Голф 3 ABU.Не държеше обороти и сутрин не изкаше да пали на бензин.Днес ходих на елкон и момчето ми каза ,че тампона на моното е скъсан ,стъпковият не работи и тпс .Тампона го сменихме,стъпковият ми е на няма и година.Казах му ,че съм чел тука в форума ,че може да се почисти ,но тои ми каза ,че не става дума за моят мотор.Направи я да работи на 1200 оборота на празен ход.За ТПС а ми каза ,че трябва да се смени цялото моно.
Така ли е наизтина или има някакъв по евтин вариянт?
Утре ,сутринта ще видя как ще е .Дано тия 70 лв да не са на вятъра!
Стъпков мотор и тпс.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Стъпков мотор и тпс.
И стъпковия се чисти,и ТПС-а се настройва!Какви проблеми е дал на диагностиката?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Стъпков мотор и тпс.
Не купувай цяло моно, колега. Долната част с клапата и т.н. viewtopic.php?f=5&t=18267&start=0
ако със сигурност установите че е за боклука.
ако със сигурност установите че е за боклука.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Стъпков мотор и тпс.
Ами аз даже не знам какво е ТПС !Стъпковият се опитва да работи но не избутва буталото.Ами набутвам се все при едни маистори!!Благодаря Колеги!То не ,че имам пари да ги сменя и ще гледам някакъв по евтин вариянт.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Стъпков мотор и тпс.
А пали ли с натиснат педал на газта?
Като дадеш на конткат, вдигнеш капака и натиснеш палеца на стъпковия мотор
има ли някаква реакция - наглася ли се както трябва? После въртиш ключа и пали. Оборотите са наред?
При мен правеше тези мизерии сутрин, после когато си иска.
Адаптация на ТПС оправи работата.
В една тема четох, че на буксата на ТПС между пин 1 и пин 2, при замерване са мултицед, стойностите трябва да са 0.19 - 0.21V. При мен беше 0.68 и казваше на компа че съм натиснал газта и прибира стърковия мотор в изходно положение - от там трудно палене сутрин или ако запали държи 650 об./мин.
След регулиране(за сега) работите са на 6 и 1/2.
Като дадеш на конткат, вдигнеш капака и натиснеш палеца на стъпковия мотор
има ли някаква реакция - наглася ли се както трябва? После въртиш ключа и пали. Оборотите са наред?
При мен правеше тези мизерии сутрин, после когато си иска.
Адаптация на ТПС оправи работата.
В една тема четох, че на буксата на ТПС между пин 1 и пин 2, при замерване са мултицед, стойностите трябва да са 0.19 - 0.21V. При мен беше 0.68 и казваше на компа че съм натиснал газта и прибира стърковия мотор в изходно положение - от там трудно палене сутрин или ако запали държи 650 об./мин.
След регулиране(за сега) работите са на 6 и 1/2.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Стъпков мотор и тпс.
Указа се ,че само стъпковият не работи .Просто тия маистори тотално ми объркаха колата.Гореше едновременно Газ и бензин и 2 дена ходене по мъките.Сега мотора мърка.Сутрин не държи обороти но после се оправя.Да предпазя колеги от набутване,става дума за Аспарухово ул.Искър.Да е жив и здрав Петио -Владиславово автоуказионите.Тои ми я оправи днес.Писал съм за него и е малко да кажа ,че е добър!! 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen, Google [Bot] и 95 госта