Виждал съм пред очите си разголбен 1,6 тдци на форд и такъв на мазда 1,6 бих казал че освен като брой цилиндри нямат нищо общо, електрониката мисля беше на Хитачи при маздата а и освен това турбината на Форда е неква френска

, мой приятел върл фен на Форд изпищя ужасно след като на 87 к.хвърли турбо (тоест рециклира го за 500 лева-смешна работа isn't it?).На Маздата турбината е япопнска, лично обаче не съм запознат дали е от Фокус окачването, факт неоспорим обаче е че е много здраво-което з амен лично е достатъчен гарант-въпросния фокус има също близко до идеалното пътно поведение особено в ес образни завой където стават повечето ексцесии.Не съм карал обаче Форд возил съм се в него но мисля че мога да добия представа з акакво иде реч.Електрониката в един автомобил е особена важна защото управлява всички системи в автомобила, освен механиката разбира се.Електрониката на Мазда е японска и за мен лично чуденката приключва след като чуя това.
P.S.Иначе и аз не съм привърженик на Форд и не бих карал такава кола, въпреки че напоследък легендите относно качеството му на трошлива кола все повече бледнеят.Не бих отказал последното Мондео.Само да не е с отвратителното френско турбо, че ще трябва да си търся бензин-пък и аз не съм много вече фен след като направиха газта 1,35
