Добър вечер добри колеги и Честита Нова Година !!!
Директно на въпроса скачам... Онзи ден отивам си на работа нормално, обаче следобяд като се кача в колата и тръгна да въртя ключа и светват си лампите по таблото обаче нищо не става след това, не върти стартер, не върти мотор, в момента в който завъртя ключа и лампичките по таблото лека замижват и това е... свалих акумулатора вкъщи, долях му дейонизирана водичка малко където имаше нужда и го пуснах да се зарежда, свалям въртя и нищо дори и звук няма!!!
А да отбележа, ако ме бутнат и пали веднага и никакви проблеми!!!
Та първото ми питане е: Колко е вероятно да е стартера ?
Второ питане: Ако е стартер, дали като средно сръчен и малко разбиращ човек ще мога да го сваля да сменям каквото е необходимо ?
Голф 2 1.6 89' е количката
Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Клеморед или стартер,трети вариант няма...Пробвай първо с клемореда...Стартер току-така не изгаря...
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Много хубаво си провери кабелите по стартера за окисления или най-малкото някой разкачен от вибрации.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Най лесния начин .. ако имаш уредче премери дали отиват 12в до стартера, ще трябва и някой да ти асистира
Ако нямаш уредче взимаш едно кабелче и подаваш дирекно + от акумулатора, и задължително да си изключил от скорост 

- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Няма никъде окис, кабелите дават хубав контакт, даже днес смених кабела от акумулатора до стартера с по-дебел и нов, защото стария се беше окислил и накъсал, сега е трепач, но пак не ще....
Какво е клеморед ????[b][/b
Какво е клеморед ????[b][/b
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Намира се в конзолата на волана, зад контактния ключ. Служи за управление на тоците при включване на контакт и запалване. Наистина може и от него да ти прави магарии, ако е нагорял или прави слаб контакт. Смяната му обаче не е от най-приятните упражнения, мисля даже че имаше някъде тема по въпроса. Успех 

- toshe v ataka
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
batko_miro написа:Намира се в конзолата на волана, зад контактния ключ. Служи за управление на тоците при включване на контакт и запалване. Наистина може и от него да ти прави магарии, ако е нагорял или прави слаб контакт. Смяната му обаче не е от най-приятните упражнения, мисля даже че имаше някъде тема по въпроса. Успех
провери масата на купето ако е xлабава няма да зъварти
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
ако е кофти маса, не трябва ли от време на време да го прави, а не от изведнъж туп !
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
изключваш от скорост и дърпаш ръчната
на стартера има /по спомен/един тънък кабел с кабелна обувка и един дебел от акумулатора
тоя тънкия е от контакния ключ
,може да го извадиш от стартера и с друг кабел директно от акумулатора да подадеш плюс и ако завърти стартера то значи че от клемореда на контактния ключ не идва ток и там е проблема
ако пак не завърти:взимаш една яка дебела отвертка и на стартера има две шпилки,на едната шпилка идва дебелия кабел от акулуматора, та с отвертката ги даваш на късо двете шпилки,не се шашкай че може да преизскри ,ако завърти значи е шалтера на стартера,ако пак не завърти провери масата от акумулатора,провери и напрежението на акумулатора,може да е умрела някоя клетка и да си за нов акумулатор
ако ще си сваляш стартера сам да знаеш че първо трябва да откачиш акумулатора,после след като почнеш да развиваш болтовете на стартера да подпреш двигателя отдоло за да не пропадне, най лесно става с крика на картера че после може да си го вдигаш и сваляш при необходимост
ако е клемореда на контактния ключ:сваляш волата, трябва ти гедоре с вложка 24 и малко удължение, после ти трябва скоба за вадене на лагери,че има една пружина,може да има и една втулка зависи от годината ,сваляш и лостовете за могачи и чистачки , най накрая сваляш и елемента който държи контактния ключ с клемореда,клемореда е хванат с малко винтче
на стартера има /по спомен/един тънък кабел с кабелна обувка и един дебел от акумулатора
тоя тънкия е от контакния ключ
,може да го извадиш от стартера и с друг кабел директно от акумулатора да подадеш плюс и ако завърти стартера то значи че от клемореда на контактния ключ не идва ток и там е проблема
ако пак не завърти:взимаш една яка дебела отвертка и на стартера има две шпилки,на едната шпилка идва дебелия кабел от акулуматора, та с отвертката ги даваш на късо двете шпилки,не се шашкай че може да преизскри ,ако завърти значи е шалтера на стартера,ако пак не завърти провери масата от акумулатора,провери и напрежението на акумулатора,може да е умрела някоя клетка и да си за нов акумулатор
ако ще си сваляш стартера сам да знаеш че първо трябва да откачиш акумулатора,после след като почнеш да развиваш болтовете на стартера да подпреш двигателя отдоло за да не пропадне, най лесно става с крика на картера че после може да си го вдигаш и сваляш при необходимост
ако е клемореда на контактния ключ:сваляш волата, трябва ти гедоре с вложка 24 и малко удължение, после ти трябва скоба за вадене на лагери,че има една пружина,може да има и една втулка зависи от годината ,сваляш и лостовете за могачи и чистачки , най накрая сваляш и елемента който държи контактния ключ с клемореда,клемореда е хванат с малко винтче
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Здравей,колега.На 1-ви януари същия проблем само че аз съм с пассат .Отивам до магазина и там останах.Бутнахме я запали оттам директно в гаража , свалих стартера и се оказа вклучвателя .Оттам измъкнах от леглото един познат който работи в магазин за авточасти и купих вклучвател смених го сложих стартера и сега е като нов.И не забравяй ако и твоят проблем се окаже стартер и го разглобиш като мен го измий хубаво с бензин и го смажи и си виж четките също дали има хляб в тях.Дано съм помогнал .
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
я го чукни по корпуса 5-6 пъти с клещи или някое ключе
може да отлепи - ако да ще смениш четки
дай на късо болта и обувката към които имаш плюс и виж ще се случи ли нещо (с отвертка примерно и не на скорост
)
я виж viewtopic.php?f=5&t=159640&hilit=%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD+%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80
може да отлепи - ако да ще смениш четки
дай на късо болта и обувката към които имаш плюс и виж ще се случи ли нещо (с отвертка примерно и не на скорост
я виж viewtopic.php?f=5&t=159640&hilit=%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD+%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80
Re: Golf 2 не ще да пали, не върти мотора дори!
Привет колега! Колегата moimoimoi е написал какво трябва да направиш. Само да добавя за проверката на клемореда. Като извадиш тънкия кабел от стартера, към кабела свържи единия край на уреда. Другият край на уреда свържи към маса.Като завъртиш контактния ключ в положение да влючи стартера, на уреда ако се появи напрежение значи клемореда е изправен. За по-сигурно завърти ключа няколко пъти и гледай уреда дали напрежението ще изчезва и ще се появява с въртенето. Съответно ще ти трябва помощник. Ако клемореда е здрав няма да се разминеш без смъкване на стартера(за съжаление)При мен стартера също отказа изведнъж и като го смъкнах и отвотих, вътре беше останала само една четка.Успех в начинанието.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта

