Колеги, моля дайте съвет по следния въпрос: Вчера колата ми взе да придърпва и гасне и едва стигнах до най-близките газаджии. Хората взеха да проверяват наред по пътя на елиминирането и смениха някои неща като газов клапан, филтър, някакви релета и бобината. Накрая се оказало, че проблема е в чукчето, което също е сменено. Сега колата върви добре, обаче май купуването на нова бобина беше излишно. Та въпросът ми е дали е по-добре с новата бобина (някаква английска от Ауто +) или щеше да е по-добре да си стои старата оригинална БОШ (на 20 и повече години).
Добрата новина е, че спря да ми свети досадната лампа за маслото, където проблема явно беше електрически. Сложиха някакви релета за да дава 12 волта ток, защото досега даваше 8 волта. Дали това има връзка със старата бобина?
mod edit: vaskoto1



Смяна на бобина - необходима или не?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Achim Lauritzen написа: Забравил си да напишеш за каква кола става въпрос,но за мен от оригиналното по хубаво нема.
Колата е Jetta 1, с чукче. Именно чукчето се оказа проблема, обаче преди това ме накараха да купя бобина и я смениха. Затова питам дали много съм се прекарал - сигурно на всеки му се е случвало да му сменят части, които после се оказва че не са били за смяна.
Иначе не се сърдя на майсторите, защото те са газаджии - просто бяха най-близо до мястото където закъсах.
Колата е Jetta 1, с чукче. Именно чукчето се оказа проблема, обаче преди това ме накараха да купя бобина и я смениха. Затова питам дали много съм се прекарал - сигурно на всеки му се е случвало да му сменят части, които после се оказва че не са били за смяна.
Иначе не се сърдя на майсторите, защото те са газаджии - просто бяха най-близо до мястото където закъсах.