



1Z механична центровка на ГНП - моля за помощ !
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
1Z механична центровка на ГНП - моля за помощ !
Айде моля ви се колеги, покажете със снимков материал как се прави механичната центровка, че не мога повече... не намирам никъде.... или дайте линк та и аз да видя !
:

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
колега, под механична центровка имаш предвид TDI Timing (предварение и закъснение) центровка ли?
ако е тя, мога да ти обясня как се прави, но за начина който аз знам трябва да имаш и VAG-COM.
ако е тя, мога да ти обясня как се прави, но за начина който аз знам трябва да имаш и VAG-COM.
- Trimontcium
- Мнения: 229
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
- Автомобил: А6
- Двигател: AWT
- Местоположение: Sofia
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
Точно това имам предвид, имам ваг ком и имам ужасно голямо предварение, разбрах че няква капачка се развивала после се въртяло нещо ...
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
Ни6то не се върти колега,развиват се 4ри болта и после главата на помпата се мърда в посока към зъбното или назад в зависимост какво иска компа закаснение или предварение.ако иска6 влез ми на скаип и дове4ера 6те ти пусна снимки как става,за6тото незнам как да ги направя малки и да ги ка4а във форума,пък ти ако знае6 6те ги ка4и6.успех 

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
Колегата пита за центровка (предварение, закъснение) - това се прави с местене на помпата или раздвиженото колело на помпата (в зависимост от вида).
Местенето на електрическия блок на помпата (онзи отгоре) регулира милиграмите на впръскване.
Местенето на електрическия блок на помпата (онзи отгоре) регулира милиграмите на впръскване.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
:да:
Така е , много лесно става , не отнема повече от 1 час , заедно с времето за салатата след свършената работа
: .
Провери кой вариант имаш и действай . Това с раздвижното колело е по-лесно , но при всяка корекция - гасиш колата , местиш , стягаш и пак палиш . При двугия вариант (моята помпа е така) разхлабваш 4 болта и цялата помпа "овисва" , можеш да я въртиш по оста и , дори при запален мотор .
Белижи с нещо началното състояние !!!
Мести се много финно .
Ако преместиш много и не си белязал , да не стане така , че да не можеш да запалиш и тогава VagCom-a го няма mhihi .
Така е , много лесно става , не отнема повече от 1 час , заедно с времето за салатата след свършената работа

Провери кой вариант имаш и действай . Това с раздвижното колело е по-лесно , но при всяка корекция - гасиш колата , местиш , стягаш и пак палиш . При двугия вариант (моята помпа е така) разхлабваш 4 болта и цялата помпа "овисва" , можеш да я въртиш по оста и , дори при запален мотор .
Белижи с нещо началното състояние !!!
Мести се много финно .
Ако преместиш много и не си белязал , да не стане така , че да не можеш да запалиш и тогава VagCom-a го няма mhihi .
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
ето ще пробвам да го обясня сега с малко снимки които изрових в нета и ги доукрасих малко за по -лесно.
ако помпата ти е подобна на снимка 1 така се прави:
с червено на всички снимки е болта който не трябва да разхлабваш предварително!!!
с жълто - тршбва да ги разхлабиш около 1 - 1 и 1/2 оборот( според инструкциите които аз съм следвал)
няма да се самодоразвият като запалиш небой се
за да стигнеш до тези откъм зъбака трябва на 5-та скорост и леко да буташ докато се напаснат със дупките.
след като ги разхалбиш палиш колата, включваш ВАГ-а и отиваш на ТДИ тайминг.като ти излезе графиката отвиваш и последния (червениш болт) като придържаш помпата с едната ръка( няма да падне ) в най-лошия случай ще слезе на МАХ закъснение.
въртиш тялото на помпата наред или назад (по сините стрелки)в зависимост какво искаш да постигнеш и като го нагласиш затягаш добре "червения" болт за да не се измести центровката.След това гасиш и стягаш обратно и другите 3 болта и си готов.
успех колега ако си ме разбрал!
ако помпата ти е подобна на снимка 1 така се прави:
с червено на всички снимки е болта който не трябва да разхлабваш предварително!!!
с жълто - тршбва да ги разхлабиш около 1 - 1 и 1/2 оборот( според инструкциите които аз съм следвал)
няма да се самодоразвият като запалиш небой се

за да стигнеш до тези откъм зъбака трябва на 5-та скорост и леко да буташ докато се напаснат със дупките.
след като ги разхалбиш палиш колата, включваш ВАГ-а и отиваш на ТДИ тайминг.като ти излезе графиката отвиваш и последния (червениш болт) като придържаш помпата с едната ръка( няма да падне ) в най-лошия случай ще слезе на МАХ закъснение.
въртиш тялото на помпата наред или назад (по сините стрелки)в зависимост какво искаш да постигнеш и като го нагласиш затягаш добре "червения" болт за да не се измести центровката.След това гасиш и стягаш обратно и другите 3 болта и си готов.
успех колега ако си ме разбрал!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
aladjov82 написа:...
за да стигнеш до тези откъм зъбака трябва на 5-та скорост и леко да буташ докато се напаснат със дупките....
Ей , вярно , аз бях вдигнал на крик едното колело (предно разбира се


Много ясно става със снимките

Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
с кой мотор,на 110 има три бол4ета на зъбното колело се охлабват и се завъртя помпата по посока с клю4 22 голямата гайка към радиатора но по малко.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
Здравейте колеги,
а някои знае ли как се прави тази интервенция на двигател 1.9Д "AEF" помпа "Lucas".
а някои знае ли как се прави тази интервенция на двигател 1.9Д "AEF" помпа "Lucas".
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
махаш капка на ремъка ще видиш колелото на помпата има 3 бол4ета за клю4е 13 охлабваш ги и със клю4 22завъртяш напред леки4ко по посока на двигателя по просто към радиатора но първо си бележи къде е било колелото към фланеца и се мести по малко
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 31 май 2006 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
А, как мога да разбера кога центрофката е точна, ако не съм белязъл и не знам как е била преди това.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
С индикатор...
Re: Механична центровка на ГНП 1З - моля за помощ !
bizare13 написа:А, как мога да разбера кога центрофката е точна, ако не съм белязъл и не знам как е била преди това.
нагласяш мотора на белега отзад на кол.вал има нула на скоростната кутия има прозор4е със едно малко триъгълни4е то трябва да ти съвпадне с нулата а на помпата е на фланеца има отвор6мм и трябва да ти съвпадне на корпуса на помпата пак има отвор и там се слага болт4е 6мм.този отвор е представяш си 4асовник на един 4асът и вкарва6 болт4ето.ако вадиш ремъка си бележи разпределителният вал защото няма белег
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта