Пасат 1,9 ТДИ Проблеми с турбото-решен поне за сега :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
slavi77_bs
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Проблеми с турбото

Мнениеот slavi77_bs » Пет 07 яну 2011 15:23


Сега,слязох и при изгасен двигател се опитах да раздвижя остта на акуатора,с много зор го помръднах 2-3мм,целия е пригорял а днес ще пътуван,няма да я надувам колата,че да може да ме прибере и във вторник я мятаме.Колекторите с какво по точно се чистят.И още един въпрос-на мен Н18 и Н75 ми са с едни и същи бели калпачета,а чета,че се различават.Отидох до едно приятелче работи в ЕВРО 07,да търся Н75,дадох му сериен номер(вземах го от форума и завършваше с А-накрая),излезе му такъв клапан ама го пишеше,че е за ЕГР-а и също така нямат акуатор.Някой би ли ме насочил за номер на Н75 за АГФ-110к,с и за акуатор в Бургас.




Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Проблеми с турбото

Мнениеот BRUKLLIN » Пет 07 яну 2011 19:06


1J0 906 627 A това ти е номера на Н75,а както си писал без А е за ЕГР!
От втората грешка става яснао,че надува зверски и най-вероятно ти е зацапана геометрията!
Ако сам ще си я чистиш виж тази тема!
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=1140

Последна промяна от BRUKLLIN на Нед 09 яну 2011 22:53, променено общо 1 път.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с турбото

Мнениеот mili 75 » Нед 09 яну 2011 7:18


Колега, вземи първо си изчисти хубаво геометрията на турбината.Като откачиш актуатора ще видиш дали има някакъв проблем с него, дали се движи свободно или всичко идва от нагара по турбото.Почти съм сигурен, че всичко идва от нагара, така че не се занимавай да купуваш н75 или актуатор преди да сте разглобили, за да се види какво е положението.Иначе за твое сведение сензор G71 е т.нар.МАП сензор, който дава информация на компютъра за налягането в турбопътищата и когато то е високо, както в твоя случай, вкарва турбото в сервизен режим за да не се прецака.Затова ти изписва най-вероятно тази грешка на ВАГ КОМ.Виж намерете и къде се намира при тебе този сензор G71, той е или в компютъра или на големите пластмасови тръби към кулера.Ако е на тръбите както си мисля, да не се е прецакала някоя от жичките към него.А щях да забравя ако смяташ да чистиш всмукателния колектор освен нафата, бензин или там с каквото решиш да го чистиш си намери и една от тези четки с дълга дръжка за миене на шишета, ще ти свърши доста работа повярвай ми.А, сега видях че си дал 30 лева, за да ти четет грешките с някаква шеъруер версия на ВАГ КОМ, абе какви са тези майстори в Бургас верно, наистина ти съчувствам.Успех в ремонта и не давай пари предварително, проблемите понякога са по-лесно и ефтино решими, отколкото си представяме.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта