
Недей да робуваш на двигател или точна модификация, защото стесняваш избора си много.
Иначе съм твърдо за 1.9ТДИ - доказал се двигател, със сравнително нисък разход и евтина поддръжка.
apa6o написа:Колеги, не бъркайте SDI със D, където първото е драйв бай уайър технология, а другото е драйв бай кейбъл. Едното е предкамерен дизел, другото e с директно впръскване и разни такива "различки"
dobrin написа:Мда, Геле, много е писано. ТДИ е за предпочитане по ред причини. Догодина на някоя среща можем да се видим и да ти говоря, говоря, говоря ...
ivo1_r написа:кола и жена колега на късмет
deversant написа:Понеже имам и двата,мога да ти кажа че за градски автомобил и за зимен бих карал SDI.Разход 5-6 срещу 9-10 през зимата в полза на SDi-то!Тди-то загрява супер бавно и в сравнение с SDi-то е ламя в градски условия зимата!![]()
Тди (хубаво),пъргав дригател....повече коне и какво на извънградско 4.5-4.8л/100 срещу 5/100
Мах-а...абсолютният на Sdi-to 6.5л/100 в градски условия.Нека всеки сам си прецени!Автомобилите са:
Поло 1.9SDi 96" AEF
Голф 4 1.9TDI AHF 110 к.с
Един жокер Шкода фелиция 1.9SDI Пада под 5/100 извънграда!Братовчед ми има такава и е комби!4.4л/100км ако трябва да сме по точни,колата е с чешка кутия и не е проблемна както при полото да се чупи през месец!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 48 госта