Искам тук да покажа работата ни по един класически VW автомобил, а именно Mk1 Golf GTI '78.
По принцип се занимаваме със "по-стари" екземпляри от марката , но този път решихме да пробваме нещо от water-cooled асортимента

И така, въпросният екземпляр е 78 набор, GTI, 1600 сс., 110НР, със всички съпътстващи аксесоари и след обширно търсене из интернета се оказа възможно най-запазеното купе което човек може да види

За съжаление нямам снимки от преди разглобяването, или песъкоструенето, но снимките след това показват краснеречиво състоянието на купето. Предишният собственик бе предприел някои стъпки в посока "изчистване" на коша на двигателя, в резултат на което парното си беше заминало, както и някои отвори на ламарината зад двигателя, стойката на акумолатора и други. Всичко това е оправено вече (има малки неща за довършване), имаме всичко нужно за парното и т.н. Също така се оказа, че в даден период от живота на автомобила са сменени задните вежди и ламарината около капачката на резервоара. За нас оставаше малко корекция на ръждясали части от рамката на предното стъкло (долу в дясно) както и малко от рамката на страничното ляво стъкло. Освен тези заварки, почти нищо друго не искаше корекция или заварки!
След песъкоструенето купето бе консервирано от долу, макар да иска и повтаряне, както и вътре. Направихме го на бързо защото времето ни притискаше (ще повторим отново, след боядисването на купето), и за съжаление купето стоя "голо" известно време, което се отрази под формата на лека повърхностна ръжда.













