Почти съм се предал вече.Изчетох една камара теми за този проблем.Най-много се усеща от 850 до 1300-1500 при по-рязко натискане на педала на гаста колата първо заглъхва след това тръгва,при постепенно натискане няма проблем,след 2500 никакви проблеми.Карах я на елкон,няколко пъти и на различни места,но според майсторите всичко и работи по часовник.Мериха и компресията и от там не е.Ламбдата ми е чисто нова,размених кабелите за свещите с други-не е и от тях,също и дебитомера.Искрата на аванса ми в момента е 10 като според аутодатата трябва да е 6,обаче като я върнахме на 6 стана още по-зле.Единствено,което не съм сменил е задното гърне,което е всъщност и единствено,та си мисля дали не се е позапушило(сток е за модела не е празно),но ми казаха ,че ако е от него колата ще гори доста повече ,а тя си гори нормално,а и върви не е спъната.Нямам газ.Моля професионалистите за мнения и помощ.
П.П. Като държа на място 2500 оборота гърнето припатква ,затова и мериха компресията,казаха че е от него ,на мотора му няма нищо



Прекъсване в ниските обороти на Golf 3 GTi 2Е
- ivodemirov
- Мнения: 104
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 10:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CFFB 2010
- Местоположение: София/London
братле, пробвай с нова бобина - вземи от накой за малко и виж как върви.......по мои лични наблюдения VW често имат проблеми с бобините, лично аз съм сменял вече 2, имам и още трима приятели дето са сменяли бобини....и на мен така ми придърпваше преди време на точно определени обороти, в по-късна фаза проблема се задълбочи и колата придърпваше зверски в горещо време при загрял двигател (като загрее проводимостта намалява), докато най-накрая усетих каква е работата 

- Voodoo
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Белата стана факт.Днес закъсах и направо
.Както и да е,с помощта на 1 пасаторска сила бях издърпан до близкия сервиз и там след огледи,замервания се останови,че е от комутатора(както и мислехме преди това,защото нямаше искра от свещите) или бобината вече се обърках с термините,аз го знам като бобина ама...па може и нещо да не съм разбрал.На всичко отгоре все се каня да си купя кука за дърпане и когато ми потрябва ядец.С риск за носача я вързахме и бавно и безславно към масторите.Та се надявам,че утре като намеря нов и го сменят ще изчезне и прекъсването



- ivodemirov
- Мнения: 104
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 10:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CFFB 2010
- Местоположение: София/London
smg написа :
....наистина цената в повечето магазини е някъде около 130-160 лв, в Auto+ ми казаха 116лв, а в Unitrade......400лв
. Аз си я купих за 75лв от едно магазинче намиращо се в Люлин, в дясно след тунела, улуцата се казва "В. Търново", преди 2 месеца беше това, бобината е италианска, доволен съм засега.
То бобината върви с комутатора....лошото е, че е към 140лв
....наистина цената в повечето магазини е някъде около 130-160 лв, в Auto+ ми казаха 116лв, а в Unitrade......400лв

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 106 госта