регулиране на АГУ-решено добър майстор!!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
не знам
Сигурен съм че е за празен ход, майстора каза че компютъра компенсирал оборотите при загряла кола.....
- Immortal
- Мнения: 435
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123 написа: значи на самия изпарител има 2 болта
с шестограма се нагласят оборотите на празен ход
а с другото болче се наглася постоянния дебит, който служи за запалване на двигателя


-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Immortal - този който ти е затворен напълно ти е за постоянното количество газ
kaloyan22 - не може да е така - пробвай с другото болче
при загрял автомобил /особено моно, каквото имам и аз/ като завъртиш /отвиване или завиване/ малко болчето и веднага се променя работата на двигателя - започва да работи неравномерно /като че се дави/.
kaloyan22 - не може да е така - пробвай с другото болче
при загрял автомобил /особено моно, каквото имам и аз/ като завъртиш /отвиване или завиване/ малко болчето и веднага се променя работата на двигателя - започва да работи неравномерно /като че се дави/.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
учен
няма ли някой по-учен да каже за болтчето и шестограма на БРЦ АТ90Е кое какво регулира
?

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
хех по-учените мълчат.
аз ти казвам кое какво регулира
а за да си 100% сигурен ....
махни маркуча, който излиза от изпарителя, дай-контакт и върти едното болче - ако пусне газ и като го отвиваш пусне повече - значи то е за постоянната газ /от там се определя колко нерегулируема газ да пусне изпарителя за първоначално палене на газ и трябва да е само четвърт оборот отвито, а някои го завиват нацяло, защото бърка регулировката/
другото болче е за оборотите на празен ход
ама ако искаш пробвай, ако искаш не - проблема си е твой.
аз ти казвам кое какво регулира
а за да си 100% сигурен ....
махни маркуча, който излиза от изпарителя, дай-контакт и върти едното болче - ако пусне газ и като го отвиваш пусне повече - значи то е за постоянната газ /от там се определя колко нерегулируема газ да пусне изпарителя за първоначално палене на газ и трябва да е само четвърт оборот отвито, а някои го завиват нацяло, защото бърка регулировката/
другото болче е за оборотите на празен ход
ама ако искаш пробвай, ако искаш не - проблема си е твой.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
мдааам щото това болче за което говоря е направено с цел първоначално запалване на автомобила /при електрическите изпарители/, а при вакумните изобщо няма такова, и не влияе върху вървенето на автомобила /не директно де - т.е. ако е много отвито е възможно трудно да се регулира сместа и да е винаги обогатена, вследствие на което има висок разход/
по-важно е болчето за регулиране на обороти на празен ход /което трябва да е ... отвито или завито .... но двигателя да държи стабилни обороти, без да прекъсва или при отпускане на газта да се дави ... да падат много оборотите и после компа да се опитва да ги вдига/
и другото е от тройника - колкото е развит толкова бяга и толкова гори
но не е задължително да е развит до край /в смисъл няма гаранция че колата ще върви много, защото от преобогатяване, двигателя се дави и пак няма мощност/
по-важно е болчето за регулиране на обороти на празен ход /което трябва да е ... отвито или завито .... но двигателя да държи стабилни обороти, без да прекъсва или при отпускане на газта да се дави ... да падат много оборотите и после компа да се опитва да ги вдига/
и другото е от тройника - колкото е развит толкова бяга и толкова гори
но не е задължително да е развит до край /в смисъл няма гаранция че колата ще върви много, защото от преобогатяване, двигателя се дави и пак няма мощност/
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
ново
прочетох че от това болтче се регулира сместа и от него зависи ускорението на двигателя.....Тия модератори защо нищо не казват по въпроса?
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
най-накрая
Оказа се че АГУ трябвало да се пипне от майстор с нюх!!!
След като други 2 майстори я пипаха Венци от девети квартал-Плевен само на слух без да вади маркучи и кабели я регулира. Пак не си работи болтчето за празен ход-пипа и трите джаджи и има голям ефект.
Отиване и връщане до София разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик при скорост(100-120км/ч).Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби1,8и си върви като на бензин!!
След като други 2 майстори я пипаха Венци от девети квартал-Плевен само на слух без да вади маркучи и кабели я регулира. Пак не си работи болтчето за празен ход-пипа и трите джаджи и има голям ефект.
Отиване и връщане до София разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик при скорост(100-120км/ч).Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби1,8и си върви като на бензин!!
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
re
нещо ми стана интересна твойта тема ,та това разход 8,5/100 без климатик и 9,5/100 с климатик при скорост(100-120км/ч).Уредбата е БРЦ АТ90Е.Пасата-комби1,8и си върви като на бензин!! как става тоя номер с тоя разход?при средна скорост 140 от софия до пловдив мойто моно даде 10.пробвай твоя на старт и си врьтни кранчето така че да ти хареса как вьрви,а до разхода мисля че не е от значение дали харчи 9-10-11-12.може да го направиш да гори 6,5 ама не те виждам като се наложи да дрьпнеш бьрзо .сипвай газ и си свиркай.сори ама нещо се отнесох.
лично аз си го смятам по 10-11 на сто смесено каране без климата ,а с него 12-13.

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
доволен съм
bluefen написа:Пассат комби 1.8 абс мотор с 5 човека 7.5 извъградско(каран лекичко до 120) в града 11(града е София). Според мен трябва да гониш тези разходи
По заводски данни разхода на бензин е 7,7/100 при скорост 120км/ч!!!
До сега бях 10/100-газ, сега съм 8,5/100-какво друго да искам?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта