rokera671 написа:Не знам защо ,но когато температурите са много ниски не изка да пали на бензин .Припалва и гасне!Обаче на газ си пламва веднага.Стъпковият ми прави проблеми и не държи обороти,нито на газ нито на бензин.Ходих на елкон днес и РАЗБИРАТЕЛЯ ми каза ,че не изкал да ми вземе парите и че нямало как да се оправи.И ми каза ,че като я паля на газ може да пръсна някое бутало!!!!Изказа се много анти против газовите уредби.Лично аз никога не бих могъл да мина тези километри на бензин с моята заплата и си оставям превърженик на газта.
Ако в бензина има повече тежки фракции - например толуол, изпаряемостта е калпава и първото палене при студ е проблемно. Горивото не се пръска на ситни аерозоли и кондензира по стените на колектора и горивната камера. Може и да намокри свещите.
Сипвал съм такъв боклук и при -15 ми палеше доста трудно. Затова паля на газ, обръщам на бенз докато изчистя стъклата и после пак газ.


карал съм я сто пъти на реглаж нови свещи нови кабели нова капачка нов палец нов филтър изпаритела е на около една година и откарам я на реглаж закачат я на компа бъзикат бъзикат вземат ми парите и после пак същата работа а я карам напълно нормално без зорене.Ядосвам се като ми кажат приятели моята осем харчи моята девет харчи какво ли не направих дайте малко акъл дали нещо не съм пропуснал,а и центровката я правят абе всичко според мене и присъдата е 15/100 
Осем на газ можеш да постигнеш с обикновена АГУ на извънградско при такъв работен обем. При ГИ и многоточковите инжекциони нещата са по-добре откъм икономия.