leonardo_vd написа:sk. написа:Единствената цел на колата е да дава 13-ки на Бояна и то възможно най-ниски! За това и се абстрахирах от други фактори. Да кажем, че ще взема още едни джанти и на тях ще сложа сликовете и ще я карам когато съм сигурен, че е напълно сухо и няма да вали
За съжеление рутинна проверка е последното нещо за което ме спират..
Въпросите обаче си остават!
Диаметър, широчина и тип?
@Работника - как ти се струваше колата със 18-ки сликове, като тръгване ясно, че е отлепяла много, а после на доускорение? И колко конски сили са въртели тези 18-ки?
Колега ти май пак си имаш твое мнение, но пускаш тема за да видиш дали и другите мислят така. Колата ти е още слаба за СЛИКОВЕ и ШПЕР, но както ти каза колегата с шпера ше е по динамична. За ниски 13-ки с тоя сетъп просто забрави, не и в 4-ково купе. Явно доста са те заблудили относно мощноста на колата ти. ДРАГ-аджийка не е най-силната кола, а кола която съотношенията между килограми и конски сили и вътящ момен и предавателно число са доста добре сметнати и приложени.
Не се сърди ама със сток 1.8т само с чип в купето на мк1 дадох 13,93 което в 4-ковото купе е достижимо при много други условия. Ако искаш колата ти поне малко да тръгне изолирай досадния ASR който много бъгва старта, сложи един шпер и семи слик та да не я караш дамо като драгаджийка и си с едни прилични ниски 14-ки. Така поне мисля аз.



принципно за 4-ковото купе за достижими времена и под 13сек..тук не визирам колата на колегата S.K ,чисто и просто ти си далеч от вървящо 1.8Т ..
п.с Ако беше запознат с еволюцийте на 1.8Т щеше да знаеш кой модели имат и кой модели нямат ASR или по-точно с-ма ESP ...
поздрави и весели празници