Някой кара ли на вода?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Някой кара ли на вода?
Това с възпламеняването преди горивната смес звучи направо опасно за мотора.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
ОФФ ; Тема от 11 страници , а няма човек , който да не кара на вода
Във всички бензиностанции при зареждане водата в бензина е на примоция -къде по-малко къде повечко.Даже на някои малко им позамръзнаха горивните филтри при студа скоро 


Re: Някой кара ли на вода?
явно на някои хора им е трудно да четат или не им е ясен начина на работа на двигателя с вътрешно горене.
има огромна разлика между запалването на горивната смес доста преди ГМТ и запалването на едното гориво преди другото в ГМТ.
колкото до (неудобните) въпроси на icoico, каквото знам съм го казал, а за това което и аз не разбирам няма как да отговоря. ако някой иска мога да му дам телефон да пита хората каквото го интересува.
аз се убедих че устройството работи без ядове и ми дава икономия,имам си гаранция и не ми дреме колко издържа клетката, като се повреди ще ми я сменят за тяхна сметка.
не се опитвам да убеждавам никой, който е ТОМА НЕВЕРНИ да си кара на бензин. не знам защо когато се появи нещо ново на пазара Нане първо го отрича и когато види че и Вуте си е купил си купува и той. така беше и с газовите уредби, всеки викаше "на мен бомба не ми трябва" а сега повечето коли са на газ. ЗАЩО ЛИ?
има огромна разлика между запалването на горивната смес доста преди ГМТ и запалването на едното гориво преди другото в ГМТ.
колкото до (неудобните) въпроси на icoico, каквото знам съм го казал, а за това което и аз не разбирам няма как да отговоря. ако някой иска мога да му дам телефон да пита хората каквото го интересува.
аз се убедих че устройството работи без ядове и ми дава икономия,имам си гаранция и не ми дреме колко издържа клетката, като се повреди ще ми я сменят за тяхна сметка.
не се опитвам да убеждавам никой, който е ТОМА НЕВЕРНИ да си кара на бензин. не знам защо когато се появи нещо ново на пазара Нане първо го отрича и когато види че и Вуте си е купил си купува и той. така беше и с газовите уредби, всеки викаше "на мен бомба не ми трябва" а сега повечето коли са на газ. ЗАЩО ЛИ?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Здравейте колеги, от доста време имам монтиран водороден генератор HHO на колата.Не искам да си правя никакви реклами, но виждам че има доста хорица, които не са наясно с някои неща за работата на подобен генератор. За да получиш мощност и икономия, трябва да вкараш достатъчно количество окси водород, така че който е решил да пробва първо да се убеди, че изделието което му се предлага е качествено и дали ще му върши работа.Това става по най простия начин с една горелка.Генератор с производителност 2 литра за мин.трябва да направи пламък поне 7-8 сантиметра с отвор на горелката 0.6 мм. Консумация 12 волта 16-20 ампера.След това от опит го знам, че сухи клетки с производителност над 2 литра за минута не се правят от плексиглас, а от устойчиви материали на температура, плексигласа се топи над 80 градуса, също за управление на такава клетка не може да се използува автомобилно реле за 5 лв. не издържа.За слаби генератори се слага всичко, но след като се набутате, поне не пишете глупости из форумите.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 7:46
- Автомобил: VW GOLF 1800 GTI 82kW
- Двигател: PB
- Местоположение: София
Re: Някой кара ли на вода?
One написа:в студа какво правим с/у замръзването на водата ?
Слага се пулсов модулатор с токоограничител и се прави по-гъст електролита.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
С по-голяма концентрация на електролита зимата работи без проблеми до минус -20 градуса, точно така колега, токовия ограничител трябва да е програмируем за всеки автомобил или да му се променят параметрите според алтернатора, защото може да го натовари и повреди при по-далга работа.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
Какъв процент от консумираната за минута от двигателя горивовъздушна смес представляват тези 2 литра ННО газ? Ако може някакви цифри при ...2000 оборота... да речем?Или при каквито други обороти имате данни?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Не знам какъв процент влизат в двигателя за една минута, но за автомобил до 2000 куб. са напълно достатачни 2-2.5 литра за минута. Моя генератор е по-мощен 4.2 литра за минута и колата ми е 3000 кубика, напално ми е достатачно, даже предостатачно, неможе да спира на скорост, прекалено голяма мощност ми дава икономия 30-35 процента, много съм доволен.
За градски условия е много добре да се кара на окси водород.По кръстовища и сфетофари се събира повече газ във въздушния филтър, при потегляне почти не се подава газ, а колата доста дръпва и оттам идва икономията.
За градски условия е много добре да се кара на окси водород.По кръстовища и сфетофари се събира повече газ във въздушния филтър, при потегляне почти не се подава газ, а колата доста дръпва и оттам идва икономията.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
Оффф...ще направя една груба сметка,да ме прощават спецовете
Твоят трилитров двигател при работа на място,да речем на 700 оборота засмуква грубо казано 350 литра въздух на минута.Какво количество газ се събира във филтъра според теб при дебит 4,2 литра газ от генератора?
А какво ще да рече на нормален български пулсов модулатор?Щото така тръснато ми звучи като нещо от сорта на хардуерен интерфейс на оператора на биологична единица


Твоят трилитров двигател при работа на място,да речем на 700 оборота засмуква грубо казано 350 литра въздух на минута.Какво количество газ се събира във филтъра според теб при дебит 4,2 литра газ от генератора?
А какво ще да рече на нормален български пулсов модулатор?Щото така тръснато ми звучи като нещо от сорта на хардуерен интерфейс на оператора на биологична единица


Re: Някой кара ли на вода?
И при горенето на водород какво изгаря отделя ли се пак водород , защото ако не се отделя няма да има вода на планетата поради липса на водород.
Чувал съм че при горенето се отделя направо вода.
Чувал съм че при горенето се отделя направо вода.

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
За количеството оксиводород, колкото произвежда генератора, толкова влиза в двигателя и си го изгаря и 10 литра да му вкараш, ще си го смукне и изгори.На празен ход дроселовата клапа е затворена и няма голямо засмукване на въздух, затова се събира в кутията.Няма нужда от никакви настройки за дебита на окси водорода, които подаваш, излишни са.Имам двигателче двутактово, което работи 100 процента на оксиводород и то доста добре, само мазане му трябва за по-дълга работа.
При мен е програмируем токов ограничител имам свободен ток от алтернатора 32 ампера и съм го настроил да ми закове тока на клетката на 30 ампера. Настройва се през един ампер нагоре или надолу в зависимост от алтернатора на колата, без него не става, ще го натовари и повреди при по-дълга работа. Също така той е мозъка на генератора, казва му кога да тръгне и кога да спре. Може да си го спираш и пускаш от таблото на автомобила ако искаш също, но задължително при угасяне на автомобила изключва генератора.При стартиране на автомобила изчаква да запали и след това пуска генератора.Това за пулсовия модулатор не съм го писал аз питайте човека, но е нещо подобно сигурно без процесорно управление и му трябва отделно реле сигурно, по-прост вариант.
Окси водорода като гори се преобразува във вода.
При мен е програмируем токов ограничител имам свободен ток от алтернатора 32 ампера и съм го настроил да ми закове тока на клетката на 30 ампера. Настройва се през един ампер нагоре или надолу в зависимост от алтернатора на колата, без него не става, ще го натовари и повреди при по-дълга работа. Също така той е мозъка на генератора, казва му кога да тръгне и кога да спре. Може да си го спираш и пускаш от таблото на автомобила ако искаш също, но задължително при угасяне на автомобила изключва генератора.При стартиране на автомобила изчаква да запали и след това пуска генератора.Това за пулсовия модулатор не съм го писал аз питайте човека, но е нещо подобно сигурно без процесорно управление и му трябва отделно реле сигурно, по-прост вариант.
Окси водорода като гори се преобразува във вода.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
avex написа:.....
Виж сега...по времето когато съм учил ДВГ(преди двадесетина години





-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Каво да видя, то и аз сам ги учил тези двигатели, но на практика са съвсем различни неща, ний добре не се тормози повече със сметки, това за събирането на оксиводорода се усеща по вървенето на колата, а не с елка 
То и за оксиводорода някои твардят, че гори с имплозия, я да напалнят един литър и да му драснат клечката пред муцуната си и да видят с имплозия или с експлозия гори

То и за оксиводорода някои твардят, че гори с имплозия, я да напалнят един литър и да му драснат клечката пред муцуната си и да видят с имплозия или с експлозия гори

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой кара ли на вода?
Не става така.Общото между хората,които рекламират навсякъде из нета т.нар. оксиводороден генератор е мантрата "колата гори по-малко и върви повече", съчетана с абсолютната липса на каквито и да било доказателства за верността и. Да не говорим, че някои забъркват такива метафизично-алхимически-паранормално-конспиративни теории...
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 22 дек 2010 9:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Някой кара ли на вода?
Офффф………абе човеко, никога не си слагай генератор на колата да спиш спокойно и си вземи една елка да си пресмяташ там теориите на вероятностите.
Весели празници

Весели празници
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта