До днес не знаех за съществуващият проблем с въпросния тройник, но естествено и мен ме сполетя... До колкото разбрах при повечето от хората, който имат проблем с него , проблема е в това ,че има "сълзи" между тройника и блока.При мен обаче изведнъж не сълзеше,а пръскаше като пръскачка... Отидох в едно магазинче и закупих въпросния тройник.Тръгнах да го слагам на колата и се оказа,че продавача, който 30 минути го търси в компютъра ми е дал някакъв тройник, който не ми върши работа... При мен тройника е с три изхода за три маркуча (сигурно за това се казва и тройник)


Може би нямаше нужда от тези обяснения, но аз да си споделя болката,как налях 3 литра антифриз (11 лв е на омв-то)

И сега въпроса над , който се надявам да помислим заедно , или ако някой вече е намерил решение на проблема да го сподели.
Според мен смяна с какъвто и да е тройник това чудо все ще си тече.Пръстена, който уплътнява е доста плосък и според мен с тези два болта само няма как да се стегне и уплътни.Както и пък при натягане се пука пластмасата. Дайте да измислим как да решим проблема? Варианта е със силикон за сега

Аз мисля над вариант да се набие една алуминиева тръба (с подходящ диаметър) във блока и да се завари (с каквото се заварява алумин)или залепи по някакъв начин и да се получи нещо като преход от блока към тройника
