Колеги искам да попитам колко от вас са с термостат на Берн,и има ли специфика в поставянето му?
Вчера на -7 ми играе номера,а имам поло 1.9Д не прави така.И там от 4 години съм със същият на берн и ви казвам супер е!
Та вчера както карам,по един баир спрях да давам газ и стрелката взе да пада под 90 градуса!Термостата е нов от ауто +.Имам 2 броя едни и същи нови!Единят е на колата,другия в кутииката си.Дал съм 46лв за термостати!Та въпросът ми е на мах парно,вентилатора докрай като пускам по байр защо така прави.Знам че не е нормално,с климатроник съм пуснат на Екон.Вие как си монтирате термостатите?Моят,след като извадя леглото и термостата се навива на две като чопчета.Аз съм го завъртял здраво,а да не би само да се врътва там и после катро се притегнат двата болта да се самонатяга?Или пък да не съм объркал мястото на оплътнението?Вече почвам да си мисля да купувам оригинален,или да варя в тенджара стария и да го по4иствам и да го качвам пак него...
Чакам мнения,колата загрява супер бавно...макар да знам,че това е нормално за всички AHF голфове....ме дразни този факт!



vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат? РЕШЕН
- jarulmo
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
заповядай колега и чнг. viewtopic.php?f=11&t=110943 

- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
какъв е тоя термостат берн
сигурно имаш впредвид behr?

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
И моя загрява бавно колега, по скоро стрелката отчита по бавно, понеже започва да духа топло, а стрелката не е мръднала, след 5-6мин. вече започва да се мърда, а на десетата е на 90гр. това при темп. около 2-3гр.
А за термостата, видя ли дали ти губи течност от там, че тези уплатнения са малко кофти, аз на 3-та като сменях термостат сложих пак старото уплатение, че новото не пасваше много добре.
А за термостата, видя ли дали ти губи течност от там, че тези уплатнения са малко кофти, аз на 3-та като сменях термостат сложих пак старото уплатение, че новото не пасваше много добре.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
pacoboy написа:И моя загрява бавно колега, по скоро стрелката отчита по бавно, понеже започва да духа топло, а стрелката не е мръднала, след 5-6мин. вече започва да се мърда, а на десетата е на 90гр. това при темп. около 2-3гр.
А за термостата, видя ли дали ти губи течност от там, че тези уплатнения са малко кофти, аз на 3-та като сменях термостат сложих пак старото уплатение, че новото не пасваше много добре.
Проблемът е колега,че като махнах стария не гледах кое къде е.И сега имам съмнения,че съм объркал каде да сложа уплътнението и понеже е сложено към блока (към страната на термостата с пружинките)и ми изпука по малко към радиатора.И за това си мисля,че на байр надолу,без да давам газ ми пада температурата на колата!
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
Тук съм описал преди време процедурата точно за Голф4 ТДИ viewtopic.php?f=11&t=110943
Иначе на -7 и и на Хай парното и усилено до последно няма как да не ти падне малко температурата,нормално е и няма място за тревоги,а ако си сложил О-пръснета вътре както нее правилно,то тогава щеше да ти тече антифриз от към пластмасовата тръба
Иначе на -7 и и на Хай парното и усилено до последно няма как да не ти падне малко температурата,нормално е и няма място за тревоги,а ако си сложил О-пръснета вътре както нее правилно,то тогава щеше да ти тече антифриз от към пластмасовата тръба

- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: vw Golf IV AHF 110k.c въпрос за термостат?
Объркал съм мястото на уплътнението за това ми спада температурата!
Може да заключвате вече!
Може да заключвате вече!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта