


Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Днес запалих голфа(1.6 бензин моно 97 г.) и угасна.Запалих го пак и пак угасна.Така няколко пъти.Обортите падат на около 450-600 и угасва.Единствения начин да се прибера беше да потдържам газта.Освободя ли падат оборотите, и двигателя се мъчи да ги качи, но уви.Опасявам се от 3 неща:стъпковото моторче пак да е задръстено(въпреки че то регулира оборотите на празен ход, но знам ли), свещта на някой цилиндър да не дава искра или нещо да се е прецакало със смукача.Моля ви помагайте, дайте съвет, че оня ден хвърлих 400 лева за гуми и акумулатор и уж я подготвих за зимата.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Напиши кода на мотора, защото след 95г 1.6 моно в голф няма. Проблема ти най-вероятно е в бобината с комутатора, а ако говорим за АЕЕ нищо чудно да е в дросела.
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Не знам кода на мотора, но съм сигурен, че е 1.6 моно и e 55 kW. Как сe поправят тези 2 дросела и бобината ? Трябва ли дa ги сменя или подлежат на ремонт ? Питам, защото съм гола вода в техническо отношение.

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Ето тук можеш да погледнеш моторите и кодовете им и да разбереш кода на твоя, в големия талон също го пише. Предполагам, че мотора ти е 1.6 АЕА (моно) или 1.6 АЕЕ (пълна инжекция). Ако е с кръгла кутия на въздушния филтър значи е АЕЕ.
viewtopic.php?f=5&t=187829&hilit=%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8
Никъде не съм написал два дросела, а ако си сигурен че е моно проблема не е в дросела. Бобината с комутатора в повечето случаи се сменят, но пак зависи какъв е мотора и каква точно е повредата. Читава диагностика може да ти помогне, тук само може да гадаем. Нали не мислиш да сменяш всяко нещо което ти предложат тук.
viewtopic.php?f=5&t=187829&hilit=%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8
Никъде не съм написал два дросела, а ако си сигурен че е моно проблема не е в дросела. Бобината с комутатора в повечето случаи се сменят, но пак зависи какъв е мотора и каква точно е повредата. Читава диагностика може да ти помогне, тук само може да гадаем. Нали не мислиш да сменяш всяко нещо което ти предложат тук.
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Значи, голфа е докаран от Италия.В документите му(италианските) и по талон е 1.6 моно, защото вуйчо ми има същия голф пак 97 1.6 но е 101 коня, докато моя е 75.Иначе от линка който колегата даде е AEX мотор.Абсолютно същия е.Утре ще ходя до майстора и ще видим какво може да е.Ако открия проблема ще пиша



- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Колата ти не е АЕX щом казваш, че е 55кв. АЕX също е пълна инжекция (MPI), но е 1.4 60коня. Иначе да АЕX и AEE са еднакви на външен вид. Значи говорим за 1.6 АЕЕ 75к.с. пълна инжекция. И ти ли си мислеше, че 75 коня няма пълна инжекция и че си взимаш моно? Честито, убъркал си рейса
Не само 101 коня са 1.6 пълна инжекция. Проверете бобината с комутатора и дросела щом говорим за АЕЕ. И внимавай къде ходиш, че малко майстори му разбират на този мотор.

Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Каспър написа:Колата ти не е АЕX щом казваш, че е 55кв. АЕX също е пълна инжекция (MPI), но е 1.4 60коня. Иначе да АЕX и AEE са еднакви на външен вид. Значи говорим за 1.6 АЕЕ 75к.с. пълна инжекция. И ти ли си мислеше, че 75 коня няма пълна инжекция и че си взимаш моно? Честито, убъркал си рейсаНе само 101 коня са 1.6 пълна инжекция. Проверете бобината с комутатора и дросела щом говорим за АЕЕ. И внимавай къде ходиш, че малко майстори му разбират на този мотор.
Колега, прав си.По документи е така, заради това си мислех че е 1.6 моно. Днес ходих на диагностика, не дава никаде грешка.Майстора ме пита дали съм зареждал от бензиностанция където по принцип не зареждам.Аз му отговаорих да.Каза да заредя за 20 лв на ОМВ октан- 100.Другото което е че вика че самите изпарения не миришат както трябва.Ако не се оправи вика че щял да почиства дросела.Не знам,тази вечер ще заредя и ще видя ко ше прая...
Re: Проблем с оборотите на Голф 3 1.6 ми.Паля и веднага гасне.
Проблемът е решен.Почистиха ми дросела и двигателя заспа...Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта