Привет бъдещи Колеги решил съм да купувам 2-ри автомобил и съм се спрял на поло с 1.9 чист дизел двигател.
Та искам да ви попитам какво а гледам на това поло,споделете какви са му децките болести на това добиче и най-важното казаха ми,че някои от тези двигатели са с демферен съединител другите са с обикновен.Кажете им кодовете кои с какъв съединител е за да не се набутам.
Кажете си мнението и за тази обява http://www.mobile.bg/11259949648565057
Благодаря предварително и се извинявам ако не съм уцелил точния подфорум или раздел!



Въпрос за Vw Polo 1,9D
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Здрасти колега
Като цяло изглежда добре. Със сигурност е с поне 100к повече, ако не и 200.
Вижда ми се малко евтино.
Пробвай го в студа - как пали. Трябва да пали от четвърт оборот. Ако си карал чист дизел ще знаеш какво имам предвид. Чуй я на спускане на скорост - дали вият скоростите. Най добре се усеща на трета и по-висока.
Оборотите трябва да са малко под 1000, ако държи над 1000 хич не се занимавай. Замаскирали са проблемите с покачване на оборотите. На пета с 1950 оборота трябва да поддържа 80 км/ч.- по това ще разбереш дали са ти хакнали "чужда" кутия. Мотора е AEF - чук и половина. Разход София (натоварен трафик) - зима - 7,5 л, лято 6-6,3 (без да се юркаш над 2к оборота. Извън града съответно: м/у 4 и 5 л. според десният крак.
Провери дали има масло в кутията, ако няма хич не я взимай - само беля ще си навлечеш.
Каквото се сетиш - питай.
Като цяло изглежда добре. Със сигурност е с поне 100к повече, ако не и 200.
Вижда ми се малко евтино.
Пробвай го в студа - как пали. Трябва да пали от четвърт оборот. Ако си карал чист дизел ще знаеш какво имам предвид. Чуй я на спускане на скорост - дали вият скоростите. Най добре се усеща на трета и по-висока.
Оборотите трябва да са малко под 1000, ако държи над 1000 хич не се занимавай. Замаскирали са проблемите с покачване на оборотите. На пета с 1950 оборота трябва да поддържа 80 км/ч.- по това ще разбереш дали са ти хакнали "чужда" кутия. Мотора е AEF - чук и половина. Разход София (натоварен трафик) - зима - 7,5 л, лято 6-6,3 (без да се юркаш над 2к оборота. Извън града съответно: м/у 4 и 5 л. според десният крак.
Провери дали има масло в кутията, ако няма хич не я взимай - само беля ще си навлечеш.
Каквото се сетиш - питай.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Здравей колега и от мене,този модел е с демпферен маховик,на много километри е omv колегата преди мен е прав с мнението си ,ако можеш да го покараш виж 5-та скорост как влиза,ако вият скоростите като спускаш без газ,не е твоята кола,абе на късмет си е всичко ,но поне което можеш да избегнеш го направи.Късмет при избора.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Здравей колега, до колкото ми е известно на тия двигатели им се присаждат климатици който често правят проблеми, немога да кажа много по тоя въпрос защото мойто няма. Гледам е с ел.стъкла което ще рече проблем с пласмасовите водачи. но не е болка може и сам даси ги смениш. Маховика е демпферен и ако има проблем с него се познава по тресене на двигателя при палене, съответно ~1200лв., но има алтернатива, слага се комплект твърд със феродоф диск и притискател за ~800лв., зависи къде го намериш и кой ти го сменя. Двигателя след като го запалиш трябва да държи ~1200об/мин. и след ~2-3мин. да падне на ~1000об/мин. без никакви шумове, възможно е в началото да чуваш клапаните да тракат но за кратко. При студено време ако всички свещи са наред трябва да пали от раз, дори и със лениво въртене(слаб акумулатор), започне ли да притръсква и припалва са замианли 1-2 свещи. След като си смени звука и го караш пробвай ~1800-2000об/мин. на 3-та или 4-та да поддържаш, нетрябва да има едно прекъсване на двигателя, за сега и аз незнам от какво е ще видим дали е от свещите. Скоростите трябва да влизат на място без никакъв проблем, също и в движение, за виенето вече ти казаха колегите. След пробното кръгче виж някъде на канал дали има омасляване на скоростната кутия в задния край, това е сигурен знак че губи масло и не се знае на какво дереже е скоростната кутия(въпреки че струва 2лв. тоя семеринг и смяната му е за не повече от час).
Това е от мен, ако има нещо друго питай.
Това е от мен, ако има нещо друго питай.
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Блафодаря за изчерпателните ви отговори,нещо взех да се отказавам..По добре 1.4бензинка май по-ефтина за поддръжка ще се окаже.Пък и този разход 7л. градско нещо не ми се нрави..
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Това Поло виси от доста време там.До преди няколко дни цената беше 2800лв явно кризата си е отишла.
Re: Въпрос за Vw Polo 1,9D
Gnaks написа:Блафодаря за изчерпателните ви отговори,нещо взех да се отказавам..По добре 1.4бензинка май по-ефтина за поддръжка ще се окаже.Пък и този разход 7л. градско нещо не ми се нрави..
Имай предвид, че 1.4 бензин под 7 литра градско в София е мисията невъзможна. Можеш да погледнеш също и Сеат Ибиза чистия дизел 1.9 мотора е с двигател 1Y (слага се и на Голф3). Той е без демпферен маховик и съответно цената за съединителя вече ти е около 350-400 лв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Краси брест и 41 госта