Малък проблем с парното
Малък проблем с парното
Добър вече и за много години първо
. Имам за сега малък но дразнещ проблем с парното на полото ми .Преди около 2 седмици, докато имаше сняг , нормална сутрин паля колата чистя снега от нея и чакам парното да затопли и да тръгна (обикновенно до 5 мин. духа нормално топло зимата) ,но влизам в колата парното духа по студено от навънка ,както и да е , тръгвам аз с колата след 1км вече вдигнала 90 градуса (разбрах че деня тръгва на лошо и че ще имам проблем ) до работа още 5 км успя да вдигне над 100 и точно преди да спра изпуши. Отворих капака и си мисля за термостата . но видях че имам снадка на дебеля мъркуч който отива към радиатора и от там издиша и направо леко си пръска . Беше се разхлабила снадката затегнах я , изкарах въздуха от системата и всичко нормално вече с температурата , но не и за парното . На място колата не духа топло изобщо и половин час да седи запалена вдига си температурата до 90 двигателя работи нормално но духа студено
докато я подкарам още 300-400 м да мина и почва да духа топло горе доло нормално като се засиля малко става жега сякаш , като спра някаде за някаде 2-3 мин пак се охлада въздуха .И към въпроса от какво може да е ??, имам съмнение в термостата ама не съм голям разбирач и не искам да сменям ей така нещо без да съм чул някой друго по компетентно мнение . Колата е поло 95г 1.1 6н ако има някакво значение 
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Малък проблем с парното
Щом мени при спрял автомобил клапа на въздуха-топло-студено и евентуално а като пуснеш вентилатора когато е затоплила хвърчат ли парчета от дунапрен ако да-за облепяне на клапата топло студено но е възможно и да има още въздух по с-мата радиаторчето на парното е наи-високата точка и да направило въздушна възглавница ако има и газово пак въздушна възглавница идваща от изпарителя ако е термостат трябва в движение да ослабва парното а не обратното.виж и тая тема viewtopic.php?f=7&t=182856&hilit=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE
Последна промяна от anonimko на Сря 05 яну 2011 13:10, променено общо 1 път.
-
danko_f4
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 16 мар 2008 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Роман
Re: Малък проблем с парното
най-вероятно имаш още възфух в системата.Моята ги правеше същите неща след смяна на антифриз.Като запаля и остава да загрее на 90 градуса парното духа студено,после давам газ за една минута и парното идва при следващо палене ситуацията се повтаря докато не излезна всичкия въздух от системата
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Малък проблем с парното
И аз смених антифриза преди седмица и му трябваше да мина около 150 км извънградско за да се обезвъздуши системата напълно...
- ivan.karadenizov
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 08 дек 2008 9:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Сливен
Re: Малък проблем с парното
И аз съм на мнение, че е останал въздух в системата. И най-вероятно е точно в радиаторчето на парното, щото то е най-високо.
На мойта една седмица след смяната на антифриза и доливах всеки ден по малко, докато не се обезвъздуши.
Покарай я няколко дни, доливай и антифриз и така. Ако и след това не тръгне да духа топло - може да е клапата.
На мойта една седмица след смяната на антифриза и доливах всеки ден по малко, докато не се обезвъздуши.
Покарай я няколко дни, доливай и антифриз и така. Ако и след това не тръгне да духа топло - може да е клапата.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта