Здравйте, изчетох какви ли не проблеми с Голф 4 и много от тях се покриват с моя, но както знаете всеки случай и кола са уникални. Та моето немско зверче взе да му прекъсва турбото, понеже му давах често зор. Аз си признавам не разбирам много от коли, ама като имаш проблем с турбото на стара кола, предположих че трябва да се смени. Не съм чакал колата да спре, заведох я при моя майстор Краси, който досега не ме е разочаровал.Той вика сменяме турбото (разбирай отремонтирам го) и си ти.Две седмици ме мотае, най накрая си го взимам и вика пробвай го. Той имал чип моя бил 140 коня и така нататъка просто не знаел. Пробвам го аз, наистина е 130 140 коня, от дърпане разбирам и много повече върви ае с 80 ми превърта гуми в движение. Викам сичко топо нали отивам оня вика освен турбото сменил още дузина черкалаци 700 лева. Не са малко пари ама щом е за колата дадох ги. Карам го аз и още на втория ден почна пак да прекъсва. Водя му го аз- викам оправяй го- дадох ти 700 лева- пак не върви. Трябва все пак да отбележа, че звукът на двигателя беше по-добър наистина ама пак прекъсва. Мотае ме пак една седмица, сняг завалял. Отивам да го взимам, сменил филтъра на помпата, което си мисля , че е горивния филтър и термостатаи вика пробвай го. Пробвам го аз ама тоз път максимално, никви проблвми за 10 минути де. На другия ден преди два дена реално почва пак да прекъсва, викам веднъж е няма да се ядосвам . Пробвах спирам , паля пак- някой път се оправя някой път не. Така днеска вече хептен турбото си спира, тя пак върви ама знаете как 50 коня макс. Звъня му на оня дебил ( той между другото много ги чатка ама ме върти). И той ми казва следното: Момче помпата е за смяна, обаче може и само с ремонт 200-300 лева е при майстор, иначе вика карай с присадка, аз не съм ти я ремонтирал щото те знам , че цепиш стотинката на две, което е смешно при положение, че му дадох 700 лева без нищо да го питам. Тогава ми светна една лампичка, най-вероятно и двата пъти като съм я карал ми е слагал присадка и аз като отида на ОМВ- само от там слагам нафта и заминава. Сега втория опът не съм зареждал нарочно, ама пак в началото супер, кат мина 50 километра и пак проблеми. Така колата върви и ми трябва, имам още една ама е с летни.Майсторът казва качил съм я на компютър, карах я не отчита грешки. Въпросите ми са следните:
1. Имате ли съвети, какво да правя, пак да я качвам на ВАГ-КОМ или дебитомера, не разбирам наистина, но по негови думи турбото ми е перфектно?
2. Да сложа няква присадка и да я продавам- не е морално според мене, обаче не го изключвам като вариант. Колата все пак е много добре поддържана и не ми се дава и гуми имам нови и т.н.
3 Четох за много то вас с подобни проблеми, тука във Варна ( аз съм от Варна) имало някъв майстор четох Ифидик. Не знам наистина дайте ми някакъв съвет че от 3 седмици съм болен на темата и най се дразня голфа ми като не върви, щото е тупалка!
Проблем с Голф 4
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4

Колега бих те посъветвал да прочетеш правилата за писане в Форума защото си писал много

- mitov_tdi
- Мнения: 443
- Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4
Просто се свържи с въпросния Ифидик
иначе още 3 седмици ще те боли главата 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта