Температура на двигателя Golf 3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 12 юли 2006 10:23


lilo_stich написа:ти на колко мислиш че трябва да е?на 60?

Трябва да е на 90°.

Помислете малко за ролята на термостатите. Принципно няма значение градско/извънградско нали идеята е при достигане на примерно 84 градуса да почне да отваря термостата. Също така при падане на температурата на 84 трябва да е затворил обратно. И как става номера с 70-80 градуса при положение че тогава термостата трябва да си седи затворен и охл. течност да не минава през радиатора - КОЙ Я ОХЛАЖДА при положение че си се върти само в ДВГ. и радиаторчето за парното.

Да вметна нещо и спирам по тая тема. И трите ни коли държат между 90 и 95 градуса независимо градско или не. Когато се влезе в задръстване стига до около 100 /поне по показанията на таблото/. Пасата на извънградско също стоеше на около 70 и след смяната на термостата кове 90 градуса.




Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Сря 12 юли 2006 12:09


виж си перката на радиатора
може да я няма първата скорост или втората
най-често се прецаква датчика на радиатора :!: :!: :!:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 12 юли 2006 13:07


°niksi° написа:
lilo_stich написа:ти на колко мислиш че трябва да е?на 60?

Трябва да е на 90°.

Помислете малко за ролята на термостатите. Принципно няма значение градско/извънградско нали идеята е при достигане на примерно 84 градуса да почне да отваря термостата. Също така при падане на температурата на 84 трябва да е затворил обратно. И как става номера с 70-80 градуса при положение че тогава термостата трябва да си седи затворен и охл. течност да не минава през радиатора - КОЙ Я ОХЛАЖДА при положение че си се върти само в ДВГ. и радиаторчето за парното.

Да вметна нещо и спирам по тая тема. И трите ни коли държат между 90 и 95 градуса независимо градско или не. Когато се влезе в задръстване стига до около 100 /поне по показанията на таблото/. Пасата на извънградско също стоеше на около 70 и след смяната на термостата кове 90 градуса.


ники,дано "колегата" да е прочел това което си написал,и следващият път да отиде да си смени неговия :wink:


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Сря 12 юли 2006 15:22


ники,дано "колегата" да е прочел това което си написал,и следващият път да отиде да си смени неговия :wink:[/quote]
Аз ли съм "колегата",че нещо май усещам заяждане нещо?Сигурно НЕ ТРЯБВА ДА Е 60 ГРАДУСА!


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 12 юли 2006 15:26


simon написа:ники,дано "колегата" да е прочел това което си написал,и следващият път да отиде да си смени неговия :wink:

Аз ли съм "колегата",че нещо май усещам заяждане нещо?Сигурно НЕ ТРЯБВА ДА Е 60 ГРАДУСА![/quote]

ти си да!!!
няма заяждане!!!
просто подвеждаш хората


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Сря 12 юли 2006 15:31


simon написа:Стига колега 70-80 градуса извънгардско не е нормално!Дерзай още нещо не е наред. :(


С това ли съм съм го подвел?70-80 градуса наистина не са нормални.Чети по-внимателно,или като обвиняваш обясни с какво съм го подвел.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 12 юли 2006 16:07


simon написа:
simon написа:Стига колега 70-80 градуса извънгардско не е нормално!Дерзай още нещо не е наред. :(


С това ли съм съм го подвел?70-80 градуса наистина не са нормални.Чети по-внимателно,или като обвиняваш обясни с какво съм го подвел.


ми чети де хората ти го написаха

И трите ни коли държат между 90 и 95 градуса независимо градско или не. Когато се влезе в задръстване стига до около 100 /поне по показанията на таблото/. Пасата на извънградско също стоеше на около 70 и след смяната на термостата кове 90 градуса.

необвинявам , а пояснявам


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 12 юли 2006 23:24


Мисля че се пообъркахте малко.
Стига колега 70-80 градуса извънгардско не е нормално!Дерзай още нещо не е наред.

Колегата според мен има в предвид че е ниска температурата, затова казва че не е нормално.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 13 юли 2006 6:48


Да. И по-спокойния тон е за предпочитане. На моя съм сменил само антифриз. Термостат и датчици не съм пипал. ДВГ бързо прави 90 гр. /дори и зимата/ и стрелката буквално не помръдва повече, независимо - градско, извънградско. Лесно ми пуска перката /в града/, дори и при не чак толкова високи температури като сега. Това малко ме притесняваше в началото. Стрелката обаче почти не мръдва. От разхода също съм доволен.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Чет 13 юли 2006 7:05


Сори.ама бях нервен вчера.Извинявам се за спама,но дано сме помогнали на човека.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

термостат

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 15:07


За колегата Ронин значи според мен първо трябва да си напълно сигурен дали датчика който е на термостата ти дава вярна температура на таблото, защото поне при мен а и при други често дават по-голяма грешка като например на мен перката ми включва около 100 гр показанието е на таблото а всъщност темп. е 94(по два начина го установих за да се успокоя). А аз сменях два термостата защото ми заставаха в отворено положение и зимата не може да загрее. А иначе градско ми държи температура в дипазона 85-95(релни) и 90-102(на уреда на таблото) а извънградско 85-93.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

темп

Мнениеот IvoG » Чет 20 юли 2006 15:18


Искам да питам колегата Kokovanev относмо перката в града при топло време колко 4есто се включва и за колко време и колко ти е голям охлаждащия радиатор? Питам те защото каза че не ти мърда стрелката което е супер, обаче датчика за перката е в работен режим оригинално от 95 до 84. Аз смених радиатора беше зле и радиатор джията ми каза че размера на моя е бил за 1.4 т.е. най малкия но няма как да се сложи по-голям защото се сменя цялата маска на радиатора. Смених си датчика за перката и я вързах направо на втора скорост т.е. при 95 ми включва перката на втора и си бачка до 84. Смених и термостата. Имам чувството че бързо достига до температура за включване на перката което е така заради малкия обем и площ за охлаждаен на водата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasko__2 и 74 госта