ABF-POWER.....нитро

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Punisher-GTI
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 13 май 2007 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот Punisher-GTI » Сря 05 яну 2011 0:06


тоя голф колеги съм го карал върви мъжката и за да стане такъв съм участвал в бая неща.Но само един голф може да бие черния и той е белия :D , както доброто и злото нали Митак :)




Потребителски аватар
georgi0804
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 11:42
Автомобил: GTD
Двигател: 1900
Местоположение: aytos

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот georgi0804 » Сря 05 яну 2011 12:40


браво,браво ABF-fa е просто уникален,личиси че всичко е правено с мерак :applause: .Успех и за напред :да:


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Сря 05 яну 2011 13:51


Punisher-GTI написа:тоя голф колеги съм го карал върви мъжката и за да стане такъв съм участвал в бая неща.Но само един голф може да бие черния и той е белия :D , както доброто и злото нали Митак :)

да да аз демек съм злото такали марца :beer


Потребителски аватар
FreezA
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 1:19
Автомобил: Golf 3 GTi
Двигател: 2E
Местоположение: Г.Оряховица

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот FreezA » Пон 10 яну 2011 20:43


слагай турбо и ги убивай наред :drive :Mr Green Fun


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 10 яну 2011 21:07


колеги даите съвед:какво удължение да сложа на предната броня
намерих си от голф4 и се чудя да го слагам ли
нека някои ако е правил нещо такова да дава съвет
ааа и да си покажа сликчетата 195/50/15
Изображение0192 [1200x1000].jpg

Изображение0193 [1200x1000].jpg

Изображение0194 [1200x1000].jpg

Изображение0195 [1200x1000].jpg


Потребителски аватар
parabadabal
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
Автомобил: VW Golf 3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот parabadabal » Съб 15 яну 2011 19:07


на съседа уникалния Голф... всеки път като го чуя да минава нагоре по улицата и излизам на терасата да се порадвам :) супер е


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот didkoltd » Съб 15 яну 2011 22:03


За тия сликове си вземи две джанти от Ауди А3 от модела с кръглите отвори ,невероятно лека и здрава джанта е!Ако имаш клип на ускорението на колата можеш да го качиш да видим за какво става дума! :beer


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 16 яну 2011 20:36


ами ето един клип на 5-та скорост със 17-ски и пален багажник на пат за морето
http://vbox7.com/play:c0fb0329


Потребителски аватар
55555
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот 55555 » Нед 16 яну 2011 22:10


[quote="като ми правиха настроиките да диното и бензина ми стана на 3бара,нз на колко върви оригинален"[/quote]
Колега,понеже видях че си с оригиналните дюзи който са 240цц на 3бар [ако не се лъжа] кажи на колко процента бачкат на максимална мощност при толкова много доработки по мотора?????? На какви смеси работи колата при средни и високи обороти ако си се интересувал при настройките на диното???


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Сря 19 яну 2011 17:18


55555 написа:[quote="като ми правиха настроиките да диното и бензина ми стана на 3бара,нз на колко върви оригинален"

Колега,понеже видях че си с оригиналните дюзи който са 240цц на 3бар [ако не се лъжа] кажи на колко процента бачкат на максимална мощност при толкова много доработки по мотора?????? На какви смеси работи колата при средни и високи обороти ако си се интересувал при настройките на диното???[/quote]
да ти кажа чесно че незнам


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Чет 20 яну 2011 18:08


монтирал съм си и манометар за налягането на бензина
Изображение0229 [1200x1000].jpg


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mk1 » Чет 20 яну 2011 20:15


mitko_pi4a_lc написа:монтирал съм си и манометар за налягането на бензина
Изображение0229 [1200x1000].jpg

kak си го свързал ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот leonardo_vd » Чет 20 яну 2011 20:28


Манометъра е маханичен и може да се върже елеменратно с един трипътник. Всичко ми харесва в колата ама тоя газов инжекцион не ми се връзва с концепцията на рейсинг стриит кола.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот didkoltd » Чет 20 яну 2011 22:37


leonardo_vd написа:Манометъра е маханичен и може да се върже елеменратно с един трипътник. Всичко ми харесва в колата ама тоя газов инжекцион не ми се връзва с концепцията на рейсинг стриит кола.

Това е идеалния вариант,когато се кара постоянно колата,ако наистина се кара само с 100 октана и се минават по 50 км дневно сметни колко пари трябва се дадът за бензин.Аз лично съм върл противник на газовите настроения ,но в случая го разбирам момчето не всеки може да си позволи да потдържа две коли едновременно едната за удоволствие ,а другата за ежедневна работа.За това всеки търси оптималния вариант в такива случаи...!


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пет 21 яну 2011 11:50


leonardo_vd написа:Манометъра е маханичен и може да се върже елеменратно с един трипътник. Всичко ми харесва в колата ама тоя газов инжекцион не ми се връзва с концепцията на рейсинг стриит кола.

газта вече няма да я има
манометъра се слага на бензиновате рейка не на маркуча на излишното рориво
реиката има един изход които е запушен тои се намира отгоре махае и там се слага
а на излишното гориви се слага регултора ако регулатора тие с манометар се слага там ако не се слагат по-оделно



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта