А честито на новия Пасат В7

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19297
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот stefan4o » Пет 24 дек 2010 21:26


Значи на базата на клипове в ютуб твърдиш, че кола, чието поколение е от края на 80те е на едно ниво, че и по-добро от същата кола но поколение от средата и края на 90-те? :beer Досега не съм чул някой предходен модел да е дал по-слаби резултати от краш-тест от по-новия си събрат, Пассат ще да е сефтето mhihi




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот Golf_Diesel_ » Пет 24 дек 2010 21:30


Все същата работа, ама зависи от ситуацията.
http://www.youtube.com/watch?v=I722vbpdPiM


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот pe6kata » Пет 24 дек 2010 22:22


stefan4o написа:
pe6kata написа:Б5 е чувствително скопен от пространство в купето!


Това е така, защото откъм пасивна безопасност Б5 е много напред от Б4. И изолацията - също.


а аз си мислех че е заради надлъжно разположения мотор. Като говориш за пасивна безопасност, знаеш ли как се реализира, че да твърдиш че заема място? Съвсем просто казано- една греда, мост, рог... няма да е чисто правоъгълен профил, а ще има съвсем леки чупки(плод на много изчисления и опити), така при удар тая греда да се нагъне по тия чупки като хармоника и да абсорбира колкото може повече енергия. И другото, тия здравите железа да се мачкат, а не да влязат в купето. При едни и същи условия, една по-нова кола ще изглежда много по-смачкана и засегната на пръв поглед от старата. Човека вътре обаче ще е много по-малко пострадал.

И от изолация не се хаби пространство.

Колите с всяка година стават все по-безопасни, да се твърди друго е несериозно...


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот JC » Пет 24 дек 2010 22:28


stefan4o написа:Значи на базата на клипове в ютуб твърдиш, че кола, чието поколение е от края на 80те е на едно ниво, че и по-добро от същата кола но поколение от средата и края на 90-те? :beer Досега не съм чул някой предходен модел да е дал по-слаби резултати от краш-тест от по-новия си събрат, Пассат ще да е сефтето mhihi


В4 е кола в края на 80те години като технологии и разработка.... В5 е съвсем др. поколение, а това сгъване на колонката е недопустимо за автомобили от среден клас и нагоре ....
.... разбира се от ю тюба не може да се дават оценки, просто ми попадна, а и се вижда ясно че енергията на удара се предава и в купето :?


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот bnick » Пет 24 дек 2010 22:31


pe6kata написа:group® ...


Не мислиш ли че това всичко е свързано с финансовия момент. Ако имаш възможност като средния европеец да си сменяваш колата на 5-7 години, няма да те интересува дали поправката на окачването е скъпо.Просто няма да ти се наложи да сменяваш нищо. С другите неща е същото...

П.П. Окачването на Б6 е като на Б3 и Б4 :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19297
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот stefan4o » Пет 24 дек 2010 22:37


pe6kata написа:
И от изолация не се хаби пространство.

Колите с всяка година стават все по-безопасни, да се твърди друго е несериозно...

За изолацията - виж някоя врата на Ауди отворена колко е дебела и виж същата на Тико. Смятам сам можеш да се досетиш при едната и другата каква е изолацията. Най-добрата изолация е въздухът и обемът. Затова някои от по-новите коли изглеждат вътре по-тесни от по-старите си събратя, за сметка на това пък шумоизолацията им е по-добра. Вярвам си се качвал в даден модел и две-три поколения по-нов от същия и ти е направило впечатление.
Иначе с удебеленото съм напълно съгласен. Видимо новите коли се трошат повече при удар, но на практика за пасажерите е по-безопасно в тях, просто са изчислени така с повече деформационни зони с идеята пътниците да останат невредими.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот pe6kata » Пет 24 дек 2010 22:58


bnick написа:...
П.П. Окачването на Б6 е като на Б3 и Б4 :да:


така бях чул, но не бях сигурен и не писах...иначе това е супер. минават пак на напречно разположения мотор. И 6-така си вр, а не стандартно ве(макар че както изяснихме с group, мотора не е бил и фолксвагенски- за 2.8 на Б5). Интересно защо се връщат на стари концепции :lol:

изолацията идва с класа автомбил, оттам и качеството на използваните материали и доколко е обърнато внимание на това въобще. ВЪздуха не е шумо/виброизолатор, за топлоизлатор-да.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19297
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот stefan4o » Пет 24 дек 2010 23:15


pe6kata написа:ВЪздуха не е шумо/виброизолатор, за топлоизлатор-да.

ОК, ще ти дам следния пример. Имаме звукозаписно студио, или хайде репетиционна. Знаеш ли кое е най-простото като изолация, което може да й се направи за шумоизолация. Кори от яйца. Да, по-незапознатите ще кажат така :screwy но всъщност има ефект. Не за друго, просто съм го чул с ушите си. И изолацията не идва от самата кора, която е просто един пресован картон, ами от въздушното пространство между нея и стената. Разбира се ако вместо въздух вътре има нещо друго изолацията ще е по-добра, безспорно. Звукът при затварянето на автомобилна врата с доста голяма дебелина пред такава с много малък обем е коренно различен. И това идва не само от изолацията вътре в нея, но и от самия й обем. Много се отклонихме от темата, извинявам се за което :wink:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10070
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот group® » Пет 24 дек 2010 23:48


pe6kata написа: Конкретно за Б5- караш пасат, поддържаш ауди и това ако не е преебавка...

Както вече казах - имаш си някаква твоя гледна точка, която няма как да е грешна или вярна по простата причина, че е субективното ти мнение. За всеки друг човек тази 'истина' е друга.
Ако на теб ти харесва Ц класата - ок, супер, радвам се. На мен обаче не ми допада по ред причини и не може да се сравнява с еди кой си пасат примерно ;)
Това е както в авто списанията - правят съпоставка на два сходни модела и печели този с по-малък товарен ръб, по-голям багажник, по-нисък данък или някоя друга глупост.
Е ок, ама мен това не ме вълнува.
Същото може да се отнесе и за окачването - за теб водеща е цената за поддръжка, за друг друго ;)
На всички тук е ясно, че ауди е премиум марката, но все пак дали и как се сравнява А6 с Пасат е въпрос на личен избор, а не на някакви дадености.
А и тези коли имат много различни модификации...
И съпоставката ти на пасат хайлайн със С-лайн на ауди е грешна, ама сам се сети защо :lol: :P

Пространството вътре в Пасата върви по същия начин, както при съизмеримите модели на други марки и действително това се дължи на изолация и безопасност :!: И все пак не е толкова фрапантна разликата, а и е доста по на ниво от представители на други марки.
Това за 'чупливостта' на стари vs нови коли е една много въртяна тема по форумите и е казано много по нея. Мисля и ти ще се съгласиш, че 'новите', 'сложни' неша е напълно нормално да изискват повече поддръжка и средства. Това е цената на удобствата, които носят ;)
Иначе то и каруцата вози, но пожелавам и на теб и на мен все едни убави колици ;)


Направи ми впечатление и в онази тема за VR и V моторите, че отричаш с лека ръка неща, предимно нови, които дори не познаваш добре. Дай им шанс и може да останеш приятно изненадан ;)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот pe6kata » Съб 25 дек 2010 11:31


group® написа:Ако на теб ти харесва Ц класата - ок, супер, радвам се. На мен обаче не ми допада по ред причини и не може да се сравнява с еди кой си пасат примерно


примера с Ц класата беше илюстративен като говорихме за окачване и возия. Ако исках Ц-тка щях да си купя, макар че съм с много добри впечатления като цяло от нея.

Същото може да се отнесе и за окачването - за теб водеща е цената за поддръжка, за друг друго ;)

Говоря като потребител- нямам нищо против скъпите неща, НО когато плащам повече, искам и да получавам повече. Ако поддържам скъпо окачване, искам то да се държи като такова :!: При б5/5.5 нещата не стоят така.

На всички тук е ясно, че ауди е премиум марката, но все пак дали и как се сравнява А6 с Пасат е въпрос на личен избор, а не на някакви дадености.


По принцип поддръжката на една кола/респ. рзходите по нея са от сервизиране и ресурс на железата- възли и агрегати. Не говорим за ПТП. По салон, интериор и ламарини по принцип пари не се дават. Няма как да не се направи съпоставка с ауди, по простата причина че поддържаш ауди, чисто механичо Б/5.5 е точно това. За сметка на това обаче пасат отстъпва като качество, обзавждане, дизайн. Е как да не е преебавка, поддържаш премиум марка, караш среден клас. Ако бяха направили така че да караш класа на ауди, а да поддържаш ФВ, тогава евала.
Това имам в предвид като казвам че Б5/5.5 е ауди в евтина опаковка и че концепцията на колата е сбъркана. Защо пак се връщат на старата концепция при следващия модел?!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=125042 - разликата м/у ауди и фв не за пръв път е коментирана...

Това за 'чупливостта' на стари vs нови коли е една много въртяна тема по форумите и е казано много по нея. Мисля и ти ще се съгласиш, че 'новите', 'сложни' неша е напълно нормално да изискват повече поддръжка и средства. Това е цената на удобствата, които носят ;)

Разбира се че ще се съглася, НО когато получения резултат не оправдава цената, какво правим. Имай в предивд че едно решение, независимо за каквоо става въпрос като е просто и старо, но доказано не означава че не е добро. Винаги трябва да им баланс м/у цена и резултат.


Направи ми впечатление и в онази тема за VR и V моторите, че отричаш с лека ръка неща, предимно нови, които дори не познаваш добре. Дай им шанс и може да останеш приятно изненадан ;)


разбрал си ме погрешно, в оня темата твърдях че вички фв 6-цил. мотори са вр-и като изпълнние. И е така,-6така при Б5 не е на ФВ, там се заблудих знаеш. Не съм го отрекъл, типичен Ве, като всички останали просто неми представлява интерес и мотора не го познавам, няма ка да го отрека или да кажа кавото и да е..
Не обичам да говоря за нещо дето не съм наясно, а ако съм в грешка не ми е проблем да си го призная :lol:

Иначе дай боже и двамата след време да седнем в СС 3.6 :beer

Последна промяна от pe6kata на Пон 27 дек 2010 14:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10070
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот group® » Съб 25 дек 2010 15:15


pe6kata написа:
За сметка на това обаче пасат отстъпва като качество, обзавждане, дизайн. Е как да не е преебавка, поддържаш премиум марка, караш среден клас. Ако бяха направили така че да караш класа на ауди, а да поддържаш ФВ, тогава евала.
Това имам в предвид като казвам че Б5/5.5 е ауди в евтина опаковка и че концепцията на колата е сбъркана.

.....

Не обичам да говоря за нещо дето не съм наясно...


'евтина опаковка' - нещо си в голяма заблуда или по-точно натрапваш личните си виждания отново.
Не можеш с лека ръка да кажеш, че собствениците на Б5 и б5.5 са се преебали, защото не карат а6 или каквото там ти виждаш за по-добро!
Имал съм възможност да карам същото оборудване на ауди, от същата година, както моя пасат, но с друг мотор.
При тези две коли всичко е въпрос на предпочитрания и виждания за дизайн. Другото са нелепи твърдения без грам обосновка! Кажи ми за качеството - една пластмаса, която да е по-евтина и чуплива или кофти кожа - грозна и скъсваща се, или какво?
Обзавеждане - за какво точно говориш? Всяка екстра се заплаща и не можеш да кажеш аудито има повече двузонов климатроник от пасата и затова пасата не струва!
Ако имаш предвид, че на Ауди се слагат мотори и екстри, които липсват при съответния VW модел - да, това е така и всички го знаем. Но това си има и цена, а и далеч не е във всяко ауди и не поткрепя тезата ти. Дай да не сравняваме на детски принцип - най-скъпото ауди е по-хубаво от най-скъпото VW :lol: Казах ти - мани S-лайн и S-моделите от сметките и сравнявай еднакви и съпоставими нива на оборудване. :idea:
Сега се сещам колко теми имаше - А3 или Г4. Еми отвори и ги виж - всичко е въпрос на лична преценка и вкус.

Ако ми казваш, че А6 и ауди попринцип е по-красив автообил, то аз нямам намерение да влизам в глупави естетични спорове и ще оставя всеки да харесва, каквото си му е на сърце ;)

п.с. И в окачването има огромна, ама огромна разлика. Жалко, че не си се убедил в това. Причината да се връщат на 'старата' концепция е паричната :idea: Виж колко струва Б7 с дадено ниво оборудване и колко е струвал б5.5 със същото - разликата е голяма. Различните поколения се констроират при различни приоритети ;)


Весела коледа! :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот pe6kata » Съб 25 дек 2010 19:28


group® написа:...натрапваш личните си виждания отново.
Не можеш с лека ръка да кажеш, че собствениците на Б5 и б5.5 са се преебали, защото не карат а6 или каквото там ти виждаш за по-добро!


спирам щото разговора едно че не е по темата, друго че се оказва че се появяват нотки над добрия тон, и трето че спам-темата я изчерпахме. Мнението, което съм изразил, не го налагам на никой, не случайно съм почвал със "според мен". Писах няколко пъти с идеята да се аргументирам, за да не изглежда като плюене, а не за да налагам мнение.
Разбира се, че всеки колега има собствено мнение по въпроса, и дори да не съм съгласен с него, го уважавам.
Това че съм изразил отрицателно мнение за даден модел, не означава че обиждам собствениците му. Ако въпреки всичко някой се е почувствал засегнат, моля да ме извини.

В крайна сметка, нямам никакъв интерес да хваля или критикувам даден модел, просто мнение на поредния потребител на форума.
Независимо от кой модел е, най-добре би било парите давани по колата да са за гориво и масла само. Дай боже всекиму безаварийни и дядо Коледа направи подарък Б7 на някой колега, че да сподели впечатления от първа ръка :lol:
Весела коледа :beer


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот JC » Съб 25 дек 2010 20:22


Това за дядо Коледа най- ми хареса :beer

Едно лично мнение!Аз не намирам някаква особена разлика м/у Ауди А6 и Пасат 6, и като комфорт и като материали.... комфорт е много силно казано при Ауди с обикновеното окачване :roll:
Също така стои въпроса и при А4 В5 ...5.5 сравнявани със своите набори разбира се, да не кажа че пасатите повече ми допадат като всичко и не смятам че са евтина опаковка на Ауди :wink:
Това лято имах възможността няколко дни да покарам както и където си поискам Ауди А8 4.2 Куатро, кола на няколко месеца ...там нещата са от съвсем др. измерение и ....дай боже всеки му :bowdown :talk:


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот Deo88 » Пет 31 дек 2010 10:11


Фифти-фифти ...

Ако се барне тук тама , определено ще ми харесва повече :)


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: А честито на новия Пасат В7

Мнениеот feikot » Пет 31 дек 2010 18:34


В Париж на изложението огледах всичките нива на оборудване на пасата,определено най-ниското ниво беше под всякаква,не мога да кажа същото за хай-лайн...изтекоха ми всички очи по него...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта