TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: TDI в студа

Мнениеот evgevg » Сря 05 яну 2011 1:16


didopoli написа:За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.

С дефектен термостат-оригиналния нагоре беше на 90° а надолу падна почти на първата чертичка-30 ли е незнам. :( С новия още не съм пробвал на спускане иначе сравнително бързо достига 90° и ги държи.Малко относителна е тази температура на таблото, понеже като сложихме новия бързо я докарахме до 90° по стрелка ама не отваря големия кръг.Покарах 5-6 км и след още форсиране накрая се отвори.Термостата го тествах 10-на пъти и отваряше на 86-87° обаче в канче с вода.Съответно се затваряше на 77-78°.




didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот didopoli » Сря 05 яну 2011 9:26


Ако ти е дефектен термостата т.е.не затваря нацяло и на равен път колата ти ще се охлади ако караш извън града.При спускането по Шипка в това време на годината обикновенно работи и парното и мотора се охлажда няма начин.


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: TDI в студа

Мнениеот BRUKLLIN » Сря 05 яну 2011 10:22


В някоя тема съм писал,ама да напиша и тук...
От 5 години карам чисто нови дизелови коли(Форд,Нисан Патфайндер,Ланд Ровер Дефендер-служебни) и при тях е същото-работи ли на място с вкл. парно стрелката пада надолу!!!
Та и при моя Б5 АФН е така!Миналата зима и аз си мислех че е нередно,но след като смених термостата,оригинален от ХААС-Пловдив няма промяна!!!
Би било проблем ако след 10 км. не по надолнище :D и вън не по-студено от минус 10 гр. колата не вдигне оптимална температура!


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: TDI в студа

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Сря 05 яну 2011 10:32


на дизелите вече, трябва да им сложат по една печка и да спрат да ползват топлина от мотора за парно, за да може да работят оптимално


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: TDI в студа

Мнениеот Stivi » Сря 05 яну 2011 10:34


Борислав Андреев написа:В някоя тема съм писал,ама да напиша и тук...
От 5 години карам чисто нови дизелови коли(Форд,Нисан Патфайндер,Ланд Ровер Дефендер-служебни) и при тях е същото-работи ли на място с вкл. парно стрелката пада надолу!!!
Та и при моя Б5 АФН е така!Миналата зима и аз си мислех че е нередно,но след като смених термостата,оригинален от ХААС-Пловдив няма промяна!!!
Би било проблем ако след 10 км. не по надолнище :D и вън не по-студено от минус 10 гр. колата не вдигне оптимална температура!


Колега,сега хората с изправните термостати ще те пратят в сервиза да смениш и на тези коптори дето ги търкаляш термостатите щом им пада температурата,на техните как не пада... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: TDI в студа

Мнениеот BRUKLLIN » Сря 05 яну 2011 11:02


Колега споделям впечатления.Кой как иска да ме разбира!


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот bnick » Сря 05 яну 2011 17:15


Вече и на мен ми го обясниха. Колата ми беше чисто нова, когата го правеше, това с изстиването на място. Можел да бъде като нов прецакан термостата mhihi . Ако така се окаже, то това ще ми е последния Ваген...


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот didopoli » Сря 05 яну 2011 20:20


Изстиване на място е възможно само ако си надул топлото в купето.И при мен е така,като ходя за риба спя в колата и не я гася и по 7 часа е работила на място с надуто парно вътре и външни темпераяятури около 0 градуса стрелката не съм я виждал на 90 градуса.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: TDI в студа

Мнениеот dimitar75 » Сря 05 яну 2011 21:10


Здравейте! Моето ТДИ, когато го карам зимата между -20 и 10 градуса, повече от 70 градуса не ми загрява нито антифриза, нито маслото. Двигателя си бачка супер и не ми гори повече от 5 литра среден разход на 100. Предишни зими карах с масло 10W40 и като ли повече загряваше, сега карам с 5W40 и мисля, че по-малко загрява. Винаги си мисля, че термостата ми е за смяна, но като чета мненията не знам какво да мисля. Решил съм да го сменя, но честно не очаквам чудеса!Когато го сменя ще дам твърдо мнение за ТДИ в студа. :drive :024:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: TDI в студа

Мнениеот Stivi » Сря 05 яну 2011 22:37


dimitar75 написа:Здравейте! Моето ТДИ, когато го карам зимата между -20 и 10 градуса, повече от 70 градуса не ми загрява нито антифриза, нито маслото. Двигателя си бачка супер и не ми гори повече от 5 литра среден разход на 100. Предишни зими карах с масло 10W40 и като ли повече загряваше, сега карам с 5W40 и мисля, че по-малко загрява. Винаги си мисля, че термостата ми е за смяна, но като чета мненията не знам какво да мисля. Решил съм да го сменя, но честно не очаквам чудеса!Когато го сменя ще дам твърдо мнение за ТДИ в студа. :drive :024:


Аааа ти вече си за термостат :wink: Тук говорим за работа на място и спускане на скорост а ти доколкото разбирам при нормално каране не стигаш 90 градуса което си е термостат освен ако говориш за каране на отсечки под 5-10 км в голям студ когато и с нов термостат не стигат до 90 !


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: TDI в студа

Мнениеот dimitar75 » Сря 05 яну 2011 23:55


Всякакви отсечки! И 100 км да карам в студа не ми загрява до 90 гр. Тия дни ще го сменям термостата. Колко литра антифриз събира системата на голф 3 AFN?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: TDI в студа

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 06 яну 2011 0:10


Според Autodata 6,5 литра.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Чет 06 яну 2011 0:50


dimitar75 написа:Всякакви отсечки! И 100 км да карам в студа не ми загрява до 90 гр....

Това няма нищо общо с писаниците до тук .
Определено си за термостат !

Последна промяна от milmar на Чет 06 яну 2011 10:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: TDI в студа

Мнениеот dimitar75 » Чет 06 яну 2011 1:00


:bowdown


Потребителски аватар
HeadshooteR
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот HeadshooteR » Чет 06 яну 2011 10:26


Не разбрахте ли , че щом се пусне парното няма загряване и точка . mhihi
Цаката му е пускаш колкото да не замръзнеш после гасиш :mrgreen: . И така докато не позагрее . След което вече ако не стои на едно място в задръстване и да си пуснал парното си държи около 90-те mhihi .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта