Въпрос за 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
P0L0
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tam kadeto

Въпрос за 1.8Т

Мнениеот P0L0 » Пон 03 яну 2011 23:33


Здравеите колеги.
След закупуването на моята кола, вече имам някой наблюдения за нея, а от там и започвам да си задавам няколко въпроса тъи като до сега не съм карал кола от ВАГ групата задавам въпросите си и към вас. Колата е с двигател 1.8Т AGU
1-вият ми въпрос е... след като колата е загряла както трябва до 90 градуса и като започна да спускам по изнанадолно температурата пада до 50 градуса където въобще е първото деление. Това нормално ли е? Или имам не добре работещ температурен датчик или термостат?
2-рият ми въпрос който ме тревожи повече е че при рязко ускорение след около 3000 оборота колата започва да присяцва една такава, като продължава да си ускорява - има го на всички предавки най-силно изразено на 3-та. :?

Последна промяна от P0L0 на Вто 04 яну 2011 17:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот pr3dat0r » Вто 04 яну 2011 4:52


Колега здравей и добре дошъл в Ваг Групата
1-во: Това за температурата определено не е нормално на какво точно се дължи не смея да твърдя понеже не съм много запонзат но определено не е нормално. Някой от колегите сам сигурен че ще ти даде аекватен отговор въпрос на малко време.

2-ро: Това прекъсване (прехълцване) което казваш 4е имаш може да се далйи на няколко неща;

2.1 Провери си свещите кабели и комутатор. 9Най вече свещите ;) )
2.2 Дебитомер (слаба 4аст са на тия мотори)
2.3 Провери си налягането на бензина (По възможност в двеижение и при натоварване)

В общи линии мисля че е това
Успех и не се плаши. Колкото до мотор който си казал. Адкси добре като изпалнение и здравина. Отстрани си тези две нередности . И при сполучлива покупка от твоя страна дълго само ще караш и ще свиркаш. При смяна на консумативи моя съвет е да не щадиш парите и да не търсиш компромисни вариянти, все пак седд това парите се избивам няколко кратно от спестени бъдещи ремонти.
Успех и ако имаш друи въпроси давай смело ;)


din_dan_80
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот din_dan_80 » Вто 04 яну 2011 7:59


Здравеи и добре дошъл.от това което си описал за темпертурата със сигорност е термостат при мен имаше същият проблем и след смяна на термустата всичко си доиде на мястото.а за предръпването послушаи колегата за свещите за кабели не вярвам да е понеже този двигател е с свещ и боина (с 4 бобини)но все пак виж и там.поздрави


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 яну 2011 9:06


Тази седмица и аз сменях термостата на мойто АГУ.С новия термостат дори по надолнища(пускам на принудителен празен ход) температурата не пада под 90 градуса.Отделно и разхода си падна 0.5-1 литър като го смених.Термостат на BEHR (с една година гаранция)е 25-30 лева и за смяна още 20-ина лева.


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот kat007 » Вто 04 яну 2011 10:55


Добре дошъл в Форума колега :beer
Имам кола с такъв двигател и както е нормално при всяка кола трябва стрелката да закове на 90' и да не мърда ...няма значение дали е на едно место,по нанадолно или в движение..смени си термостата и всичко трябва да е ОК !
П.С- Колата я караи с червен антифриз !!!!!

А за другия проблем виж да не е от Кумутарота ( намира се в задната част на кутията на въздушния филтър,виж дали не се е извадил защото е се захваща замо с едно гумено оплътнение ! ) Провери си и кабелите ( 2-те букси които влизат в кумутатора) ....Провери си и бубините дали не ти е прокапала гарнитурата и да сълзи масло и от там да ти става прекъсването !

И задължително си смени свещите ( за този двигател ти препоръчвам Платинени ...ще ти струват около 80-100 лв комплекта ! ...После ще усетиш разликата :wink:
И в крайна сметка един VAG-COM за профилактика :да:

Със здраве да караш AGU-то


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот mania » Вто 04 яну 2011 11:07


Добре дошъл!

Само да те поправя, че е наблЮдения ;) По принцип не обичам да коригирам, но това ми се наби.

Относно проблема ти, ако присяцване означава придърпване, това може да е в пряка зависимост с проблемите с температурата. Щом градусите падат при намалявена на натовареността на мотора, най-вероятно ти е отишъл термостатът. При Г3 смяната идва около 30 лв, при Г4 едва ли е много по-различно. Аз на моята съм забелязал, че когато ми беше развален термостатът и не беше загряла както трябва при набиране правеше проблем - в дадена зона около 3000 оборота леко губеше мощност. Кат озагрееше това спира. Та най-добре първо оправи термостата (ако е от него, в което съм 90% сигурен) и след това виж какво ще стане. Все пак, против мненията на доста колеги, не само от форума, температурата на колата НЕ ТРЯБВА да мърда дори с градус при каквото и да било каране.


Потребителски аватар
Papa_Dock
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот Papa_Dock » Вто 04 яну 2011 11:25


Относно първото питане 99 процента термостат аз ще го сменям утре, защото имам сходен с твоя проблем. За второто мога само предположения да правя, но не искам да те обърквам. Според мен смени термостата и виж дали пак ще придърпва, така поне ще знаеш, че не е от температурата.


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот sigi » Вто 04 яну 2011 12:29


1. ако я караш дълго по инерция и си на скорост в този режим колата НЕ подава гориво и е възможно спадане на температурата, иначе наистина смени термостата най добре и виж не е скъп
2. присецването при ускорение може да е при тоя мотор от BOV клапата ако е заминала


P0L0
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tam kadeto

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот P0L0 » Вто 04 яну 2011 17:50


Благодаря ви за отговорите. От утре ще се занимая по сериозно с колата и ще видим какъв ще е резултата. Много Здраве не всички :D


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за 1.8Т

Мнениеот my heart iS iCe » Вто 04 яну 2011 17:59


P0L0 написа:Благодаря ви за отговорите. От утре ще се занимая по сериозно с колата и ще видим какъв ще е резултата. Много Здраве не всички :D

Колега, относно падането на стрелката на температурата толкова рязко от 90 градуса на 50 градуса, първо провери датчика за температурата на таблото, да не би да дава грешна информация, и после виж термостата! :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта