проблем динамо
проблем динамо
Здравейте колеги, порових с търсачката но не открих решение на моя проблем.Карам пассат б3 1,8 абс мотор, установих че динамото ми зарежда 13,2-13,5v смених релето,но пак продължи да зарежда толкова,зачистих 2 та кабела който излизат от динамото,ефект няма ремъкът на динамото не превърта опънат е.Дори когато изфорсирам колата, волтажа не се променя.Ако може да ми дадете идейки къде да поровя още.Мерси предварително.
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: проблем динамо
Колега, нямаш проблем с динамото, ако разбира се не ти се разрежка акумулатора. По книга данните са до 10 ампера заряден ток и волтаж между 13.5 и 14.5 Волта.Поздрави!!!
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: проблем динамо
Хубаво е да дава над 14V напрежение, мерено на акумулатора при работещ мотор. А ти си дори под критичните 13.5, които е цитирал колегата. Правил ли си профилактика на алтернатора?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем динамо
lambi написа: установих че динамото ми зарежда 13,2-13,5v
Здравей

Къде го мериш това? Директно на клемите на акумулатора ли?
Я пробвай, тогава, да мериш на самия алтернатор - шпилката, от която излиза дебелия плюсов кабел и корпуса му.
Ако напрежението вече си е в норми - почвай да гледаш от къде идва пада: корпус алтернатор и '+' на акумулатор;
'-' акумулатор и шпилка (+) на генератор.
При мен се оказа, че по корпус се губеше почти 1V

Re: проблем динамо
от клемите на акумулатора го меря,но дойде един авер и го мери от динамото,оказа се че се губи около половин ампер смятам да купя нов кабел от динамото до акумулатора,да видя дали ще се оправи.
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем динамо
Имаш лош контакт, ама къде е може да се установи само на място. Свали си стария кабел и почисти клемите, прегледай кербовката на кабелните обувки. Прегледай също кабела, който свързва минуса на акумулатора и корпуса на автомобила.
Читав жичкаджия ще ти реши проблема за 5 минути.
Читав жичкаджия ще ти реши проблема за 5 минути.
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: проблем динамо
Може кабелите да са клеясали и да нямат необходимата проводимост.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем динамо
lambi написа:... губи около половин ампер ...
Волт, не ампер!

Относно купуването - вземаш и отиваш в някой магазин за електроматериали и купуваш кабел с означение ПВ-А2 и квадратура 25 или още по-добре 35мм2.
Трябва ти около 2м
Купуваш и медни (че има и алуминиеви) кабелни обувки за съответния кабел.
Установяваш по кое точно ти се губи напрежението - по +или по шаси, мериш дължината, подходяща да дублираш кабела, по който са загубите и отиваш при някой приятел с голям поялник, за да запоите обувките към подготвеното по дължина вече парче кабел

Аз моя кабел не съм го запоявал - кербован е, но кербоващи клещи ще ти е зор да намериш

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта