Смяна на 2Е2 с Webber 32/34 DMТR (или DMТL)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

яснота

Мнениеот Stoi » Пон 10 юли 2006 20:51


Да внеса малко яснота по въпроса и аз :) С карбуратора с който съм в момента от ВАЗ 2107 разхода на газ се запази същия както и с пиербурга. Разхода на бензин средно е с 2-3 на сто по голям но и вървенето си е доста по голямо. Като размерите на жиглиорите изцяло съм ги променил. Тоест намаляване размера на въздушни и увелечавене тези на горивните с цел повече да върви :D затова и разхода е по голям на бензин. Смукача изобщо не съм го вързал защото си пали без него. Карам изобщо без смукач. Хубавото на този карбуратор е че отваря втора камера само когато двигателя е достигнал високи обороти , а не когато сте настъпили гаста до край което предполага економичност. Но при мен на бензин няма такава , защото споменах ви така съм подбрал жиглиорите че гори повечко. Единстеният маркуч които излиза от този карб е този за делкото :lol: и едно жило за гаста ! Друго няма :D




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 10 юли 2006 20:59


А ако махнеш вакума и го направиш ръчно така както на жигулата че да се отваря и втората клапа когато я смачкаш тогава ще останеш още по доволен от вървенето,разликата е голяма вервай ми :wink:


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

бау

Мнениеот Stoi » Пон 10 юли 2006 21:01


:D Знам. Замислям се да го направя. Защото сега се получава нещо като дупка за част от секундата когато отвори втора клапа. Защото съм сложил прекалено голям горивен жиглиор на втора камера. Когато я отвори за миг забива и после лепи за седалата все едно си с турбо :shock


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 10 юли 2006 21:08


Виж значи може да стане по зле,поне така мисля.Значи имах преди едно голфче 2ка 1.8 карб. с 2Е2 Махнах вакума дето отваря втората клапа (това черното) и го замених с пружинка с цел повече вървеж и резултата беше че на бензин започна да забива когато рязко го смачкам и след това си пали гумите а преди не беше така НОООООООООООО на газ стана направо голям резак никога не съм очаквал такава разлика направо се късаше да върви и понеже аз карах предимно на газ го оставих така и вярвай ми нямаше никой такова вървене с такъв мотор на газ абе разликата е огромна :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 10 юли 2006 21:12


Аааааа и на скоро на един приятел той също е от форума но рядко влиза му го направихме същото на 1.6 Каихин резултата беше същия на бенз забива но на газ голяма разлика направо се изкефи пича и така си го остави и има си хас да го върне :lol:


Потребителски аватар
Cudgel
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 29 май 2005 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Cudgel » Вто 11 юли 2006 14:23


Ако сложа на голф 2 1.6 Вебер 35 ще има ли разлика във вървенето ?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 11 юли 2006 21:38


Абе слагайте два 45 милиметрови Вебера, кво играете на дребно :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 19 ное 2006 23:21


Weber direct replacement for all VW.



VehicleEngine / Code / Year / OEM Carburettor / Weber :

Volkswagen Caddy 1.6 EW 83-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Volkswagen Golf 1.05 GN 84-85 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Volkswagen Golf 1.05 HZ 85-91 Pierburg 32 1B3 32 TL
Volkswagen Golf 1.05 HZ 85-91 Weber 32 TLA 32 TL
Volkswagen Golf & Van 1.1 GG 81-83 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Volkswagen Golf 1.1 Formel E GG8 81-83 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Volkswagen Golf & Van 1.3 HK/MH/2G 83-91 Pierburg 28/30 2E3 32 DMTR
Volkswagen Golf 1.5 JB 81-84 Pierburg 36 1B3 36 TLP
Volkswagen Golf 1.6 EW/EZ 83-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Volkswagen Golf 1.6 Cat. RF 86-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Volkswagen Golf Cabrio 1.8 EXZ 83-91 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Volkswagen Golf & Synchro 1.8 GU 84-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Volkswagen Golf 1.8 Cat. RH 86-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL

Jetta 1.05 HZ 85-91 Weber 32 TLA 32 TL
Jetta 1.1 Formel E GG8 81-83 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Jetta 1.3 HK/MH/2G 83-91 Pierburg 28/30 2E3 32 DMTR
Jetta 1.5 JB 81-84 Pierburg 36 1B3 36 TLP
Jetta 1.6 FR 79-83Pierburg 34/34 2B5 34 DAT
Jetta 1.6 EW/EZ 83-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Jetta 1.6 Cat. RF 86-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Jetta & Synchro 1.8 GU 84-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Jetta 1.8 Cat. 1.8 Cat. RH 86-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL

LT 2.0 CH 80-82 Pierburg 36 1B1 36 TLP
LT 2.4 DL 83-Oct86 Pierburg 34/34 2B6 34 DAT
LT 2.4 DL Oct86-92 Pierburg 28/30 2E3 32 DMTR

Passat 1.3 FY 81-83 Pierburg 36 1B1 36 TLP
Passat 1.6 YP 81-82 Zenith 34/34 2B5 34 DAT
Passat 1.6 WV 81-83 Pierburg 36 1B3 32/34 36 TLP
Passat 1.6 DT 83-88 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Passat 1.8 DS 83-88 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Passat 1.9 WN 81-83 Zenith 34/34 2B5 34 DAT

Polo 1.05 GL 81-85 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Polo & Van HZ 85-90 Weber 32 TLA 32 TL
Polo & Van HZ 85-90 Pierburg 32 1B3 32 TL
Polo & Van Cat. HZ 89-90 Pierburg 32 1B3 32 TL
Polo 1.1 HB 81-84 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Polo 1.1 HB8 Formel E 82-84 Pierburg (Solex) 31 PIC-7 34 ICH
Polo 1.3 HK/MH/2G 83-90 Pierburg 24/28 2E3 32 DMTR

Santana 1.6 YP 81-82 Pierburg 34/34 2B5 34 DAT
Santana 1.9 WN 81-83 Pierburg 34/34 2B5 34 DAT

Scirocco 1.5 JB 81-84 Pierburg 36 1B3 36 TLP
Scirocco 1.6 FR 79-83 Pierburg 34/34 2B5 34 DAT
Scirocco 1.6 EW 83-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL
Scirocco 1.8 EXZ 83-92 Pierburg 28/30 2E2 32/34 DMTL

Transporter 1.9DG 82-87 Pierburg 28/30 2E3 32 DMTR
Caravelle 1.9 DG 82-87 Pierburg 28/30 2E3 32 DMTR


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 02 дек 2006 14:52


Абе трябва ли по принцип фланец за тоя Weber direct replacement...


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 02 дек 2006 18:47


Истината е в повечето-нека има :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: яснота

Мнениеот kav4o » Вто 19 дек 2006 17:08


Stoi написа:Да внеса малко яснота по въпроса и аз :) С карбуратора с който съм в момента от ВАЗ 2107 разхода на газ се запази същия както и с пиербурга. Разхода на бензин средно е с 2-3 на сто по голям но и вървенето си е доста по голямо. Като размерите на жиглиорите изцяло съм ги променил. Тоест намаляване размера на въздушни и увелечавене тези на горивните с цел повече да върви :D затова и разхода е по голям на бензин. Смукача изобщо не съм го вързал защото си пали без него. Карам изобщо без смукач. Хубавото на този карбуратор е че отваря втора камера само когато двигателя е достигнал високи обороти , а не когато сте настъпили гаста до край което предполага економичност. Но при мен на бензин няма такава , защото споменах ви така съм подбрал жиглиорите че гори повечко. Единстеният маркуч които излиза от този карб е този за делкото :lol: и едно жило за гаста ! Друго няма :D

Едно въпросче,ако може :wink:
Колко ти гореше колата с пиербурга-в града,извън града на бензин,че мойта(1.8 2ее) ми лапаше 10/100 лятно време,без стъпка :( а откакто смуче въздух от тампона отива 13-14,скоро ще има ремонт,но има вероятност да намеря Вебер 32/34 :)


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Сря 20 дек 2006 11:26


и представа си нямам , непомня. :roll:


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Нед 31 дек 2006 14:24


а какъв мислите ще е ефекта и въобще има ли реализация 2е2 => моноинжекция от рп примерно ?


Потребителски аватар
annunaki
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот annunaki » Вто 02 яну 2007 22:17


"Защото съм сложил прекалено голям горивен жиглиор на втора камера. "

Stoi, как да ги търся тези жиглиори? Ладови ли са? В магазини за лада ли да ги търся?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта