мк1- PATRIK ( )
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: патрик -мк1 (new power )
Направо нямам думи...този двигател какво ли не изтърпя





- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: патрик -мк1 (new power )
mk1 написа:Ще използвам Мега , надявам се чрез нея да се мане по добре колата
абе тия меги големи лаина,не се занимаваи с тех ша те боли глава
Re: патрик -мк1 (new power )
vucata написа:Направо нямам думи...този двигател какво ли не изтърпя![]()
![]()
![]()
от този мотор накрая остана само главата ....
по напред ще разберете защо

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: патрик -мк1 (new power )
mk1 написа:vucata написа:Направо нямам думи...този двигател какво ли не изтърпя![]()
![]()
![]()
от този мотор накрая остана само главата ....
по напред ще разберете защо
2000cc

- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: патрик -мк1
golf_mania_jambol написа:абе луд ко си и развалил бе ... браво за црх-а .. само треа се мачкат тея хонди
- Прикачени файлове
-
- Honda Eater.jpg (7.89 KиБ) Видяна 3288 пъти
Re: патрик -мк1 (new power )
mk1 написа:vucata написа:Направо нямам думи...този двигател какво ли не изтърпя![]()
![]()
![]()
от този мотор накрая остана само главата ....
по напред ще разберете защо
Колега,какъв е номера на главата 4е от снимките не се вижда добре и от какъв мотор е АБФ-КР..Ако случайно имаш някакво инфо за номерата на главите пиши ще бъде полезно и за други,че за момента в тоя форум си май само ти и още един колега със прогресираща тема за атмосферка.
Последна промяна от 55555 на Вто 08 фев 2011 23:18, променено общо 2 пъти.
Re: патрик -мк1 (new power )
55555 написа:mk1 написа:vucata написа:Направо нямам думи...този двигател какво ли не изтърпя![]()
![]()
![]()
от този мотор накрая остана само главата ....
по напред ще разберете защо
Колега,какъв е номера на главата 4е от снимките не се вижда добре и от какъв мотор е АБФ-КР..Ако случайно имаш някакво инфо за номерата на главите пиши ще бъде полезно и за други,че за момента в тоя форум си май само ти и още един колега със прогресираща тема за атмосферка.
главата е от кр , блока не е пристигнал ,но ще е 9А .абф блока не е удачен за този тип конверсия , защото е с 16 мм по далаг от (пл,кр,9а)
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: мк1- POWER
Bubble block-а на 9А има по-голям ход от КР и ПЛ заради коляновия вал .Ако целиш мотора ти да е с по-къс ход като като 1.8 и по-голям обем трябва друг к.вал и по широки бутала.
Re: мк1- POWER
Stenly написа:Bubble block-а на 9А има по-голям ход от КР и ПЛ заради коляновия вал .Ако целиш мотора ти да е с по-къс ход като като 1.8 и по-голям обем трябва друг к.вал и по широки бутала.
имах в напредвид, че блока на абф е по дълаг от другите 16в мотори.
Re: мк1- POWER
Ето още един вариант на дросел от Алфа на Ф75 вътрешно но без фланец.
http://ice55555.snimka.bg/tuning/vw.563815.22085731
http://ice55555.snimka.bg/tuning/vw.563815.22085731
Re: мк1- POWER
няма ли някакъв керамичен съединител за моето голфче ?
някои ако има нещо на ум да свирка
някои ако има нещо на ум да свирка

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: мк1- POWER
Евала братле! Голфа кърти зъбки! 

- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: мк1- POWER
Емо горе на волга доколкото знам коват и керамика
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта