поло 97 г., 1 куб., двигател AER нестабилни обороти

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
hristo-1
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 13 авг 2010 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

поло 97 г., 1 куб., двигател AER нестабилни обороти

Мнениеот hristo-1 » Сря 01 дек 2010 15:34


Здравейте,

карам поло 97 г., 1 куб., двигател AER. Миналата седмица забелязах, че когато съм на светофар и включа първа и подам газ, колата започва да губи обороти и да гасне. Оборотите падат и колата гасне, когато се опитвам да включа, в нито един останал случай не.

Имате ли някакви предположения. Не ми се ще да ходя неподготвен при майстор, че те малко си измислят понякога ;-)




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот teddy » Сря 01 дек 2010 21:25


отиди на диагностика така трудно може да се разбере!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот maslinkov » Чет 02 дек 2010 10:26


Сипи й 100 октана и виж дали го прави :D


hristo-1
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 13 авг 2010 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот hristo-1 » Сря 08 дек 2010 14:22


Това с октаните в зависимост от размера на двигателя ли е? Моят е 1 - далие подходящ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот radotom » Сря 08 дек 2010 16:51




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот maslinkov » Сря 08 дек 2010 20:25


hristo-1 написа:Това с октаните в зависимост от размера на двигателя ли е? Моят е 1 - далие подходящ?

1.Сипвайте гориво с октаново число не по-ниско от предписаното от производителя.Октановото число всъщност изразява антидетонационния фактор на горивото.Колкото по-голяма е цифрата(октана) толкова това гориво е по-стабилно и по-трудно изпада в детонационно горене. - цитат от цитираната тема. :да:


tsetsi_ivanov
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 08 окт 2010 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот tsetsi_ivanov » Сря 29 дек 2010 10:35


колега, първо отиди на компютърна диагностика, там ще покаже какво е на сто процента, почти сам сигурен че ще ти излезе стъпковия мотор>


targov_sl
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен/Варна

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот targov_sl » Съб 01 яну 2011 23:36


при мен има нещо подобно докато си карам по инерция на загрят мотор и оборотите почват да се колебаят и в един момент угасват
същото е положението и на стоене по светофарите .... и незная какво да го правя вече някой ми каза да видя бензиновия филтър друг каза дроселовата клапа че била замърсена и така нататък....


Потребителски аватар
tomo8889
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 11 фев 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот tomo8889 » Нед 02 яну 2011 20:33


Пробвай да зачистиш дроселовата клапа ,използвай търсачката там по-подробно е описано как става и определино има ефект :да:


Потребителски аватар
lazarov68
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 10 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот lazarov68 » Вто 04 яну 2011 10:31


targov_sl написа:при мен има нещо подобно докато си карам по инерция на загрят мотор и оборотите почват да се колебаят и в един момент угасват
същото е положението и на стоене по светофарите .... и незная какво да го правя вече някой ми каза да видя бензиновия филтър друг каза дроселовата клапа че била замърсена и така нататък....

здравейте,колеги. И при мен нещата са такива.Казаха ми маисторите,че трябва да се смени дросела,стъпков мотор,потенциометри.....Смених дросела и пак същото,На диагностиката майстора ми каза че немогат да се обучат потенциометрите и до там :banghead: :banghead: :banghead: Даите съвет :bowdown


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот Gecatawe » Вто 04 яну 2011 20:06


lazarov68 написа:
targov_sl написа:при мен има нещо подобно докато си карам по инерция на загрят мотор и оборотите почват да се колебаят и в един момент угасват
същото е положението и на стоене по светофарите .... и незная какво да го правя вече някой ми каза да видя бензиновия филтър друг каза дроселовата клапа че била замърсена и така нататък....

здравейте,колеги. И при мен нещата са такива.Казаха ми маисторите,че трябва да се смени дросела,стъпков мотор,потенциометри.....Смених дросела и пак същото,На диагностиката майстора ми каза че немогат да се обучат потенциометрите и до там :banghead: :banghead: :banghead: Даите съвет :bowdown

Смени майстора !!! Дросела неможе да се счупи, само се зацапва при клапата!!! Прецаква се стъпковото моторче.С ВАГ-КОМ се обучава...
П.С и си искай парите от майстора, след като неможе да ти оправи колата и с други части (нови, втора употреба) значи е ..... нямам думи.


targov_sl
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 15 фев 2010 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен/Варна

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот targov_sl » Вто 04 яну 2011 20:25


аз този проблем днес го отстраних
почистих дросела и не гасне вече
незнам дали си въобразявам но като че ли има повече мощност


Потребителски аватар
lazarov68
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 10 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот lazarov68 » Пет 07 яну 2011 14:05


Gecatawe написа:
lazarov68 написа:
targov_sl написа:при мен има нещо подобно докато си карам по инерция на загрят мотор и оборотите почват да се колебаят и в един момент угасват
същото е положението и на стоене по светофарите .... и незная какво да го правя вече някой ми каза да видя бензиновия филтър друг каза дроселовата клапа че била замърсена и така нататък....

здравейте,колеги. И при мен нещата са такива.Казаха ми маисторите,че трябва да се смени дросела,стъпков мотор,потенциометри.....Смених дросела и пак същото,На диагностиката майстора ми каза че немогат да се обучат потенциометрите и до там :banghead: :banghead: :banghead: Даите съвет :bowdown

Смени майстора !!! Дросела неможе да се счупи, само се зацапва при клапата!!! Прецаква се стъпковото моторче.С ВАГ-КОМ се обучава...
П.С и си искай парите от майстора, след като неможе да ти оправи колата и с други части (нови, втора употреба) значи е ..... нямам думи.

:beer проблема е решен .отидох в софия в сервиз макс пауер намирасе на старлезенски път,и за 10мин.ми се решиха проблемите.От близко намираща се морга взех дросел и отидох до сервеза.научи потециометрите направи диагностика и установи че аванса не е наред,оправиго и даже и жената е доволна :D


Владича
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 24 ное 2014 1:36
Автомобил:
Двигател:

Re: нестабилни обороти на Поло

Мнениеот Владича » Съб 17 яну 2015 19:41


Здравейте, колеги! Имам Поло AER 97, 1.0, 50 hp, инжекцион с газ. Проблемът с оборотите оправих така: Откачих гофрата и капака на ангренажа, предварително загрят двигател, и запалих. Включих си ВАГ кабела (от тези сините) и влязох в приложението ВАГ КОМ. След като излязат данните, изчиствате грешките и влизате в Межъринг Блокс. При мен обичайните групи не свършиха работа. Ръчно набирате група 001 (важно е да наберете с цифрите а не да скролвате защото избива грешка...забелязах, че на AER мотор го прави) и с МИШКАТА давате GO. Когато в полето излязат данните, с мишока цъкате на Бейсик Сетингс. Едва тогава двигателя се форсира и задържа около 1500 об/м! Сега вече закачате строб лампата и стреляте към белега. Ако е необходимо отхлабвате делкото и с почукване нагласяте резката на шайбата да е на 6º (да съвпада със символчето като обърната буква зет). Важно е да върнете на Межъринг Блокс и да поработи още около 30 сек. Не натискайте Дон Го Бек) Това е нужно за да се запази настройката. Вече сте настроили центровката на запалването, гасите, оправяте си гофрата и капака на ангренажа и готово. Термо датчици, вакууми и други елементи не се откачат. Изпробвано е само при няколко двигателя AER 1997 1.0 37 kW 50 hp marelli и няма пропуск! Дано съм бил полезен и бъдете здрави!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта