имали изход от тая ситуация или треа да играе флекса....части имам но незнам какво да правя! помагаитеНеразрешим проблем със спирачките
-
van476
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Неразрешим проблем със спирачките
пи4ове здравеите! имам едно пасат4е 3Б 1999год. 1.9тди АVF мотор....и бе6е автоматик или така наре4ения типтроник...с4упих си скоростите и ме полъгаха малко и ре6их накрая да го направия с ръчни скорости.......имам още два пасата на части и се заех....правих правих...та до сега,когато стана така че с неговото серво на спирачките не става6е,за6тото то е така нареченото (ТАНДЕМ) или не6то такова,то се различава по дулжината на опа6ката към педала-със 1.5см е по дълго от обикновенното и така педалът на спирачката стое6е на три пръста над педалът на съединителят,а бе6е регулиран да е до долу...по на долу не мойе6е да застане,а и не иска6е да се обезвъзду6и. смених го това серво с обикновенно едини4но и сега педалът на спирачката ми е мек и лови от вторият път като цялата система е много добре обезвъзду6ена...АБС после спирачните апарати....помпата на спирачките е нова. АBS работи,но ми свети АSR! ВСИ4КО ДРУГО РАБОТИ!
имали изход от тая ситуация или треа да играе флекса....части имам но незнам какво да правя! помагаите
имали изход от тая ситуация или треа да играе флекса....части имам но незнам какво да правя! помагаите-
penko_pulev
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Неразрешим проблем със спирачките
Пусти спирачки. Преди два дена смених и аз сервото и вакум помпата на моят AFN 99 г. ЗА да е мек педала знам че трябва да има въздух в системата. Казваш че помпата е чисто нова, но коя помпа е това? На сервото или вакум помпата? Или и двете си работят както трябва? Провери вакум помпата с манометър. Ако е наред вакума който ти прави трябва е между 0,7-0,9 бара. Съшо по пластмасовите тръби от сервото към вакум помпата има един клапан. Провери го дали все още е клапан или си е заминал и поема въздух. Ако пропускам или бъркам нещо нека колегите ме поправят. Поздрави!
ПОправка не видях че мотора ти е AVF така че може и да те лъжа с този от AFN.
ПОправка не видях че мотора ти е AVF така че може и да те лъжа с този от AFN.
-
van476
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Re: Неразрешим проблем със спирачките
е това не съм го мерил...6те го премеря...мен ме притеснява данеби да е друг модел сервото и помпата..(сега6ното е от дизел с ръчни скорости)...штото на двоиното беше с някаква помпа със странично пълнене а сегащното е с горно пълнене (помпата на спирачките)където седи на сервото! странното е 4е когато колата е загасена педалът е твърд..а когато запаля става мек...когато го натисна потъва до долу и не спира...ако го напомпам спира..АБС 4ука и работи. ако го напомпам и не го поускам до края е твърд и работи,но колелетата задържат...може ли някои апарат да е блокирал и за това да е така? но когато не съм ги натиснал тия спирачки колата си тръгва по инерция! абе набих си го двоен...
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Неразрешим проблем със спирачките
AVF 99г няма и когато сменя педалите беше ли извадил регулировъ4ната шпилка за сервото от педала на спира4ките?
самото серво не е трябвало да го буташ -само сменяш шпилката и си готов
ASR може да свети защото нямаш комуникация от модула на кутията-трябва да се прекодира софта на мотора и на АBS за ръ4ни скорости
на вагком какво излиза?
самото серво не е трябвало да го буташ -само сменяш шпилката и си готов
ASR може да свети защото нямаш комуникация от модула на кутията-трябва да се прекодира софта на мотора и на АBS за ръ4ни скорости
на вагком какво излиза?
-
van476
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Re: Неразрешим проблем със спирачките
niks76 написа:AVF 99г няма и когато сменя педалите беше ли извадил регулировъ4ната шпилка за сервото от педала на спира4ките?
самото серво не е трябвало да го буташ -само сменяш шпилката и си готов
ASR може да свети защото нямаш комуникация от модула на кутията-трябва да се прекодира софта на мотора и на АBS за ръ4ни скорости
на вагком какво излиза?
компютрите са прекодирани! сега се замислих за тая шпилка и мислех да я режа ама ще я сменя със тази от автоматика! зна4и ще си върна старото серво и ще сменя шпилката! мерси за идеята! Възможно ли да свети ASR от това че колата няма реглаж? или трябва да се обу4ава ABS на ново? питам за6тото обу4их първо ABS а после компютъра на двигателя....пасата е помпа дюза а купувам 4асти за AVF!!!
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Неразрешим проблем със спирачките
пасат 99 г е AJM или ATJ=116магарета
ASR е 4аст от АBS контролера и ако няма кореспонция между разли4ните модули светва и е неефективен
и ако не е таина ,как прекодира компа за мотора 4е ми е любопитно и си мисля 4е нищо не си направил
ASR е 4аст от АBS контролера и ако няма кореспонция между разли4ните модули светва и е неефективен
и ако не е таина ,как прекодира компа за мотора 4е ми е любопитно и си мисля 4е нищо не си направил
-
van476
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Re: Неразрешим проблем със спирачките
niks76 написа:пасат 99 г е AJM или ATJ=116магарета
ASR е 4аст от АBS контролера и ако няма кореспонция между разли4ните модули светва и е неефективен
и ако не е таина ,как прекодира компа за мотора 4е ми е любопитно и си мисля 4е нищо не си направил
ами колега взех един компиутър от дизел (помпа диуза) които междуругото е по малък на размер от оригиналният(автоматик),сложих го ни буксите и викнах един шперц дето им разбира и през буксата на теста с лаптоп ми вкара някакви кодове.....и няма6е стартер честно казано......та порови се пи4ът и ми каза 4е трябва да си вържа два кабела на късо(двете кръгли букси,които се вклиучват на автоматика...та едната от тях е на степера- два от кабелите и ги дадох на късо- кафиави са. колата запали с клиуча и не свете6е нито една лампа,преди това да се слу4и тоя пи4 идва пак и тогава пробвахме да обучиме оригиналния компиутър ама не стана...не се програмирал този..ТАААА тогава ми обу4и и ABS!!!! после ми обу4и ECU!!! това проблем ли е?? да не трябва отново да се обучава ABS? Еи хора това си е преживяване!!!!!
-
van476
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Elin Pelin
Re: Неразрешим проблем със спирачките
е направих го тоя пасат....така както каза колегата......взима6 едно флекс4е и реже6 педала от автоматика-тои от долу е същиат като за ръчка....с оригиналното серво и помпа......става си все едно е от там....иначе вече го карам и му направих 5-6000 километра...сложих му скорости от пасат с 1 червено I и са ми гори към 6-7 извън градско и 8-9 градско...... 

- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Неразрешим проблем със спирачките
без да се засягаш ,ама аз на това рязане му викам "побългаряване" и после що колите нов внос са по за препочитане 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта