


Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
След 2006г. Защо ли, защото (да кажем така) ти правиш нещо 2003г. ама до 2006г. все ще си видиш и ще си поправил белите които си направил през годините до 2006г. Т.Е. предполага се, че са си оправили недостатъците на моторите и като цяло по колите, които са имали. А като цяло кой казва, че 1,9тди 105к. не върви. Опъва си достатъчно и за изпреварване и за каране и за всичко. Имам чуствто,че по тез форуми има само съзтезатели. Спред мен си взимаш 1,9ТДИ и си свиркай, невярвам да ходиш всяка неделя на магистралата да караш с 220 и да се кефиш. Като погледнеш из форумите, виж колко оплаквания има от 2,0тди и виж колко с 1,9 мисля, че сам ще достигнеш до извод.
- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Благодаря ви много.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Jivko7777 написа:Значи за 2.0тди 140 коня, 2008 вече на 137 000км закупена от чисто нова!
Мога да кажа страхотно окачване, за бабуни и легнали полицаи не се намаля а се минава на 2,3 предавка...е не е мръднало!!!
За мотора също мога да кажа че е много добър, никакви ремонти, единствено на 131000км изгоря помпата, но 300лв и 50-60лв за труд и всичко е на 6
Допълвам на 141 000км, заминало турбо и смяна с ново...

- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Jivko7777 написа:Jivko7777 написа:Значи за 2.0тди 140 коня, 2008 вече на 137 000км закупена от чисто нова!
Мога да кажа страхотно окачване, за бабуни и легнали полицаи не се намаля а се минава на 2,3 предавка...е не е мръднало!!!
За мотора също мога да кажа че е много добър, никакви ремонти, единствено на 131000км изгоря помпата, но 300лв и 50-60лв за труд и всичко е на 6
Допълвам на 141 000км, заминало турбо и смяна с ново...
Турбото ти е заминало по план ... От майстор знам, че направи ли около 150 000 км и да го "чакам" да дефектира ...
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Май беше 200к ама с нашето горива/масла явно и на 150 трябва да се радваме..
- dragozow
- Мнения: 920
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
С 1.9TDI 105HP ходихме до морето и обратно, общо към 1700 км сме минали. Колата беше Octavia на ~30 000 км. Вървеше си много прилично. Колата беше с доста екстри и наистина безпроблемна, и сега се движи из Шопландия. Е не е състезателна, но има прилична динамика. Бяхме 4-ма възрастни, жената беше бременна.
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Относно проблема с главата на 2.0TDI--> http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=3400&start=30
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
doubledTSI написа:Jivko7777 написа:Jivko7777 написа:Значи за 2.0тди 140 коня, 2008 вече на 137 000км закупена от чисто нова!
Мога да кажа страхотно окачване, за бабуни и легнали полицаи не се намаля а се минава на 2,3 предавка...е не е мръднало!!!
За мотора също мога да кажа че е много добър, никакви ремонти, единствено на 131000км изгоря помпата, но 300лв и 50-60лв за труд и всичко е на 6
Допълвам на 141 000км, заминало турбо и смяна с ново...
Турбото ти е заминало по план ... От майстор знам, че направи ли около 150 000 км и да го "чакам" да дефектира ...
Всичко е според зависи...Но нова кола и здрава кола такова понятие на съществува от доста години

- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Моята е 2.0TDI 4Motion., 10.2005, проблем с главата не съм имал. Сменил съм турбо, съединител и маховик на 155 хил. км. От към ходова част е железна. Като я купувах казаха, че е като нова, вече 2 години и половина карам и не е скръцнало или тропнало нищо (а всички дупки са мой). Все пак от към вървеж разликата се усеща, така че ти си преценяваш дали да гледаш конете или не 
Общо взето обаче колега всичко е и до късмет. Ако ще купуваш гледай да ти харесва на вънешен вид, карай я на добър майстор за диагностика и взимай

Общо взето обаче колега всичко е и до късмет. Ако ще купуваш гледай да ти харесва на вънешен вид, карай я на добър майстор за диагностика и взимай

- Tihon
- Мнения: 309
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Студград :D
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
dragozow +1
с шкода-комби 105 кс TDI-PD BLS съм. най общо впечатлението ми е: стабилна, но не спортна => Фамилна кола. Не е резачка за светофарите, но не й липсва мощност - не се усещат 180 км. По скоро е практично решение - добро съчетание между полезен обем, стабилност, прлични екстри и мощност за извънградско.
с шкода-комби 105 кс TDI-PD BLS съм. най общо впечатлението ми е: стабилна, но не спортна => Фамилна кола. Не е резачка за светофарите, но не й липсва мощност - не се усещат 180 км. По скоро е практично решение - добро съчетание между полезен обем, стабилност, прлични екстри и мощност за извънградско.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Кой е най-добрия дизел при голф 5 ?
Deo написа:Моята е 2.0TDI 4Motion., 10.2005, проблем с главата не съм имал. Сменил съм турбо, съединител и маховик на 155 хил. км. От към ходова част е железна. Като я купувах казаха, че е като нова, вече 2 години и половина карам и не е скръцнало или тропнало нищо (а всички дупки са мой). Все пак от към вървеж разликата се усеща, така че ти си преценяваш дали да гледаш конете или не
Общо взето обаче колега всичко е и до късмет. Ако ще купуваш гледай да ти харесва на вънешен вид, карай я на добър майстор за диагностика и взимай
Ето и другия който споделя мнението че окачването е чук! Наистина съм се изумил, как е толкова здраво, но за сметка на то и тук се споделя турбо...а това съединител добре, но и маховик тука вече става много дебело всичко...но тей ще е с новите коли...
Както казах по горе новате коли и здрава кола, такова понятие не съществува вече!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта