotdi » Съб 18 дек 2010 20:07


това е хубаво колега и аз съм доволен от нафтата на Лукойл обаче има само един минус при теб може би ...ами филтъра изобщо филтрирал ли е нещо или е хвърлял всичко към помпата ?


hristo58
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот hristo58 » Нед 19 дек 2010 9:46


Да вметна и аз няколко думи по темата,че вече се видях в чудо.Двигателя е голф 2 1,6 през топлите дни със слаб акумулатор палеше безпроблемно,но сега в студа въртя стартера по няколко пъти,изпуска черен дим от ауспуха,свещи сменях скоро и преди 2 дни ги проверих с кабел от +на акумулатора--всички работят/здрави са/но не знам дали нагряват нормално,не съм ги свалял да ги проверявам как нагряват.Акумулатора е нов 75 Ач.През лятото сменях семеринга на коляновия вал и свалях ремъка,може ли да съм прескочил зъб при поставянето на ремъка и затова да не пали когато е студен.Двигателя е на 40000 км след основен ремонт,не съм мерил компресия,но като го пускам в нанадолнище на 3-та спира/забавя по-точно/от това си правя извод че има компресия.


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот tarikat89 » Нед 19 дек 2010 11:46


как разбра,че свещите са здрави след като си ги мерил без да ги сваляш а тях ги свързва една пластина,и като мериш една и тя и да е изгоряла може да ти показва стойност от някоя др свещ..


hristo58
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот hristo58 » Нед 19 дек 2010 13:03


tarikat89 написа:как разбра,че свещите са здрави след като си ги мерил без да ги сваляш а тях ги свързва една пластина,и като мериш една и тя и да е изгоряла може да ти показва стойност от някоя др свещ..

разкачих шината и след това на всяка свещ подавам 12 в.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 19 дек 2010 14:19


Днеска си проверявах свещите на Пасата и установих че две не работят.Но освен това не ми свети лампата за подгрева.На какво се дължи това? Възможно ли е релето да прави проблем?


Потребителски аватар
stoqnov_s
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
Автомобил: AUDI A4
Двигател:
Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот stoqnov_s » Нед 19 дек 2010 14:24


hristo58 написа:Да вметна и аз няколко думи по темата,че вече се видях в чудо.Двигателя е голф 2 1,6 през топлите дни със слаб акумулатор палеше безпроблемно,но сега в студа въртя стартера по няколко пъти,изпуска черен дим от ауспуха,свещи сменях скоро и преди 2 дни ги проверих с кабел от +на акумулатора--всички работят/здрави са/но не знам дали нагряват нормално,не съм ги свалял да ги проверявам как нагряват.Акумулатора е нов 75 Ач.През лятото сменях семеринга на коляновия вал и свалях ремъка,може ли да съм прескочил зъб при поставянето на ремъка и затова да не пали когато е студен.Двигателя е на 40000 км след основен ремонт,не съм мерил компресия,но като го пускам в нанадолнище на 3-та спира/забавя по-точно/от това си правя извод че има компресия.


И аз съм със същите синптоми мотора е на 60000 км. пак на 1.6Д работещи свещи но пали трудно като застудее под -5. На последният студ сипах газ за горене в нафтата и да ти кажа има ефект пали по лесничко.


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот passatdriver » Нед 26 дек 2010 14:20


K написа:Като за начало спри да сипваш скъп дизел с мисълта, че има добавка в него. Сипвай си обикновен (Ромпетрол ми е съвета) + Кастрол ТДА или Лики моли. Поне ще си сигурен, че наистина има добавка и е по-евтино. ;)

работех в ОМВ и мога да ти кажа за дизела че е един спринт но алпина и премиума са спринт със вносна много качествена добавка и разликата е огромна :wink:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот hooligan_sk » Нед 26 дек 2010 14:43


passatdriver написа:
K написа:Като за начало спри да сипваш скъп дизел с мисълта, че има добавка в него. Сипвай си обикновен (Ромпетрол ми е съвета) + Кастрол ТДА или Лики моли. Поне ще си сигурен, че наистина има добавка и е по-евтино. ;)

работех в ОМВ и мога да ти кажа за дизела че е един спринт но алпина и премиума са спринт със вносна много качествена добавка и разликата е огромна :wink:


Тва е ясно ама я кажи - на място на обекта ли се сипваше тая добавка и следеше ли се дали наистина се сипва? :roll: Аз зареждам алпин дизел по цяла зима и не съм имал забележки. Преди 10тина дни бях на Боровец на тиим билдинг, през ноща беше настанал някакъв уникален студ, колата си направи най-дългия възможен подгрев и с огромно неудоволствие запали. Служебните чисто нови Корола и Аурис 2.0 d4-d припалваха и гаснеха няколко пъти докато потеглят - ще ми се да го отдам на това че са тойоти, а не ФВ, но истината е че бяха с обикновен дизел, докато аз на алпин :да:


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот passatdriver » Нед 26 дек 2010 18:25


добавката се сипва в пертолната база и се сипва на 1000% просто няма мърдане от системата много е чувствително давам ти пример на танк които е 50 тона при наличието на 1 литър вода в него или друго освен горивото в бензиностанцията не се седи от видерото горивото на омв е най-качествено на българския пазар !


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Ljubon » Нед 26 дек 2010 18:45


passatdriver написа:добавката се сипва в пертолната база и се сипва на 1000% просто няма мърдане от системата много е чувствително давам ти пример на танк които е 50 тона при наличието на 1 литър вода в него или друго освен горивото в бензиностанцията не се седи от видерото горивото на омв е най-качествено на българския пазар !

Колега, поне да беше сложил и някакви препинателни знаци, че да можем да разберем поне какво искаш да кажеш. :012:


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Fen » Нед 26 дек 2010 19:38


passatdriver написа:
K написа:Като за начало спри да сипваш скъп дизел с мисълта, че има добавка в него. Сипвай си обикновен (Ромпетрол ми е съвета) + Кастрол ТДА или Лики моли. Поне ще си сигурен, че наистина има добавка и е по-евтино. ;)

работех в ОМВ и мога да ти кажа за дизела че е един спринт но алпина и премиума са спринт със вносна много качествена добавка и разликата е огромна :wink:


Колега защо си мисля, че спринта е дизел от лукойл-а, а премиума е от Австрия, Румъния и Гърция?


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 26 дек 2010 20:46


Дъли е така колега ???


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот milmar » Нед 26 дек 2010 20:51


passatdriver написа:.... е 50 тона при наличието на 1 литър вода в него или друго освен горивото в бензиностанцията не се седи ....


Би ли обяснил какво искаш да кажеш с това , т.е. че в резервоар от 50 тона няма и един литър вода ли :D ? Ако е това - не е вярно !
Аз също съм позапознат с горива :да: .


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: дайте процедура за лесно палене в студа

Мнениеот Fen » Нед 26 дек 2010 21:16


Sashko_Trg написа:Дъли е така колега ???


Oт няколко човека, които работят в ОМВ съм го чувал и за това се изненадах когато колегата каза друго. За това ми стана интересно и попитах.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pe6o__ и 28 госта