Ето малко снимки на C2-то:
http://phsport.tsanev.com/c2/IMGP6554.JPG
http://phsport.tsanev.com/c2/IMGP6556.JPG
http://phsport.tsanev.com/c2/IMGP6558.JPG
http://phsport.tsanev.com/c2/IMGP6582.JPG
http://phsport.tsanev.com/c2/IMGP6648.JPG



Sebastien Loeb избра VAG!
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Vlad777 написа:Ами незнам какво е това за 130000 лв., но в последния брой на българския Авто Билд пише, че в БГ са докарани 12 РС4-ки за тест драйв и цената на една такава е 120 000 EURO.
не е вярна цената .. около 60 000 евро е .. зависимост от оборудването. Вярно е, че докараха 12 RS4-ки и един камион с гуми за тест-драйв-а на Божурище, за съжаление не можах да отида да карам, защото бях в Турция на Istanbul Park и го предпочетох пред RS4-ката.
Така и така е започнал колегата на тема Citroen, да се похваля и аз ..
Преди две седмици бях във Франция на гости в Citroen Sport, близо до Версай. Там, където подготвят WRC автомобилите на Citroen. За съжаление ми взеха фотоапарата и телефона, за да не изнеса поверителна информация, но видях C4 WRC, с което ще кара догодина Себастиян Льоб. Говорих си с един от директорите на Citroen Sport. Разгледах навсякъде, стендове за двигатели, диференциали, скоростни кутии .. всичко почти! Меко казано уникално преживяване ..
Мога да разправям до утре.. Както е известно на всички по-голяма част от автомобила е от композитни материали, предимно карбон и кевлар. Карданите са от титан, като са значително по-леки и здрави от тези на нормалните коли, спирачните апарати са с водно охлаждане, а спирачните дискове на автомобила с настройки за асфалт са 376мм карбонов диск - 3 пръста дебел, за да се охлажда по-добре. Говорих си с един от инженерите, които правят двигателите и на въпроса, че изпитвам сериозни съмнения, че автомобилите са по регламент на FIA с максимален таван от 300к.с., той каза, че ги задържат на тези коне като ограничават оборотите на двигателя. Разчитат предимно на въртящия момент и ограничителя специално на Xsara WRC е на 5500rpm. За сметка на това може да достигне почти 9000 оборота двигателя без ограничител, имайки предвид, че турбото работи на 3 бара!!!!!!!! сами си сметнете конете

Хронос Citroen макар и частен отбор и поддържан във въпросната фирма, за която не знаех btw .. се снабдява с части от Citroen Sport. Имаше няколко Xsara-и в Citroen Sport, но с цветовете на Citroen Sport и 3 C4 WRC, които първоначално бяха покрити, за да не се виждат, но след дълги разговори и силно проявения интерес и познания явно заслужих да ми ги покажат ..

Точно с/у Citroen Sport е пистата, където тестват автомобилите, но за съжаление по график нямаше такива тестове ..
Ето малко снимки и от мен ...












- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20287
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Sir T написа:...
За цената на RS4 - така пишеше в Ауто Билд. Явно са объркали и са написали евро вместо лева.
На Евроком С2-то е купено точно от Ситроен Спорт, само че от друг отбор и след 2 ралита е продадено на ЕК. Даже гледам имат същото такова изложено, но по-новата модификация.
Тъй като тази година Ситроен Спорт не участват в световния рали шампионат са предоставили цялата си материална база на 2 фирми.
Едната е Хронос, която е поела програмата за WRC, а PH Sport е поела програмата Super 1600. Всички части продължават да се купуват от ситроен спорт, но чрез посредничеството на тези 2 фирми.
Тъй като ситроен предвиждат да се завърнат във WRC, в момента работят точно по тази Ксара за Льоб и доколкото разбрах ще е много добра. Явно си имал възможност да я "опипаш"

П.С. Sir T да ти имам и работата!



- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Vlad777 написа:За цената на RS4 - така пишеше в Ауто Билд. Явно са объркали и са написали евро вместо лева.
Явно ..
Vlad777 написа:На Евроком С2-то е купено точно от Ситроен Спорт, само че от друг отбор и след 2 ралита е продадено на ЕК. Даже гледам имат същото такова изложено, но по-новата модификация.
Да, те продават предимно C2R2-та на частни клиенти, купуваш си кит-а, а C2 S1600 на частни отбори. Имам спецификацийте и за двете, ако някой има интерес мога да ги напиша. Те не се пазят в тайна, за разлика от тези на WRC. Подобен маниер на работа имат и Renault Sport, в Турция се запознах с Fatih Kara и се сприятелихме доста, кара във WRC с Clio Super 1600 и той разказа как стоят нещата при Renault.
Vlad777 написа:Тъй като тази година Ситроен Спорт не участват в световния рали шампионат са предоставили цялата си материална база на 2 фирми.
Едната е Хронос, която е поела програмата за WRC, а PH Sport е поела програмата Super 1600. Всички части продължават да се купуват от ситроен спорт, но чрез посредничеството на тези 2 фирми.
Не знаех за PH Sport ..
Vlad777 написа:Тъй като ситроен предвиждат да се завърнат във WRC, в момента работят точно по тази Ксара за Льоб и доколкото разбрах ще е много добра. Явно си имал възможност да я "опипаш"На снимките е трепач! А преживяването наистина си е страхотно да бъдеш сред толкова много бегачки. Аз мога да потвърдя! Преди около месец ходих и в Stohl Racing - "гаражът" на Manfred Stohl край Виена. Там също беше доста интересно!
Да, от догодина се връщат с фирмен отбор. Не са участвали тази година, за да спестят пари за разработката на C4 WRC.
А запозна ли се със Щол?
Vlad777 написа:П.С. Sir T да ти имам и работата!![]()
![]()
Вземи си отпуска - аз ще те замествам free of charge!

п.с. Така и така сме на тема моторни спортове, този познавате ли го?

а този ..
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта