
питане за карборатор солекс
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
питане за карборатор солекс
искам да попитам за какво са тези 2-та жигльора тъй като след смяна на тампона който е под карборатора колата вдигна оборотите а разхода остана същия.Пробвах с въртене работи на подчит затворен малък жигльор и на по развит голям жигльор както и обратно въпроса ми е кой е по добрия вариянт с натегнат малък жигльор или обратното за да докарам разхода до поносими граници.От към варвене и на двете положения е стрела и нещо друго да кажа блокът ми е от рп мотор останаха само колекторите и карба от стария двигател.Имам съмнения че този карборатор е от голф1 имахме такъв голф преди време с такъв карборатор но бяхме доволни от разхода но с този нещо немойем да се разберем.Моля ако някой разбира да ми помогне търсих с тарсачката но такава тема точно за солекс не открих мойе и аз да не боравя добре с нея очаквам всякакви съвети и мнения благодаря предварително
имам снимки но имам проблем с качването 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс
Добре е да го снимаш, че по спомен е малко трудно...
Ако не е проблем, щракни някоя снимка и ще се опитам да те упътя.

Ако не е проблем, щракни някоя снимка и ще се опитам да те упътя.

- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
немога да ги кача някой колега да помогне


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс

Това е снимката на колегата.
Големият винт ли е този?
Последна промяна от muns61 на Нед 02 яну 2011 17:43, променено общо 1 път.
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
мерси че качи снимките колега
да този е големия а точно под него е малкия той не се вижда много добре големия съм го развивал вътре е тъп а малкия е заострен като игла вътре 
да този е големия а точно под него е малкия той не се вижда много добре големия съм го развивал вътре е тъп а малкия е заострен като игла вътре - muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс
Големият е за количеството горивна смес за празен ход, а малкият е за съотношението гориво - въздух. Отвори малкия на 2 оборота от затворено положение и с големия регулирай оборотите.
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
ще опитам и ще пиша какво е станало с разхода и вървенето сега в момента ми е лакома дано да се окаже от регулировката.Разхода идва около 13-14като си я карам ежедневно,нарочно я карах на дълго с 80 км скорост за 100км изминат път изгори 10 литра бензин това съм го засичал с туба ама пак ми се струва мн карам само с 80 едва я крепя и пак гори 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс
По - важно е какво е нивото в поплавковата камера и кави са жигльорите.
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
стандартните говори6 за тези фиксираните където са с дупка и номерче нали ако ги заменя с по малки дали 6те падне разхода и евентуални странични ефекти ще има ли 
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс
Важна е и центровка на ангренаж, запалване, свещи, кабели...
Нещата са доста комплексни.
Нещата са доста комплексни.
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
този филм го минах всичко е ново чукче кабели капачка палец центровката е 6 на газ на 850 оборота не трепва мотора ама с бензина нещо сме врагове а доста искам да им нормализирам разхода защото на бензин оскорява доста по добре а и тя газта е на такива цени че нямам думи
за това пуснах темата за савети специялно за карборатура 
за това пуснах темата за савети специялно за карборатура 
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: питане за карборатор солекс
Много бензин, намали нивото!
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
първо ще опитам с това където писа по горе с 2 оборота на малкия и колкото доидат на големия възможно ли е ускорителната помпа да хвърля повече от необходимия бензин 
- dingila
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: питане за карборатор солекс
след савет от колегите от vit_autosofia и колегата muns61 настроих моят карборатор на по малък разход и по стабилни ниски обороти.Сигорен съм че ако я закарам на майстор с добра апаратура ще я нагласи още по добре но в момента нямам финансовата възможност за сега съм доволен от постигнатия резултат с 1 литър в тубичка мина 13км без да я настъпвам нормално каране на дълго с загрял двигател я засякох
аз съм доволен вече не мирише на суров бензин,апък и за севте глася карбуратор благодаря на всички които ми помогнаха

аз съм доволен вече не мирише на суров бензин,апък и за севте глася карбуратор благодаря на всички които ми помогнаха

-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: питане за карборатор солекс
Това пък ако и беше написал как си го направил,щеше да е супер!И аз да попитам нещо,за кейхин 1,по същия начин ли се настройва горивната смес(от докрай завито положение се връща два оборота болта),или по друг начин е при него???При мен при студена кола на бензин работи като трактор(на 300-400 оборота) и прекъсва яко,даже ако я оставя така за 30-40 секунди и гасне,при форсиране изчиства и след около 3-4 минути работа работи супер и на празен ход и всякак...Дали може и при мен да има проблем с нивото в камерата на поплавъка???И ако е така,как се регулира това ниво от болта???
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта