регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

не знам

Мнениеот K22 » Пет 07 юли 2006 7:52


Сигурен съм че е за празен ход, майстора каза че компютъра компенсирал оборотите при загряла кола.....




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 07 юли 2006 9:23


ivo123 написа: значи на самия изпарител има 2 болта
с шестограма се нагласят оборотите на празен ход
а с другото болче се наглася постоянния дебит, който служи за запалване на двигателя

:roll: Аз шестограм нямам.Имам два болта,единия е по малък от другия.По големия е отдолу и има една пружина на него.Обясни ми кой за какво е,защото сега горния(малкия) е затворен напълно :roll:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 07 юли 2006 9:34


Immortal - този който ти е затворен напълно ти е за постоянното количество газ

kaloyan22 - не може да е така - пробвай с другото болче
при загрял автомобил /особено моно, каквото имам и аз/ като завъртиш /отвиване или завиване/ малко болчето и веднага се променя работата на двигателя - започва да работи неравномерно /като че се дави/.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

учен

Мнениеот K22 » Пет 07 юли 2006 11:36


няма ли някой по-учен да каже за болтчето и шестограма на БРЦ АТ90Е кое какво регулира :shock ?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 07 юли 2006 12:28


хех по-учените мълчат.
аз ти казвам кое какво регулира
а за да си 100% сигурен ....
махни маркуча, който излиза от изпарителя, дай-контакт и върти едното болче - ако пусне газ и като го отвиваш пусне повече - значи то е за постоянната газ /от там се определя колко нерегулируема газ да пусне изпарителя за първоначално палене на газ и трябва да е само четвърт оборот отвито, а някои го завиват нацяло, защото бърка регулировката/
другото болче е за оборотите на празен ход
ама ако искаш пробвай, ако искаш не - проблема си е твой.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 11 юли 2006 7:45


[ само четвърт оборот отвито, а някои го завиват нацяло, защото бърка регулировката/
другото болче е за оборотите на празен ход

Искаш да кажеш че автомобилът ще върви и при напълно завито болтче?!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 11 юли 2006 8:05


мдааам щото това болче за което говоря е направено с цел първоначално запалване на автомобила /при електрическите изпарители/, а при вакумните изобщо няма такова, и не влияе върху вървенето на автомобила /не директно де - т.е. ако е много отвито е възможно трудно да се регулира сместа и да е винаги обогатена, вследствие на което има висок разход/
по-важно е болчето за регулиране на обороти на празен ход /което трябва да е ... отвито или завито .... но двигателя да държи стабилни обороти, без да прекъсва или при отпускане на газта да се дави ... да падат много оборотите и после компа да се опитва да ги вдига/
и другото е от тройника - колкото е развит толкова бяга и толкова гори
но не е задължително да е развит до край /в смисъл няма гаранция че колата ще върви много, защото от преобогатяване, двигателя се дави и пак няма мощност/


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

ново

Мнениеот K22 » Вто 11 юли 2006 12:59


прочетох че от това болтче се регулира сместа и от него зависи ускорението на двигателя.....Тия модератори защо нищо не казват по въпроса?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 11 юли 2006 13:18


брато както знаеш така си я нагласяй колата, явно не искаш да ме разбереш така, че спирам да пиша по твоята тема.
Съжалявам че не можах да помогна....


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

най-накрая

Мнениеот K22 » Пон 17 юли 2006 11:21


Оказа се че АГУ трябвало да се пипне от майстор с нюх!!!
След като други 2 майстори я пипаха Венци от девети квартал-Плевен само на слух без да вади маркучи и кабели я регулира. Пак не си работи болтчето за празен ход-пипа и трите джаджи и има голям ефект.
Отиване и връщане до София разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик при скорост(100-120км/ч).Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби1,8и си върви като на бензин!!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 17 юли 2006 18:12


Пак е множко за извънградско и за тази скорост :!:


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

re

Мнениеот slance » Пон 17 юли 2006 19:34


нещо ми стана интересна твойта тема ,та това разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик при скорост(100-120км/ч).Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби1,8и си върви като на бензин!! как става тоя номер с тоя разход?при средна скорост 140 от софия до пловдив мойто моно даде 10.пробвай твоя на старт и си врьтни кранчето така че да ти хареса как вьрви,а до разхода мисля че не е от значение дали харчи 9-10-11-12.може да го направиш да гори 6,5 ама не те виждам като се наложи да дрьпнеш бьрзо .сипвай газ и си свиркай.сори ама нещо се отнесох. :lol: лично аз си го смятам по 10-11 на сто смесено каране без климата ,а с него 12-13.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 17 юли 2006 19:51


Пассат комби 1.8 абс мотор с 5 човека 7.5 извъградско(каран лекичко до 120) в града 11(града е София). Зимата стоиностите са с 1-2 литра отгоре . Според мен трябва да гониш тези разходи


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

доволен съм

Мнениеот K22 » Вто 18 юли 2006 7:13


bluefen написа:Пассат комби 1.8 абс мотор с 5 човека 7.5 извъградско(каран лекичко до 120) в града 11(града е София). Според мен трябва да гониш тези разходи


По заводски данни разхода на бензин е 7,7/100 при скорост 120км/ч!!!
До сега бях 10/100-газ, сега съм 8,5/100-какво друго да искам?


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 29 авг 2006 10:27


Здравеите, защо не напише някой на колко оборота са му развити болчетата и хората да знаят, та като опитат да им падне на всички разхода.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта