Golf 4 1.8t K03s
Golf 4 1.8t K03s
Здравейте на всички нов съм във форума и почти неразбирам от коли... както и да е наскоро купих едно голфче 1.8т К03с ии ми се иска да го напражя по бързичко разгедах доста теми и видях че на колегата kirilex е със същото турбо като моето и се чудя сус какви средства горе долу мога да стигна до неговото ниво .... благодаря предваритлно
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
Минимални средства, чип+генерация и си около 220 к.с.
Стига наистина да си с К03S а не K03, какъв е кода на мотора?
Стига наистина да си с К03S а не K03, какъв е кода на мотора?
Re: Golf 4 1.8t K03s
Ами нямам представа момчето от кото го взех ме увери че е с К03с, пък и е 2001 година нали след 2000 са с новите турбота
Re: Golf 4 1.8t K03s
Ами колега, бездънна яма от всякъде е от към средства!
Най-важното е да разбереш, колко по-бързичко искаш да го направиш, Голфчето
Най-важното е да разбереш, колко по-бързичко искаш да го направиш, Голфчето

Re: Golf 4 1.8t K03s
Ами принципно аз съм доволен и това вървене на колата, но искам 240 250 кончета на мотора примерно и се чудя с това турбо дали ще е възможно и ако да горе долу колко пари трябва да извадя кеш
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
Тавана на турбото е 220-230 к.с.
500-600 лв за мапване на дино и 700-800-900 лв за читава генерация и ще имаш 220 к.с.
От там нагоре става скъпо.
500-600 лв за мапване на дино и 700-800-900 лв за читава генерация и ще имаш 220 к.с.
От там нагоре става скъпо.
Re: Golf 4 1.8t K03s
Благодаря за инфото аа на колегата kirilex какво му е различното и за да напражя примрно 240 250 коня грубо какви пари ?
Re: Golf 4 1.8t K03s
Здравей,
Гофла на Кирчето е мерено на диното във Варна. Различните Дино-стендове показват различни резултати. Но все пак и човека, които го е мапвал се слави като най-добрия в тези среди.
За 250кс на мотора, ще ти трябва друго турбо. К04 ми се струва най-безболезнения вариант. Нов колектор, дюзи, даунпайп. Интеркулера също ще дойде малък, съединителя също..
Доста неща трябва да се барнат за 250кс.
Гофла на Кирчето е мерено на диното във Варна. Различните Дино-стендове показват различни резултати. Но все пак и човека, които го е мапвал се слави като най-добрия в тези среди.
За 250кс на мотора, ще ти трябва друго турбо. К04 ми се струва най-безболезнения вариант. Нов колектор, дюзи, даунпайп. Интеркулера също ще дойде малък, съединителя също..
Доста неща трябва да се барнат за 250кс.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
И на кирчето е около 220 коня на мотора, така че, за тия пари това е, от там нагоре е в хиляди левове
Re: Golf 4 1.8t K03s
Ахам благодаря вн колеги последно да ми кажете къде ще е най - добре да го направя
П.С ами дюзи или само с регулатор трябва да свърши работа
П.С ами дюзи или само с регулатор трябва да свърши работа
Re: Golf 4 1.8t K03s
А и според мен ще трябва и коолер, защото сега като загре на 90 градуса и почва да става тромав на ръчка не мн тромав но се усеща, нонеразбирам мн такаче ще се доверя на вас 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
Кулер по-голям е хубаво да сложиш, дюзи и регулатор не ти трябват.
Re: Golf 4 1.8t K03s
Дам и той колко и той ли 500 600 лева и сичко това куде да го направя Overdrive ot heed ne sum dowolen taka4e go otpisvam
- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf 4 1.8t K03s
Prospee, DragPower, Madness ... Където ти е кеф 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта