Ходенето по мъките-решено!!!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
raru
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 май 2005 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот raru » Вто 11 юли 2006 22:44


относно грешките-нямало абсолютно никакви!
Казах им за бобината-утре след обяд щели да пробват като доидела от Варна :( !!!
София си е София...Каквото и да ми разправят!
Сервиза се намира на разклона от Бургас за Слънчев Бряг на кръговото движение...




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 11 юли 2006 22:45


все си мисля че утре ще ти се обадят че колата е запалена и те чака...mhihi стискам палци! :twisted:


Потребителски аватар
raru
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 май 2005 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот raru » Вто 11 юли 2006 22:48


нямам вече нерви и ще си лягам...
благодаря,наи вече на ваското ;-)
ще пиша какво е станало...


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

..

Мнениеот rudolf » Вто 11 юли 2006 23:56


неразбирам,,,ма може ли помпата да не прави налягане или някакво запушване по бензинопровода?? или преди това да е сипал от някъде гадост/води и какви симптоми дават прецакани инжектори?


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Сря 12 юли 2006 3:32


raru -намери некой със един дизел да те дърпа и отиди си вземи колата ,докарай си я във София да ти е мирна главата и не се занимавай повече със тия дървари ,щото от некадърни пишман майстори може да ти прийска да си запалиш колата, такива тъпири кадето по 1 месец не могат да установят от каде е проблема все едно, че трябва да ремонтират совалката Дискавъри са ми пределно познати :evil: .

П.П моя съвет е да я докараш и право при Ваското :wink:


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Сря 12 юли 2006 9:27


Аз имах абсолютно същия проблем със същия мотор. Два пъти сменях бобина. Пъвия път проби искрата от страни на корпуса а втория, вече с новата бобина, след по-малко от месец, колата отново спря. Всичко изглеждаше наред, има ток на свещите, има бензин на дюзите, няма грешки на компа и не ще да запали. Свалят бобината мерят нещо на крачетата..., всичко нормално, слагат - не върви. На края включиха колата на някакъв стенд, завъртях на стартер и о, чудо. Майстора казва, тая бобина е дефектна, променя параметрите само при работа. Нова BERU и колата излетя. Установиха проблема за броени секунди.
Ако и това не стане, само Vaskoto1 може да ти помогне. Не си оставяй колата там на разни смешни майстори.

p.s. Никога не си купувай HUGO!!!
Успех.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 12 юли 2006 10:21


Това което аз рабрах е че токът е слаб. Тоест не стига при "далечните" 1-ви и 2-ри цилиндър и поради тази причина там бензина мокри свещите. При 3-ти е по-добре но и там не винаги се получава искра и затова е по-малко мокро. При 4-ти, кабелът е най-близо до разпределителната капачка и там напрежението стига за да хвърли искра.
Като видях темата веднага си помислих за бобина но човекът като каза че има ток, бензин и т.н. и ми се изчерпаха идеите :).


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Сря 12 юли 2006 13:28


Имал съм и аз същия проблем, умря като кученце двг - то и никаквъв майстор не можа да го вдигне, оказа се бобина + комутатор (може би говоря глупости) .... :roll:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 12 юли 2006 13:31


какво стана, има ли добри вести :?:


Потребителски аватар
raru
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 май 2005 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот raru » Сря 12 юли 2006 20:54


проблема си е същия, никакъв резултат...
ток има навсякъде бобината си е наред и неще да запали и неще...
сега ми каза един приятел да не би да е някакво реле на бензиновата помпа да е сдало багажа-предположение???
колата все така си стои и на пали и не пали!
ток има навсякъде колкото си поискаш...
не знам вече какво да правя...

колега форума си има кредор-ПС то няма значение... :wink: mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 12 юли 2006 21:02


[quote="raru"]...
Sega mi kaza edin priqtel da ne bi da e nqkakwo rele na benzinowata pompa da e zdalo bagaja-predpolojenie???
Kolata wse taka si stoi i ne pali i ne pali!
[quote]
Няма как да е от релето на бензиновата помпа след като ти хвърля бензин в цилиндрите, нали каза, че свещите се мокрят. От казаното до тук ме навежда мисълта за повредени дюзи <- само предположение :!:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 12 юли 2006 21:17


сменяли ли са я? да не би да не са а само да обясняват че ток има?

да проверят много внимателно кабелите към дюзите-имах едно такова моно което при определено положение на снопа даваше маса на дюзата и вътре се изливаше бензинопад направо...
всички кабели от компютъра до дюзите да се прегледат поединично.


Потребителски аватар
raru
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 май 2005 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот raru » Сря 12 юли 2006 22:02


Последното нещо което утре ще проверяват,е някакъв датчик на Хол ,или нещо такова беше...
Кълнат се че е от това,при положение ,че всичко по-горе споменато са проверили по не един път...


Потребителски аватар
raru
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 13 май 2005 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот raru » Сря 12 юли 2006 22:06


Вакуумно маркуче към ECU(MAP sensor).
Това е което утре ще сменят с друго и ще видят дали не е от него проблема...


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 12 юли 2006 22:56


Едно време на Москвича имаше едно кабелче между делкото и бобината, което правеше точно такива мизерии. Не знам на сегашните коли дали има нещо подобно или изцяло компютъра отговаря??



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта