Имам голф GTI 16V 150 коня,произведен 1993г. и внесен от Италия.Колата я карам от 3 месеца и имам следните проблеми:
1.Въобще не можеш да разбереш че караш кола от 150 коня, до 3000 обороти не се ускорява въобще - караш на 2-ра, подаваш рязко газ, а тя не се ускорява - набира все едно че е дизел, а и оборотите се покачват плавно. След 3000 вече е друго, набира и вдига на 4-та до 180км (повече не смях). На празен ход държи обороти около 900, като слабо трептят (не всеки път).Иначе не харчи много, извънградско със скорост 90-100км около 6,1 - 6,5л.Та за оборотите и ускорението - нормално ли е до 3000 да я няма никаква?
2. В началото като я взех не качваше температурата над 70 градуса (извънградско),а като я пуснеш по инерция падаше на едно деление. Смених термостата, новия отваря при замерване с термометър към 88 градуса и затваря при 83, сложих го и пак същото - не вдига температура, а в града трябва да го форсираш яко (на 2-ра), за да загрее, и пак пада на 70. Това нормално ли е?
Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
- Kartala
- Мнения: 660
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
toodoo написа:набира все едно че е дизел
явно не си карал дизел и говориш пълни глупости

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
Ясно е ,че човека няма впредвид новите дизели
.
Иди на диагностика колега,ако досега не си ходил!

Иди на диагностика колега,ако досега не си ходил!
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
Бях на компютърна диагностика и всичко с изключение на ланда сондата беше ОК. Само тя бе умряла, смених я с друга и пак на тест - работела отлично.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
Нека се изкажат притежателите на АБФ,моите впечатления са ,че мотора вьрви в обороти след 4000, а отчало си е муден,се едно са 100 коня,нагоре вече вьрви.Лично мнение !
Като се има впредвид и разхода от 6.5...невярвам нещо да не му е наред,може би очакваш прекалено много.Замери я с някоя кола на летящ старт да видиш кьде си!
Като се има впредвид и разхода от 6.5...невярвам нещо да не му е наред,може би очакваш прекалено много.Замери я с някоя кола на летящ старт да видиш кьде си!
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
1. виж потенциометъра на дроселовата клапа дали отчита правилно.
2. има едно ключе на самия дросел него също
3. ако не си сменял въздушен филтър и свещи погледни и тях
4. ламбда сонда също.
5. по отношение на температурата на охлаждането на таблото май всички ABF-и са така. Поразходи се с VAG-COM-a в коалта и гледай от компютъра колко точно е температурата. (При мен на таблото показва 70 и нещо градуса, а реално данните от ECU-то са 90)
по принцип ABF-a върви мудно до 3500 оборота.
разходът ти е повече от перфектен.
2. има едно ключе на самия дросел него също
3. ако не си сменял въздушен филтър и свещи погледни и тях
4. ламбда сонда също.
5. по отношение на температурата на охлаждането на таблото май всички ABF-и са така. Поразходи се с VAG-COM-a в коалта и гледай от компютъра колко точно е температурата. (При мен на таблото показва 70 и нещо градуса, а реално данните от ECU-то са 90)
по принцип ABF-a върви мудно до 3500 оборота.
разходът ти е повече от перфектен.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgaria
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
И аз искам текъв разход на моя АБФ
базик не ме боли тфа ...иначе да след 3 к и при мене се зайграва бързачката и лети..а колкото до температурата..моя си държи точно 90 кат загреее..и не мърда..



Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
Вчера забелязах, че след изминаване на 5км се загрява горния маркуч, който влиза от горе в радиатора на колата (не на парното), а долния е студен. Нормално ли е това, нали термостата трябва да затвори и да върти само в двигателя, а не да се загрява горният маркуч.
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
1. виж потенциометъра на дроселовата клапа дали отчита правилно.
2. има едно ключе на самия дросел него също
Къде се намират тези неща?
И някой знае ли от къде може да се изтегли нещо за този модел, защото за Голф до 1,8 има много, но за 2,00 никъде не намирам (схеми, кое какво е по мотора и т.н.
)
2. има едно ключе на самия дросел него също
Къде се намират тези неща?


- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
toodoo написа:1. виж потенциометъра на дроселовата клапа дали отчита правилно.
2. има едно ключе на самия дросел него също
Къде се намират тези неща?И някой знае ли от къде може да се изтегли нещо за този модел, защото за Голф до 1,8 има много, но за 2,00 никъде не намирам (схеми, кое какво е по мотора и т.н.
)
дръпни си една Autodata. Иначе според мен най-истинска си е оригиналната сервизна документация - ElsaWin
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
toodoo написа:Вчера забелязах, че след изминаване на 5км се загрява горния маркуч, който влиза от горе в радиатора на колата (не на парното), а долния е студен. Нормално ли е това, нали термостата трябва да затвори и да върти само в двигателя, а не да се загрява горният маркуч.
напълно нормално, а когато и долният се загрее термостатът вече е отворил.
- toshko160
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 23 дек 2009 23:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: 1.6 AFT
- Местоположение: varna
Re: Голф GTI 16V не върви в ниските обороти и не загрява
колега стоков абф не върви жв ниските мн е тромав трудно се разв1рта самия мотор аз смених кутията и разликата е огромна а за загряжането жиж дали ви4ко по системата е добре ако искасх да ме питасх несхто за колата писхи на лично
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта